Урок з математики в 6 класі "Властивості додавання"

Про матеріал
Розробка уроку з математики з елементами розвитку у дітей критичного мислення . Мета. сформувати вміння застосовувати властивості до додавання раціональних чисел; розвивати вміння застосовувати набуті знання в нових ситуаціях, вміння слухати та висловлювати думку; виховувати ініціативність, відповідальність, впевненість в собі.
Перегляд файлу

Урок з математики в 6 класі

Тема. Властивості додавання.

Мета: сформувати вміння застосовувати властивості до додавання раціональних чисел; розвивати вміння застосовувати набуті знання в нових ситуаціях, вміння слухати та висловлювати думку; виховувати ініціативність, відповідальність, впевненість в собі.

Очікувані результати: учні повинні вміти застосовувати властивості додавання до додавання раціональних чисел.

Обладнання: комп’ютер, презентація, картки з завданнями, сигнальні картки.

Тип уроку: застосування знань і вмінь.

 

Розум полягає не тільки в знаннях,

                                                              а й у вмінні використовувати

                                                  ці знання на практиці.

                                                                                                            Арістотель

Хід уроку.

1. Перевірка домашнього завдання.

2. Актуалізація опорних знань учнів.

а) Колективне складання кластеру з ключовим словом «Раціональні числа»

(Запропонувати учням протягом 2хв виписати якомога більше слів або висловів, пов’язаних, на їхню думку, із запропонованим поняттям. Нагадати , щоб учні виписували абсолютно усі асоціації, що приходять їм на думку. Після цього складається кластер. В ході згадуються відповідні правила, наводяться приклади їх застосування.)

б) Знайти значення виразів: (Робота в парах, кожний з рядів виконує свій стовпчик)

-4,5 + 5,7;                                                                             5,7 + (-4,5);

-2,5 + 2 ;                                                                        -4 +4,4;

-7,6 + (-5,4 +3);                                                                   (-7,6 + (-5,4)) + 3;

(-9,5 + 2,5) + 9,5.                                                                 (-9,5 + 9,5) + 2,5.

Після цього встановлюється відповідність між прикладами та їх значеннями. Діти доходять висновків, що:

1)сума протилежних чисел дорівнює нулю;

2) для раціональних чисел виконуються властивості додавання.

3.Формулювання теми, мети й завдань уроку.

4. Застосування знань і вмінь.

1. Задача.

На складі було 450 банок з фарбою. Протягом дні комірник кілька разів приймав і видавав банки з фарбою та робив такі записи: 120 банок; -186 банок; 70 банок; - -80 банок; - 110 банок. Скільки банок з фарбою стало на складі в кінці дня? ( познайомити з професією комірника)

2. Обчислити зручним способом:

а) -2,8 + (-3,2) + 2,8 + (-5,8);

б) -3,63 + 4,28 + 2,72 + (-7,4);

в) -3,37 + (-4,84) + 6,51 + (-2,63) + 7,65.

3. Знайти суму всіх цілих чисел:

а) що розміщені на координатній прямій між числами -5,1 та 3,8;

б) що задовольняють нерівність -3,27 .

4. Спростити вираз і знайти його значення:

4,28 + (-6,8) +а + (-2,28) + b + (-5,2) при а=2,8; b=-11,4.

Самостійна робота (Двоє учнів виконують завдання за дошкою. Після закінчення виконання завдань всіма учнями здійснюється перевірка робіти «способом взаємоперевірки»).

1.Виконати додавання, обираючи зручний спосіб обчислення:

І варіант                                                                          ІІ варіант

1) -9 + (-16) + 14 + (-5) +6;                               1) -9 + (-23) + 16 + (-7) + 8;

2) -3,54 + 9,77 + (-5,77) + 3,54.                        2) -8,34 + (-6,88) + 8,34 + 10,88.

2. Спростити вираз та знайти його значення:

І варіант:        -1,9 + х + 3,24 + (-7,1) + у + (-5,24), при х = -14,8; у = 2,6.

ІІ варіант:       -3,6 + у + 6,51 + (-2,4) + х + (-4,51), при х = 12,4; у = -7,6.

5. Підсумок уроку. Рефлексія.

  1. Що нового ви дізналися сьогодні на уроці?
  2. Що вам сподобалося на уроці, а що ні?
  3. Чи зрозуміли опрацьовану тему? (за допомогою сигнальних карток)

6. Домашнє завдання.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Андрейченко Тетяна Олексіївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
9 лютого 2019
Переглядів
4250
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку