Міністерство освіти і науки України
Урок з математики
у 8-му класі
ТЕМА УРОКУ: Віднімання звичайних дробів із різними знаменниками
ТИП УРОКУ: Формування нових знань, умінь та навичок
МЕТА УРОКУ: Вчити учнів виконувати дію віднімання звичайних
дробів із різними знаменниками; розвивати практичні
уміння та навички застосування до дії віднімання
основної властивості звичайних дробів; розвивати
репродуктивну, зорову та слухову пам'ять, логічне і
образне мислення, зв’язне усне мовлення. Виховувати
дисциплінованість, старанність, уважність та
зосередженість
ОБЛАДНАННЯ УРОКУ: Матеріали для усного рахунку, картки
ПЛАН УРОКУ
І. ВСТУПНА ЧАСТИНА
Нервово – психологічна підготовка:
8 – А 8 – Б 8 – В
- Який дріб менший, чи ?
б) під час перевірки
домашнього завдання частина учнів працює з картками
на дошці і на місцях (картки містять вправи на віднімання
звичайних дробів із однаковими знаменниками);
Нервово – дидактична підготовка.
Усний рахунок:
а) виконайте дії додавання та віднімання:
б) порівняйте дроби і назвіть найбільший:
порівняйте дроби і назвіть найменший:
в) учень розпланував свій день таким чином:
* Прогулянка - години;
Обід - години;
Виконання домашніх завдань - година;
Читання - години;
Телевізор - години
Чим учень займався найдовше, чому приділив найменше часу?
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА
Проблемне питання: виконайте дію .
Чи можна виконати дію коли приклад записано у такому вигляді? (ні)
Чому? (бо частини на які поділено ціле різної величини)
Чим можна скористатися, щоб привести дроби до спільного знаменника? (основною властивістю звичайних дробів)
2. Фізкультурна пауза (комплекс активних вправ)
а) пояснення вчителя ( вирішити проблемне питання)
Разом з учнями зробити висновок на основі одержаних результатів, вивести правило.
б) колективна робота з підручником на закріплення одержаних знань: стор 53, № 199 (3);
в) самостійна робота: стор 55, № 208 (І, 1 рядок);
г) задача: стор. 53, №200 (1);
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
б) виставити оцінки, одержані учнями в журнал, прокоментувати кожну оцінку, відмітити досягнення кожного учня;
(Домашнє завдання задано та прокоментовано на 30-й хвилині уроку)
Спробуйте розрізати пиріг іншим способом, щоб кожний одержав половину.