Урок з математики в 1 класі на тему "Дії з десятками"

Про матеріал
Урок математики в 1 класі за новою програмою. Мета уроку:ознайомлення учнів із додаванням і відніманням круглих чисел; вправляння у розв'язанні простих задач; закріплення знання усної і письмової нумерації чисел першої сотні; повторення геометричного матеріалу.
Перегляд файлу

 

Урок математики в 1 класі НУШ.

Тема: Дії з десятками. 
Мета: ознайомити учнів із додаванням і відніманням круглих чисел; вправляти у розв'язанні простих задач; розвивати обчислювальні навички; закріпити знання усної і письмової нумерації чисел першої сотні; повторити геометричний  матеріал; виховувати уміння допомагати один одному, жити в мирі і злагоді. 
Обладнання: грошові знаки, цеглинки Лего, запис на дошці,  танграм,  силуетні малюнки героїв. 


Хід уроку 
І. Організаційний момент. 

Всі готові до уроку?

Тож гаразд, часу не гаймо

І урок наш починаймо!
Треба дружно привітатись

Добрий день!
Друзям голосно сказати: 
Добрий день!

До гостей поверніться.

Добрий день!

Один одному всміхніться.

Добрий день!
ІІ. Актуалізація опорних знань. Оголошення теми та мети уроку.

- Діти, чи любите ви казки? А які ви вже самі читали? Чого навчає казка?

- Казок є дуже багато.  І сьогодні до нас на урок теж завітала казка. Ви всі добре знаєте її, а як  вона називається ви дізнаєтеся, коли розташуєте числа у порядку зростання. Під кожною цифрою ховається літера. З цих літер  ми складемо слово і дізнаємося назву казки. За допомогою казки ми навчимося додавати і віднімати круглі числа, розв’язувати задачі, повторимо геометричний матеріал. То ж, приступайте до роботи і складіть цифри у порядку зростання.

- Яке ж слово ховається за цифрами, подивіться і прочитайте. Вірно, назва казки -  Колобок.

Погляньте, ось він. (звучить пісенька «Котиться, котиться Колобок…»)

  •    Подивіться, який рум’яненький Колобок завітав до нас. Він  запрошує всіх  у гості до казки, але на нашому шляху будуть різні перешкоди. Якщо ви пам’ятаєте, то Колобок зустріне різних звірів, які захочуть  ним поласувати.  Та ми з вами можемо врятувати   його. А знаєте як? Всі персонажі казки, з якими  зустрінеться Колобок, будуть давати завдання. Вам треба виконати їх правильно і старанно. Тільки так ви зможете врятувати Колобка. Допоможемо нашому гостю? То ж, вирушаємо в дорогу!


1. Усні обчислення. Вправа «Мозковий штурм»(фронтальна робота з класом ).

- А відправитись у подорож нам допоможе  покажчик,  на якому  знайдемо перше завдання.

Ось завдання перше вам,

Дружним, вправним школярам!

а) Порахуйте  всі числа від 1 до 10 і десятками від 10 до 100.

б) Назвіть сусідів числа …30…,   …50… ,   …70…,  …90…. 

В) Знайдіть «зайве»  число:  30,  80,  50,  7,  10  40.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

  •    Ось і потрапили ми до казкового лісу в гості до бабусі.

1.  Завдання від бабусі.  Практична робота з грошовими знаками.

- Щоб спекти смачного колобка, бабуся купила продукти. Обведіть кружечком продукти, які потрібні  для того, щоб спекти колобка. За всю покупку бабуся заплатила 70 грн.  Якими способами можна заплатити, якщо в неї були купюри  10грн, 20грн, 50грн?

2. Завдання від дідуся. Робота в зошиті. Конкурс «Цифри-красуні»

- Поки бабуся пекла колобка, дідусь вирішив причепити до свого будинку номер. Але він ніяк не міг вирішити, який це буде номер, тому пропонує вам написати в зошиті числа від 10 до 100, а дідусь вибере найгарнішу цифру. Це і буде номер  будинку.

3. Пальчикова гімнастика.

4. Завдання від Зайчика. Робота з Лего.

А Колобок тікав від баби з дідом.

Не сидів він на вікні

І зустрівся з Зайченятком

І співав йому пісні.

  •    Давайте і ми з вами відпочинемо. 

 

5. Руханка під музику.

- Ми з вами відпочили, а от Зайчик не захотів слухати пісеньку Колобка, а сказав:

- Ось завдання даю вам, славним нашим школярам,

Треба рахувати вміло, швидко, правильно, сміливо.

Робота в зошиті. Один учень виконує  біля дошки.

10 + 10 =  20        10 + 20 = 30           50 – 10 = 40   

30 + 10 = 40         40 + 10 = 50            40 – 20  = 20                     

     6. Танграм. Робота в групі з геометричним матеріалом.

- Покотився Колобок далі, а назустріч йому Ведмідь.

  •    Де, Ведмедику, ходив?

    Що, Ведмедику, робив?

  •    Зелененьким лісом йшов,

    Твій будиночок знайшов.

    Хочу тебе з’їсти!

  •    Не їж мене.
  •    Тоді виконай завдання.  Побудуй і мені будинок.

- Діти, у  вас на парті  лежить набір  геометричних  фігур. Спробуйте  скласти  з них будинок. Доповідач вашої групи розповідає, з яких геометричних фігур складається будинок  Ведмедика.

ІV. Рефлексія. Вправа «Продовж речення»

  •    Діти, сьогодні ви добре справилися із завданнями звірят. А наступні завдання від інших звірят будуть на наступному уроці. Наостанок виконаємо вправу «Продовж речення».

«Найбільше на уроці мені сподобалось…»

«Вдома я розкажу…»

«На уроці я навчився…»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. колодій світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 лютого 2019
Переглядів
2493
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку