Урок з математики «Властивості предметів» у 1 класі (за технологією «Росток»).
Тема: Властивості предметів.
Мета: навчити вирізняти властивості предметів, за допомогою яких виділяються ті чи
інші сукупності (колір, форма, розмір, матеріал тощо); розвивати мислиннєві
операції, увагу,пам'ять, мовлення, пізнавальні інтереси, творчі здібності.
Урок з математики
«Властивості предметів»
у 1 класі (за технологією «Росток»)
розробила вчитель початкових класів
Запорізької ЗОШ І-ІІІ ступенів №91
Рибакова Галина Миколаївна
Тема: Властивості предметів.
Мета: навчити вирізняти властивості предметів, за допомогою яких виділяються ті чи
інші сукупності (колір, форма, розмір, матеріал тощо); розвивати мислиннєві
операції, увагу, пам'ять, мовлення, пізнавальні інтереси, творчі здібності.
Обладнання: малюнки звірів, ягід, грибів, іграшок; презентація.
Хід уроку
І. Організація класу. (Естафета гарних звісток)
- Я пропоную кожному з вас розповісти усім про щось приємне, що сталося з вами учора. Поки розповідаєте, у вас в руках буде м’ячик. Коли закінчите розповідь, передайте тому, хто поруч. Цей учень продовжить розповідь.
ІІ. Підготовчий етап.
Диво, яке можуть зробити старшокласники.
А)
Б)
(Важливо, щоб діти емоційно пережили здивування і у них з’явилося бажання навчитися робити так само).
ІІІ. Постановка навчальної задачі.
(Діти діляться враженням від побаченого)
Вчитель:
На дошці: їжак, білка, заєць, лисиця, ведмідь. Діти називають звірів.
Руда, пухнаста,
Шубка золота
(Припущення дітей: лисиця, білочка)
Гілочками лісу весело стрибає,
В ротику горішка зубками тримає. (БІЛОЧКА)
ВИСНОВОК: Але не тільки у звірів, а і у всіх предметів є властивості відмінні від
інших.
НАВЧИТИСЯ їх бачити і розповідати про них сьогодні нас навчить білочка.
ІV. Вивчення нового матеріалу.
ГРИБ Жовтий |
М’ЯЧ Жовтий |
ЯГОДА Жовта |
|
|
|
|
|
|
(Вчитель відкриває таблицю і сам викладає жовті предмети на першу полицю).
а) – Я задумала предмет. Це зелена іграшка. Назвіть його.
- Я задумала предмет. Він розташований у ІІІ стовпці, але не червоний і не зелений. Що це за предмет? (шорти)
- Задумайте предмет і опишіть його. Де він розміщений?
б) Я знаю, що ви любите загадки. Про що я говорю?
«Цей предмет знаходиться у мене на кухні, червоного кольору, у вас він може бути іншого кольору, він зроблений з металу, в нього наливають воду, він не проти погрітися на плиті і посвистіти у свій носик» (Чайник)
Куля: м’яч, яблуко, круг, кавун, апельсин.
Циліндр:
Конус:
Піраміда:
Паралелепіпед: коробка,
ОПОРНИЙ СИГНАЛ
колір
форма
матеріал, з якого зроблений
призначення