Урок з математики "Закріплення знань про склад числа 8. Доповнення рівностей. Поняття «порівну»

Про матеріал

Повторити і закріпити властивості натурального ряду чисел, закріпити склад числа 8, розвивати вміння розв'язувати приклади і задачі, формувати вміння працювати в парах,виховувати бережне ставлення до природи.

Перегляд файлу

           Тема. Закріплення знань про склад числа 8. Доповнення рівностей. Поняття   «порівну».

 

Мета. Повторити і закріпити властивості натурального ряду чисел, закріпити склад числа 8, розвивати вміння розв’язувати приклади і задачі, формувати вміння працювати в парах,виховувати бережне ставлення до природи.

 

Методико –дидактичне

забезпечення уроку.      Картки для індивідуальної роботи(листочки),картки з     цифрами,предметні малюнки.

Тип уроку.  Комбінований.

 

 

 

                                        Хід уроку

І . Перевірка рівня засвоєння змісту навчального матеріалу.

1. Психологічна настанова.

Дзвоник дав уже сигнал:

- До роботи час настав,

То ж і ти часу не гай,

Працювати починай.

 

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Сьогодні ми вирушаємо до осіннього лісу, де повторимо цифри від 1 до 8,закріпимо  склад числа 8 і  навчимося складати приклади і задачі.

 

ІІІ. Актуалізація системи опорних знань та вмінь

1. Усний рахунок.

- Щоб дізнатися на чому ми будемо мандрувати , потрібно з’єднати  точки, починаючи з більшого числа .

 

 

                             3.   .4

                       2.                                        .5

 

                           .10                            .7  

                      1 .       .9                    8.      .6

 

Правильно, їхатимемо автобусом. А щоб веселіше було , давайте назвемо числа по порядку від 1 до 10 так:

2.Гра «Стук, стук»

Число 1 не називаємо, а плескаємо в долоні, потім називаємо число 2, знову число 3 не називаємо, тільки робимо оплеск, потім називаємо число 4 і так до числа 10. Зрозуміли?

2. Поки ми плескали з дерев поопадали листочки і прикрили цифри ,давайте виконаємо це завдання

7+ ….=8                        5+….=8                 4+…=8

… +2=8                          …+1=8                  …+3=8

ІV.  Застосування знань у стандартних умовах з метою формування навичок.

Подивіться , як красиво навколо. Вдихніть лісове повітря.  Ой, а хто це шарудить у листочках ,відгадайте.

  1.Загадка.

 В ліс ми з друзями пішли,

Диво дивне там знайшли.

Як клубочок, ця тваринка,

Вся в колючках в неї спинка.

Хай собі затямить всяк,

Зветься дивний звір ...

                             (Їжак)

  Їжачок пропустить нас далі мандрувати лісом, якщо ми виконаємо його завдання.

2. Гра «Мікрофон»

- Розкажіть все про число 8.

- Заселіть вільні квартири у будинку №8.

 

    8

 

3

 

 5

6

 

 7

 

 

7

4

 

 

6

     8

5

 

 

1

3

 

6

 

 

6

 

7

 

4

 

Молодці, впоралися  гарно із завданням.

 

3. Каліграфічна хвилинка.

- Починаємо чаклувати,

Гарну вісімку писати.

Біля нижньої лінії

Хвостик назад закругляємо

Й обидва кінці дуже вправно з’єднаємо .

«Що виходить ?» - ви питаєте.

Чи ви вісімки не знаєте?

- Пропишіть каліграфічно рядочок цифри 8.

4. Математичний диктант.

-Вибігла Лисичка –сестричка , яка пропонує нам цікавий математичний диктант.

 

- Я знайшла у дуплі білки 6 лісових горіхів. Ось іще 2 лежить. Скільки швидко полічіть.

- На одній ялинці 5 шишок, а на другій – 3. Скільки шишок на двох ялинках?

Задача № 1.                                   Задача № 2.

Три веселі киці                               Каже мати - квочка:

 Грались на травиці.                        В мене два синочки

 Рижик теж до них прибіг.              І чотири дочки.

Скільки кошенят усіх?                     Скільки ж діток в квочки?

     (3+1)                                                                  (2+4)

 

 

Задача № 3.                                    Задача № 4

 На полиці вісім книг.                    Є в зайчихи 5 малят,

 Толя зняв одну із них.                   Неслухняних зайченят.          

 Хто тепер сказати б міг.                На обід їх мама жде.

 Скільки на полиці книг?               Три прийшло, а скільки йде?

 (8-1)                                                                              (5-3)

5. Хвилинка релаксації.

Покладіть руки на парту, закрийте очі. Мив осінньому лісі. Стежка. Ви йдете по ній, листя шелестить у вас під ногами. Листя всюди. Воно падає на голову, заплітається у волоссі. Ось гайнув вітер і цілий листопад закружляв вас у своєму вальсі. Стежка закінчується. Ми підійшли до будиночка, де живуть приклади. Відкрийте очі. Познайомимося з ними. (в цей час звучить вальс Євгена Доги)

 

V. Творче перенесення знань, умінь та навичок у нові умови з метою формування комплексних умінь.

1. Самостійна робота (на партах лежать листочки, на,яких написані приклади.

 5+3-2=                         8-2-1=

2+6-4=                          4+4-3=

8-6+3=                          7+1-5=

 

2. Розв’язування задач. Робота за підручником.(С.37,задача3) 

-Уважно роздивіться малюнок.

- Скільки морквинок вирвав кролик?

-А скільки йому треба принести додому?

- Скільки йому ще треба вирвати морквинок?

 

3. Пальчикова гімнастика.

У кущах зайко зітхає,

Все мовчить і слуха.

В нього голосу немає,

Зате довгі вуха.

4. Задача 4 (підручник ,с.37)

- Але що це за шум і метушня?  Дві білочки не можуть поділити між собою8 горіхів .Допоможіть розділити горіхи порівну .

 

V. Підбиття підсумків.

Наша мандрівка підійшла до кінця.

Зробимо останній крок :

Підсумуємо урок.

Пригадаймо склад восьми.

Заповнимо таблицю ми:

 

 8

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 квітня 2018
Переглядів
742
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку