Урок з образотворчего мистецтва "Стиль - забаганка дизайнера, чи поклик душі?"

Про матеріал

Образотворче мистецтво 7 клас.

Урок № 26. Стиль – забаганка дизайнера чи поклик душі?

Мета: ознайомити учнів з поняттям «дизайн одягу», дати уявлення про різні стилі одягу, вчити застосовувати отримані знання на практиці, розвивати творчу уяву, креативне мислення.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: для учителя – електронна презентація «Стиль- поклик душі дизайнера!», роздавальний дидактичний матеріал; для учнів – клей, ножиці, кольорові олівці, альбом.

Основні поняття, терміни: мода, стиль, дизайн.

Перегляд файлу

Образотворче мистецтво 7 клас.

Урок № 26. Стиль – забаганка дизайнера чи поклик душі?

Мета: ознайомити учнів з поняттям «дизайн одягу», дати уявлення про різні стилі одягу, вчити застосовувати отримані знання на практиці, розвивати творчу уяву, креативне мислення.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: для учителя – електронна презентація «Стиль- поклик душі дизайнера!», роздавальний дидактичний матеріал; для учнів – клей, ножиці, кольорові олівці, альбом.

Основні поняття, терміни: мода, стиль, дизайн.

 

План уроку

І. Вступна частина.

1. Мотивація навчальної діяльності.

2. Представлення теми уроку й очікувальних навчальних результатів.

ІІ. Основна частина.

Одяг  -  вияв індивідуальності.

  1.   Що таке мода і стиль, які стилі одягу існують.
  2.   Дослідницька робота по виявленню головних ознак кожного стилю.

ІІІ. . Практична діяльність учнів.

  1.              Командна гра « Вдягни ляльку»
  2.              Оздоблення одягу елементами фольклору.

ІV. Заключна частина.

Рефлексія .

      1. Метод «Прес»

 2.Оцінювання діяльності учнів.

V. Домашнє завдання.

 

Хід уроку

Вступна частина.

На дошці напис: «Стиль – забаганка дизайнера, чи поклик душі?

 

Слово учителя.

Добрий день, діти! Ось і прийшла довгоочікувана весна. І хоча на вулиці ще холодно, але вже зовсім скоро ми сховаємо зимовий одяг і  вберемося у більш легкий і зручний демісезонний, а на зміну йому прийде літній. Кожен із вас відрізняється від інших фігурою, рисами обличчя, зачіскою, а також одягом.         Одяг цікавить людину з давніх давен, адже він виконує не тільки практичну функцію, але й естетичну, тобто прикрашальну.

Давайте розглянемо  жінок на екрані і з’ясуємо яке вбрання вам подобається більше і чому? Спробуймо замислитися, чому в одязі ми надаємо перевагу певним речам, кольорам, елементам. (слайд 2)

Відповіді учнів.

Нам з вами треба згадати декілька понять і визначити, що ж таке стиль? 

( робота з картками) (слайд 3-4)

А в яких видах мистецтва ми зустрічаємо поняття стиль? (архітектура, музика, література, зачіска і т.п)

 Отже, сьогодні на уроці ми поговоримо про моду і стиль та людей, які створюють модний одяг.

Розповідь вчителя:

Часто разом із словом мода вживається слово стиль. Ми говоримо: сучасний стиль, модний стиль, стиль спілкування

«Стиль» (з грец. stylus - паличка) - сукупність найтиповіших ознак, засобів виразності, творчих прийомів, які склалися в процесі творчої діяльності митця або у певного народу в певний історичний період. У стилі завжди відбуваються короткочасні зміни, які називають модою. (слайд 5)

Відомо багато різноманітних стилів одягу і з деякими ми познайомимося сьогодні.(слайд 6)

А тепер давайте розглянемо ці стилі детальніше і виявимо головні ознаки кожного з них.(слайд 7) (колективна робота)

І стиль :діловий - основна ідея цього стилю полягає в тому, щоб одяг не відволікав увагу від ділових якостей співробітника.

  1. Крій- прямий або приталений,
  2. Кольорова гамма – однотонні, спокійні кольори, можлива дрібна стрічка або клітинка;
  3. Елементи декору – краватка та нашийні платки;
  4. Призначення- робочий одяг, ділові зустрічі, зібрання.

ІІ стиль: романтичний – стиль одягу , головними характеристиками якого є легкі хвилясті тканини і жіночні силуети , що підкреслюють фігуру.(слайд 8)

1приталений ліф та вільний крій спідниці

2 білий , блідо -зелений , кремовий і інші пастельні відтінки , а також насичені блакитний , рожевий , синій

3 рюші , банти , оборки , жабо , волани , мережива; чоловіки - жилети, шийні хустки, сорочки з широкими рукавами та романтичні фасони капелюхів;

4 святкове вбрання

ІІІ стиль: спортивний –(слайд 9)

  1. вільний, не стискує рух;
  2. яскравий і динамічний;
  3.  атрибутика притаманна спортивній екіпіровці;

  4.для занять спортом та активного відпочинку .

Вправа « Вдягни ляльку» ( групова робота)

А зараз, щоб закріпити отримані знання, давайте пограємо. Для цього об’єднаємося  у команди. Задача кожної команди – вдягнути ляльку – хлопчика та дівчинку, відповідно до розглянутих вище стилів одягу. (слайд 10)

Як попрацювали наші дизайнери?  (Презентація та захист робіт.)

Ви всі молодці, справились із завданням дуже добре.

Але сьогодні мені б хотілось познайомити вас ще з одним стилем.(доповідь учня)

( слайд 11-12)

 

«Що змінити?» Учням пропонується вилучити зайвий аксесуар у костюмі ділового стилю. (слайд 13)

 

Учитель коротко розповідає про свій костюм. Раптом надягає джинсову курточку і хустинку на голову.

Учитель. Дуже люблю джинсовий одяг. А ще більше – фольклорний. Як гадаєте, може так буде краще?

Коментарі учнів.

Учитель. А й справді. Одночасне поєднання у вбранні людини несумісних предметів одягу різних стилів свідчить про відсутність у неї гарного смаку. А я не хочу, щоб ви думали, що смаку мені забракло. ( вчитель знімає зайві речі)

Практична робота:

         Ми з вами розглянули декілька стилів одягу, а тепер давайте спробуємо додати до зразків одягу елементи фольклору. (слайд 14)

Підбиття підсумків практичної роботи. ( Чи у всіх стилях можна використати елементи фольклору? Чому саме? З яким зі стилів працювати було легше? Чому?)

Представлення робіт.

Вправа на рефлексію

Метод «Прес» (слайд 15 – 16)

Оцінювання учнів.

Наш урок закінчено. Дякую всім за працю та натхнення! (слайд 17)

Домашнє завдання. Підготувати невелику розповідь про свій улюблений стиль в одязі.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Віта Барняк
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кожановська Наталія Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
3 квітня 2018
Переглядів
3056
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку