Урок з математики за ПТ "Росток" 3 клас "Швидкість"

Про матеріал
Розробка дистанційного уроку з математики за ПТ "Росток" 3 клас "Швидкість"
Перегляд файлу

Технологічна карта дистанційного уроку математики

освітньою технологією «Росток»

Творчество Элли - Мастер-класс по рисованию фона цветными карандашами.у гібридному режимі

вчителя початкових класів

Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 70

Харківської міської ради Харківської області

Малюкової Ольги Костянтинівни

Тема уроку. Швидкість. Час. Відстань. Поняття швидкості руху. 

Клас. 3-А

Мета.

- Формування предметних компетентностей: сформувати уявлення про нову величину «швидкість», одиниці її вимірювання; вивести формулу швидкості; ознайомити із задачами на знаходження швидкості руху; розвивати навички усної лічби, логічне мислення, увагу, математичне мовлення.

 

- Формування ключових компетентностей:закріплювати вміння спілкуватися державною мовою, навчатися впродовж життя; виховувати  охайність, повагу один до одного, уважність.

 

Тип уроку. Урок відкриття нових знань.

Обладнання.  Ноутбук з доступом до мережі Інтернет, предметні малюнки «Види транспорту»,  картки з іменованими числами, завдання для індивідуальної роботи, зразки для перевірки завдань, таблиця самоаналізу.

Освітні галузі. Математична, мовно-літературна, інформативна.

Інформаційні навчальні матеріали. Презентація для учнів,  відеоматеріали.

Спосіб зворотнього зв’язку. Обговорення в режимі відеоконференції на платформі  Zoom, обмін приватними повідомленнями, мессенджер  Viber, електронна пошта.

Стіна слів. Величина, площа, відстань, час, швидкість, рух об' єкта.

  • Мені було цікаво…
  • Я дізнався (дізналась)….
  • Я тепер вмію….

№ з/п

Етап уроку

Хід уроку

Матеріали до уроку, електронні освітні ресурси

  1.  

Організація класу. Перевірка домашньої роботи.

1.Привітання.Емоційне налаштування.

2. Повторення правил роботи в  Zoom.

 

 

 

 

3.Вправа «Будь уважний»

Робота в Zoom.

-Успіхів бажаю вам сьогодні.

Хай робота радість вам несе.

Будьте всі уважними постійно.

І тоді засвоїте усе !

 

 

 

Презентація вчителя.

(Учні звіряють свої відповіді.)

  1. Творчество Элли - Мастер-класс по рисованию фона цветными карандашами. 

Мотивація до навчальної діяльності.

1.Актуалізація вимог до навчальної діяльності. Вправа «Мікрофон»

 

2.Асоціативний кущ «Величини»

-Я вмію…

-Я знаю…

- Я хочу дізнатися…

 

Робота  в Zoom на демонстрації екрану.

 

 3.

Актуалізація знань і фіксація утруднень у навчальній діяльності.

  1. Математичний  диктант.
  2. Перевірка відповідей.

-Повторення одиниць вимірювання часу, відстані.

- Якими формулами користувалися?

- Що таке формула?

 

  1. Повторення поняття «формули».

 

  1. Вправа «Подорож».

Уявлення про швидкість.

 

5.Введення визначення швидкості.

 

 

 

6.Завдання для пробної дії.  Розв’язання задачі.

- Презентація вчителя.

 Усно  розв’язати задачі і записати тільки відповіді. (Додаток №1)

 

 

 

 

 

 

 

 

Передивись відеоролик.

https://www.youtube.com/watch?v=BFc4dLTw4a4

 

Робота за підручником. 

С. 51 Завдання № 1 – прочитай і поясни зміст речень.

 

-С. 52 № 2 – спроба розв’язати задачу

 

 4.

Виявлення місця і причин утруднення.

  • Яке виникло утруднення?

(Ніколи ще не знаходили швидкість в задачах)

Робота в Zoom.

 

5.

Побудова проєкту виходу з утруднення.

1.Визначення мети,   теми уроку.

- Сформулюйте тему і мету уроку. (Ознайомимось з новою величиною «швидкість», розберемося як швидкість пов'язана з відстанню і часом. Навчимося знаходити швидкість об'єкта).

 

2.Складання плану дій. Вправа «Коло ідей»:

- Попрацюємо  на  числовому промені.

-Обгрунтуємо вибір арифметичної дії.

-Запишемо формулу за допомогою букв s, v,t.

 

Робота в Zoom

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Малювання  в Zoom на демонстрації екрану.

 

Творчество Элли - Мастер-класс по рисованию фона цветными карандашами.6.

Фізкультхвилинка

 

https://www.youtube.com/watch?v=Dza9tgJB4c4

 

7.

Реалізація побудованого проєкту.

1.Заповнення  таблиці.

 

 

 

 

 

2.Виведення формули швидкості.

3.Визначення одиниць вимірювання швидкості . Навчальна гра «Обери відповідь»

 

4.Повернення до завдання для пробної дії.

- Робота в Zoom Ознайомлення із задачею. Велосипедист проїхав 120 км за 4 год. Знайди швидкість велосипедиста.

Демонстрація на екрані. (Додаток № 2)

 

-Оберіть тільки правильні відповіді. (Презентація: на екрані картки з іменованими числами. Додаток № 3)

8.

Первинне закріплення.

Виконання завдань на використання вивченої формули з проговорюванням  у зовнішньому мовленні.

Робота за підручником.

С. 51 № 2 (б-д) – розв’язати задачі на знаходження швидкості. (Додаток № 4)

(на предметних малюнках  на дошці фіксуємо швидкість руху  різного виду  транспорту)

 

 

9.

Самостійна робота із самоперевіркою.

  1. Самостійне розв’язання задачі.

 

  1. Перевірка за зразком.

Робота за підручником.

С. 52 № 6 – самостійно розв’язати задачу.

- Презентація вчителя.

 

10.

Включення в систему знань.

1. Складання задачі для друга, де потрібно знайти швидкість за відомими відстанню і часом.

 

2.Розв’язання рівнянь.

 

 

 

3. Розв’язання прикладів.

 

 

 

4.Тестування.

Перевірка засвоєного матеріалу.

Мессенджер Viber

- Склади  задачу для друга.

 

 

 

 Робота в Zoom

-С.52 № 10 (а,б) – фронтально.

 

-С 52 №11 (а,в)- самостійно

мессенджер  Viber, електронна пошта.

 

Сайт «На Урок для учнів»

https://naurok.com.ua/test/ponyattya-shvidkosti-zadachi-na-ruh-749974.html

 

11.

Рефлексія навчальної

діяльності.

-Мені було цікаво…

-Я дізнався (дізналась)….

-Я тепер вмію….

-Яку формулу вивели?

- Що здалося найважчим на уроці?

Самооцінка учнями діяльності на уроці.

Відправлення смайлів в  Zoom

 

 

 

Мессенджер  Viber  (Додаток № 5)

12

Домашнє завдання

С. 52 № 7-розв’язати задачу, № 10 (в,г)-розв’язати приклади, зробити перевірку.

 

-мессенджер  Viber

Творчество Элли - Мастер-класс по рисованию фона цветными карандашами. 

 

 

 

 

 

Творчество Элли - Мастер-класс по рисованию фона цветными карандашами.Додатки до дистанційного уроку.

Додаток № 1

1.

Сторони прямокутника дорівнюють 90 см і 8 см. Знайди його площу.

2.

Діти вранці гуляли на вулиці 40 хв, а ввечері у 3 рази більше. Скільки часу діти гуляли ввечері на вулиці?

3.

Відстань від Харкова до Києва 480 км, а від Харкова до Запоріжжя – 310 км. На скільки метрів Запоріжжя ближче до  Харкова, ніж Київ?

4.

У Тетяни 56 грн. Вона купила 8 блокнотів. Скільки коштує один блокнот?

5.

Периметр  квадрата 160 см. Чому дорівнює його сторона?

6.

Знайди  периметр прямокутника, якщо його  довжина 40 м, а ширина 5м.

 

Відповіді: 720 см2,  120 хв = 2 год, 170 км, 7 грн., 40 см , 90 м.

Додаток № 2

Велосипедист проїхав 120 км за 4 год. Знайди швидкість велосипедиста.

 

Покажи на числовому промені, де буде велосипедист через 1год, ,2год, 3год.

 

  

  0                                                                               120км

Подумай,  як знайди швидкість велосипедиста?

_____________________________________

 

Запиши формулу швидкості.

______________________________

 

 Додаток № 3

км

год

см

км/год

хв

см/хв

кг

кг/км

хв/км

м/хв

 

Додаток № 4

Ось так зник "Прогрес": Жителі Сибіру і Казахстану зафіксували падіння космічного  корабля РФ (відео)      Фахівці розповіли про дієві методи боротьби з іспанськими слимаками —  SuperAgronom.com     Плот или лодка: оптимальный выбор для Вашего водного путешествия |  Путешествия, приключения и туризм    ᐈ Автобуса фотографии, фото автобус | скачать на Depositphotos®     Сколько должна длиться идеальная тренировка велосипедиста - bikeandme.com.ua

    7 км\с                      5 м/год                4 км/год          40 км/год           18км/год

Додаток № 5

Мені було легко

Мені ще потрібно потренуватися

Мені було важко

 

docx
Додав(-ла)
Margarita Margarita
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 лютого 2021
Переглядів
466
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку