Урок з математики у 2 класі на тему: «Додавання двоцифрових чисел виду 43+27. Обчислення виразів зручним способом. Визначення вартості покупок.»

Про матеріал
На уроці у цікавій ігровій формі можна актуалізувати спосіб порозрядного додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд; продовжувати працювати над розв’язанням задач, обчислювати вартість покупки, удосконалювати обчислювальні навички, розвивати логічне мислення, формувати відповідальне ставлення до свого здоров’я, формувати правильне уявлення про користь деяких видів продуктів, виховувати старанність, товариськість
Перегляд файлу

 

Середня загальноосвітня школа № 215 м. Києва

 

 

 

 

 

Конспект уроку

з математики

у 2 класі

на тему:

«Додавання двоцифрових чисел виду 43+27. Обчислення виразів зручним способом. Визначення вартості покупок.»

 

 

 

                                                     Підготувала:

 вчитель початкових  класів

 Остапенко Юлія Ігорівна

 

 

2021 рік

 

 

Тема: Додавання двоцифрових чисел виду 43+27. Обчислення виразів зручним способом. Визначення вартості покупок.

Мета: актуалізувати спосіб порозрядного додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд; продовжувати працювати над розв’язанням задач, обчислювати вартість покупки, удосконалювати обчислювальні навички, розвивати логічне мислення, формувати відповідальне ставлення до свого здоров’я, формувати правильне уявлення про користь деяких видів продуктів, виховувати старанність, товариськість.

Обладнання: конверти, ноутбук, проектор, роздавальний матеріал, грошові купюри, цеглинки LEGO, мікрофон.

Тип уроку: комбінований.

Освітні галузі: математична, здоров’язбережувальна.

 

Перебіг уроку

Вступна частина

1.Організація класу

Діти, сьогодні у нас незвичний урок. Будемо працювати в групах. Але для того, щоб дізнатися, в якій групі будете працювати, потрібно з чарівного мішечка витягнути цукерку і сісти в ту групу, який колір у цукерки.

-Молодці. Привітайте один одного посмішкою.

Сьогодні ми зробимо ще один крок

У країну відому, у країну чудову,

Тож сядьте рівненько, будьте уважні,

Щоб працювати нам було неважко.

2. Повідомлення теми уроку.

-Сьогодні ми продовжуємо працювати над додаванням двоцифрових чисел. Ще будемо виконувати цікаві завдання. А які саме, дізнаєтеся під час уроку. Я бажаю вам успіху!

-Відкрийте зошити та запишіть сьогоднішнє число.

8 грудня

 

Основна частина.

1.Актуалізація опорних знань.

Уcні обчислення. Робота з LEGO. Каліграфічна хвилинка.

-Зараз, дітки, вам потрібно виконати завдання та побудувати вежу з 6 цеглинок. Перевіримо, яка команда впорається швидко і правильно. Порахуйте, будь ласка, приклади та запишіть у зошити каліграфічно відповіді до прикладів в рядочок.

25+35 

28+72 

15+15 

43+47 

19+61 

33+37

 

На дошці ви бачите, яка відповідь, якій цеглині відповідає. Побудуйте вежу від найменшої відповіді до найбільшої. Найменша повинна стояти внизу. Яка команда виконає завдання, піднімає башти.

 

30- зелена цеглина

60- жовта цеглина

70- червона цеглина

80- синя цеглина

90- оранжева цеглина

100- блакитна цеглина

-Молодці! Впоралися із завданнями.

-Нагадайте, діти, які числа ми з вами отримали, коли рахували приклади? (круглі)

-А що таке круглі числа?

2.Мотивація навчальної діяльності.

-Ви отримали конверти. Там завдання.  Потрібно розв’язати приклади. Кожна відповідь буде мати відповідну букву. Коли розв’яжете всі приклади зможете дізнатися, у яку гру ми пограємо з вами далі. (Щоб дізнатися слово, потрібно числа поставити від найбільшого до найменшого)

 

24+16=40 (з)

78+12=90 (м)

13+67=80 (а)

35+15=50 (а)

16+14=30 (и)

43+17=60 (г)

19+1=20 (н)

 

а

а

г

н

и

м

з

80

50

60

20

30

90

40

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Правильно, це слово «магазин».

Отже, нас чекає гра «Магазин». Зараз ми з вами уявімо, що нам потрібно сходити до магазину. Скажіть, що обов’язково потрібно в магазині?

-Так, це гроші.

-Давайте пригадаємо, як називаються гроші, якими ми користуємося у нашій країні?

3.Робота над задачею

-Ми з вами перевіримо, як ви впораєтесь із завданнями, які вам передали ваші матусі. У вас на партах лежать конверти. Там є список, але він цікавий. Там  не слова, а малюнки. Ще мами поклали у кожний конверт гроші. Ви повинні розмалювати тільки те, на що вам вистачить грошей. Та ще умова, це повинно бути корисно.

-Порахуйте, скільки вам потрібно грошей та скільки ще залишиться у вас.

 

    100 грн                 23 гр                            15 грн    30 грн

Торти та тістечка Розмальовки роздрукувати бесплатно.                    Розмальовка Банан                            Раскраска - Малышам - Яблоко | MirChild                          Розмальовка огірок

 12 грн                         3 грн                           18 грн

Розмальовка Кавун | Розмальовки для дітей друк онлайн                        Раскраска чупа-чупс скачать, распечатать или рисовать онлайн                             Розмальовка морозиво

 

-Чудово! Всі впоралися із завданнями швидко і правильно!

-Ваші матусі передали ще конверти. І там є цікава інформація для вас,  чому саме корисні ті продукти, які ви обрали зі списку. Давайте дізнаємося:

 (Учні зачитують інформацію)

Яблука допомагають берегти здоров’я серця.

Яблуко очищає зубну емаль.

Хто яблуко в день з’їдає, у лікаря не буває, -каже народна мудрість.

 

Банани забезпечують енергією.

Банани заспокоюють нерви.

Банани регулюють температуру тіла.

 

Кавуни запобігають тепловим ударам.

Кавуни підтримують зір.

Кавуни поліпшують стан волосся.

 

Огірки підтримують здоров’я серця.

Послаблюють біль.

Захищають наші кістки.

 

4. Фізхвилинка

 

-Щоб бути здоровими потрібно не тільки вживати корисні продукти, а ще потрібно робити зарядку.

 

5. Робота з геометричним матеріалом.

-Зараз попрацюємо ще  з геометричними фігурами.

Кожна група отримає фігуру. Потрібно виміряти сторони та знайти периметр.

Нагадайте, будь ласка, що таке периметр?

Запишіть в зошитах

Завдання

І знайдіть периметр вашої фігурки.

6. Узагальнення вивченого

-Кожна група отримає аркуш з коловими прикладами. Ви по колу будете передавати аркуш і розв’язувати. Обчислюйте вирази зручним способом. Хто впорається, піднімаєте башти.

12+3+28=

97-47-30=

65+11+5=

81+7+9=

43+5+17=

20-10+2=

-Молодці!

 

Для закріплення вивченого ще пропоную розв’язати задачі. Подивимося, кого вже мама може відпускати до магазину самостійно.

Молоко коштує 30 грн, а сир 60 грн. Скільки разом коштують  продукти?

Олівець коштує 3 грн, а ручка на 7 грн дорожча. Яка вартість ручки?

Іграшковий ведмедик коштує 30 грн, а зайчик – 10 грн. На скільки ведмедик дорожчий?

Лінійка коштує 5 грн. Скільки коштує 2 такі лінійки?

У вас було 50 грн. Ви купили пластилін за 30 грн. Скільки грошей у вас залишилося?

 

Підсумок уроку. Вправа «Мікрофон»

-Дітки, ми сьогодні гарно попрацювали.

Давайте пригадаємо, що ми робили на уроці?

-А зараз візьміть жовту, зелену або червону цеглинку та давайте побудуємо вежу, яка нам покаже, чи сподобався вам урок.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
16 січня 2022
Переглядів
1122
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку