Урок з математики "Закріплення вивчених способів додавання і віднімання"

Про матеріал

Обчислення виробляли різними способами.

На уроці приділялася велика увага мотивації навчання, розвитку критичного мислення, логіці школярів, а значить і якісної математичної освіти в цілому. Міжпредметні зв'язки з літературою, англійською мовою, природознавством, мистецтвом сприяли всебічному розвитку дітей. Урок був проведений на високому рівні.

Перегляд файлу

Тема

Мета

І Орг.момент

Ми вам рад добрі люди

І вітаємо всіх вас

Та запрошуєм ласкаво

На урок у 2 клас

 ІІ Повідомлення теми  і мети уроку

Сьогодні мандруємо по просторах математики .

Працюємо з числами в межах 100.

Екран

*+ -   обчислюємо

<  >  = порівнюємо

? розв’язуємо задачу

  • робимо з геометричним матеріалом

Аби у кінці уроку стояти в горі сходинок!

Шановні гості, у кожного з вас є сходинки ,в яких ви повинні оцінити роботу учнів на певному етапі уроку.

1.Візьміть календарик –помічник і визначте дату!

*Сьогодні 6 березня 2019 рік. Перший місяць весняної декади. Другий тиждень ,середа Обводимо кружечком. 

2.А зараз і каліграфічна хвилинка і математична розминка.

 у     р        а       у       а        р         у

56    18      24     37     19       80      99 (Єфімов)

 

Хто найперший утворить ланцюжок зростання –мій помічник !

Увага відповідаємо точно, голосно і швидко.

-найбільше число? 99

-найменше?18

-кругле?80

-число ,яке складається з 3 дес.7 од. 37

-число ,яке є сумою чисел 80 і 19?  99

-число ,яке є різницею чисел 37 і 19? 18

- парні ?56, 18, 24,80

-непарні? 37, 19, 99

-одноцифрові?

Так, таке число у ланцюжку відсутнє( Кисельова)

Молодці чудово попрацювали!

А зараз пропоную визначити кращого обчислювача серед хлопців і дівчат за № 434

Хлопці 1 малюнок

Дівчата 2 малюнок

 В цей час у дошки

Знайди помилку і порівняй .Не спрощуйте собі завдання .Змінювати можливо не тільки знак ,а і будову числа.

38  >    91                                                 81  <    42              

81  <    65                                                 26   >    34                            

75  <    46                                                 78  >      94   

31   <   29                                                 56    >   75

Перевір чи все правильно?

Питання до учнів

Назви число в якому однакова кількість одиниць і десятків 

Яку оцінку ти себе поставиш?

Назви найменше трицифрове число

Задоволена вашою роботою

3.Бачу ,всі ви пишете гарно ,каліграфічно!

А чи знаєте ,що цифри можна  писати не тільки ручкою? Переконайтеся в цьому!

Фізкультхвилинка

Цифру 1 «пишемо» носом

 цифру 2 – підборіддям,

 цифру 3 – правим плечем,

 цифру 4 – лівим плечем,

 цифру 5 – «пишемо» правим ліктем,

 цифру 6  – лівим ліктем,

 цифру 7   правим коліном,

 цифру 8   лівим коліном,

 цифру 9  – правою ногою,

 а десяточку – «хвостиком».

4. Відпочили .Переходимо на сходинку виразів .Не забувайте оцінювати свою роботу.

Пригадайте ,

Вираз це-термін ,який  має декілька значень

 

Змінна- математична величина ,значення ,якої може змінюватися у межах певної задачі.

,№ 435

30-а,якщо а= 8 ,то

30-8=22

Скільки годим має 1 доба?

Яку оцінку поставимо?

Досить вдало!

а+27  ,якщо а =8 ,то

8+ 27 = 35

Назви одиниці вартості(грн.к)

Оціни себе.

А зараз самостійна робота .

І вар. обчислює 3 вираз

ІІ вар.4 вираз .

У вас 1 хвилина

Обміняйтеся зошитами ,перевірте роботу партнера , поставте оцінку .

5.Нас чекає сходинка прикладів. Тут треба пригадати деякі правила

Числа при додавання називають

Д.+Д.=С

При відніманні

З.-В.= Р.

№ 436(усно)

Перед роботою з прикладами ,пропоную дати очам відпочити!

№ 437

Виконаємо перевірку !Чи не помилилися автори підручника Фаіна Рівкінд і Любов Оляницька.

64+27 = 81

           80 – 36= 44

    65+0 =65

Чи всі впорались із завданням?

Оцінюйте себе у відповідній сходинці!

6.Кличе нас наш календарик помічник!

-давайте пригадаємо визначні дати березня.

 3 березня 2019 року, неділя  Всесвітній день письменника

8 березня 2019 року, п’ятниця  Міжнародний жіночий день

 9 березня 2019 року, субота  День народження Тараса Шевченка

14 березня 2019 року, четвер  Міжнародний день числа «Пі»

20 березня 2019 року, середа Всесвітній день Землі

Ти щось хотів доповнити ?

Міжнародний день щастя

22 березня 2019 року, п’ятниця Всесвітній день водних ресурсів

27 березня 2019 року, середа Міжнародний день театру

31 березня 2019 року, неділя Перехід на літній час

Які теплі і радісні  свята несе березень .Давайте трішки потанцюємо

Фізкультхвилинка

Які просторові поняття зустрілися вам у пісні?

Верх низ ,право ,ліво

Що нагадали ці поняття?

Сторони горизонту (північ, південь схід захід) 

7 Сходинка задач. Пригадаємо будову задачі

ЕКРАН

№ 438 Читаємо умову

Роздивимось малюнок .Чому ц тваринка –птах?

Тому що має дзьоб ,крила ,її тіло вкрите пір’ям.

Яка довжина тіла однієї  пташки ? ( 14 см)

А  одного хвоста ?(6 см)

Яка довжина тіла двох пташок( 14+14=28см)

А двох хвостів? 6+6= 12(см)

Яке питання задачі? На скільки тулуб довший за хвоста?

Яка довжина тулуба?

А хвоста?

Щоб дізнатися на скільки більше або на скільки менше треба від більшого відняти менше.

  1. 14-6=8(см)

Відповідь: на8 см довший.

Задоволена твоєю роботою

А щоб пташки на нашому подвір’ї  не були голодними ми протягом зими їх підгодовували.

8.Ой ,я бачу тече краплинки води. А хто відповідальний за збереження води?

У понеділок ми зберегли 40 крапель води. Яка економія у вівторок? У вівторок зекономили 15 крапель.

На скільки більше зекономили води в понеділок?

Самостійна робота

Перевірка за екраном

1)40-15=25(кр.)

Відповідь: на 25 крапель води більше.  

Самооцінити  себе.

9.Сходинка геометрична

Увага на екран

Впізнайте фігуру за тінню!

 

 

 

 

 

 

З Яких фігур складаються малюнки? Чому це трикутник?

№ 440

Порахуйте скільки трикутників у першій фігурі?6 маленьких і 2 великих  =8

Друга фігура 3 маленьких +  2 великих… всього 5

Скільки трикутників добудувати  що утворився прямокутник ?

Першій фігурі добудувати 2 трикутники?

Другій фігурі домалювати 1 трикутник.

Чудово !

 Геометричні фігури зустрічаються не тільки в математиці. Багато художників  використовують геометричні фігури у своїх картинах

ЕКРАН

А що нагадують вам геометричні малюнки ?

ТАНГРАМ! РАЗОМ

Сьогодні ми з’ясували довжину  тулуба і хвоста горобчиків .А я пропоную за допомогою трикутників скласти іншу пташку! Але спочатку треба розім’яти свої пальчики

Фізкультхвилинка

Складання танграму ( музика)

На яку пташку схожа?

Не засмучуйтесь ,якщо не вийшло.

Оцініть вашу роботу !Підрахуйте яких  знаків більше позитивних чи негативних ?

ДІТИ ПОЗИТИВНИХ! Ви кращі!

ІІІ Підсумок уроку начебто все зробили .Дісталися верху наших сходинок !А сходинки вам нічого не нагадують ?

*Райдугу!

Так! Це веселкова сходинка!

Червоний ,оранжевий ,жовтий ,зелений ,блакитний ,синій ,фіолетовий .Перевертаємо

МОЛОДЦІ!

Всі молодці всім дякую !

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
29 березня 2019
Переглядів
582
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку