Урок з математики "Віднімання звичайних дробів"

Про матеріал
Урок з математики для дітей з вадами інтелектуального розвитку. Розглядаємо віднімання звичайних дробів і мішаних чисел з різними знаменнками.
Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

 

 

 

 

Урок з математики

у 8-му класі

 

 

             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕМА УРОКУ: Віднімання звичайних дробів із різними знаменниками

 

ТИП УРОКУ: Формування нових знань, умінь та навичок

 

МЕТА УРОКУ: Вчити учнів виконувати дію віднімання звичайних

                             дробів із різними знаменниками; розвивати практичні   

                             уміння та навички застосування до дії віднімання

                            основної властивості звичайних дробів; розвивати     

                            репродуктивну, зорову  та слухову пам'ять, логічне і

                            образне мислення, зв’язне усне  мовлення. Виховувати

                            дисциплінованість, старанність, уважність та

                            зосередженість

 

ОБЛАДНАННЯ УРОКУ: Матеріали  для усного рахунку, картки

 

ПЛАН УРОКУ

 

 І. ВСТУПНА ЧАСТИНА

 

Нервово – психологічна підготовка:

  1. Організація учнів до уроку (присутність учнів на уроці, їх самопочуття, готовність робочих місць до роботи на уроці, правильна посадка учнів за партами і таке інше)
  2. Дайте відповідь на питання:
    • Який клас засадив морквою більшу ділянку?

 

 

 

 

 

 

                 8 – А                                    8 – Б                                   8 – В

                  - Який дріб менший, чи ?

 

  1. Повідомлення завдань уроку:  Сьогодні на уроці ми  спробуємо розв’язати важливу і цікаву проблему, яку обов’язково поставить перед вами життя, а саме, спробуємо віднімати звичайні дроби, що мають різні знаменники. Будемо працювати усно, в зошитах та з підручником, виведемо нове правило і закріпимо його виконуючи вправи, розв’яжемо задачу, перевіримо домашнє завдання та одержимо нове, а наприкінці уроку спробуємо виконати практичне завдання. Отож, до роботи.
  2. Перевірка домашнього завдання: а) провести фронтально (діти називають відповіді до вправ, виконаних вдома, невірні відповіді виправляються);

                                                                   б) під час перевірки  

     домашнього завдання частина учнів працює з картками

     на дошці і на місцях (картки містять вправи на віднімання  

     звичайних дробів із однаковими знаменниками);

Нервово – дидактична підготовка.

 Усний рахунок:

 а) виконайте дії додавання та віднімання:


 


 

 

                 

        

    

 


 

 б) порівняйте дроби і назвіть найбільший:

 

     порівняйте дроби і назвіть найменший:

 

 

  в) учень розпланував свій день таким чином:

  * Прогулянка - години;

     Обід - години;

     Виконання домашніх завдань - година;

     Читання - години;

     Телевізор - години

     Чим учень займався найдовше, чому приділив найменше часу?

      ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

 

  1. Повідомлення теми і мети уроку

Проблемне питання: виконайте дію .

Чи можна виконати дію коли приклад записано у такому вигляді? (ні)

Чому? (бо частини на які поділено ціле різної величини)

Чим можна скористатися, щоб привести дроби до спільного знаменника? (основною властивістю звичайних дробів)

 

2. Фізкультурна пауза (комплекс активних вправ)

  1. Робота над матеріалом:

 

 а) пояснення вчителя ( вирішити проблемне питання)

 Разом з учнями зробити висновок на основі одержаних результатів, вивести правило.

 б) колективна робота з підручником на закріплення одержаних знань: стор 53, № 199 (3);

 в) самостійна робота: стор 55, № 208 (І, 1 рядок);

 г) задача: стор. 53, №200 (1);

 

 

      ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

 

  1. Рефлексія: а) питання до учнів:
    • Що ми робили на уроці?
    • Чи не втомилися ви на уроці?
    • Чи приніс цей урок вам задоволення?
    • Чи цікаво вам було?
    • Чи знадобляться одержані знання вам у подальшому житті?
    • Про що ще ви хотіли б дізнатися на одному з наступних уроків математики?
    • Пригадайте, як треба діяти, щоб відняти дроби із різними знаменниками?

                 б) виставити оцінки, одержані учнями в журнал, прокоментувати кожну оцінку, відмітити досягнення кожного учня;

 

  1. Домашнє завдання: стор. 53, № 201 (ІІ, 2 приклади)

(Домашнє завдання задано та прокоментовано на 30-й хвилині уроку)

 

  1. Зняття нервової напруги.

 Спробуйте розрізати пиріг іншим способом, щоб кожний одержав половину.

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 8 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
11 березня 2019
Переглядів
510
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку