Тема: Запис і читання трицифрових чисел. Порівняння чисел. Розв’язування задач на три дії.
Мета: закріплювати знання усної та письмової нумерації трицифрових чисел; вправляння учнів у розв’язуванні задач на три дії; розвивати вміння порівнювати трицифрові числа; вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати пізнавальний інтерес.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
1. Прочитати числа
- (на магнітах на дошці)
125 105 120 301 420 204 362
2. Знайти помилки
400+500=700 800-100=600 500+20=502
500+200=700 500-200=300 300+60=360
300+600=900 700-600=100 70-30=40
400+200=800 600-300=200 40+40=90
3. Гра «Добери число»
- Установіть закономірність та запишіть пропущені числа.
800 900 10000 200 10000 300
400 400 300 ?(600) 200 600 200 ?(500)
4. Розв’язування усно «ланцюжком»
Ст. 63 № 424
ІІІ. Повідомлення теми уроку.
ІV. Закріплення вивченого.
П – 30 кг
Ж - ?, у 5 р. <
Г - ?, у 4 р. <
Відповідь: 9 кг гречки.
27 - ?
27 / к - ?
27 / к +27 - ?
27-27/к - ?
V. Підсумок уроку.
- Що повторили на уроці?
- Яке завдання було найважче? Чому?
- Цікавинка.
Число задумали. Взяли
Й рівно стільки ж додали.
На два поділили результат
І додаємо до нього п’ять.
Цей результат мені скажіть –
Задумане вгадаю вмить.
(4+4)/4=2+5=7
(5+5)/5=2+5=7.
VI. Домашнє завдання: 432, 431.