Урок з образотворчого мистецтва «Милуємося довкіллям».

Про матеріал
Ознайомлення з поняттями «орнамент та декор» на прикладі глиняного посуду та вишитих рушниках; учити дітей виготовляти орнаменти з природного матеріалу, зокрема з осіннього листя, плодів; розвивати творчі здібності та фантазію учнів; виховувати любов до прекрасного, акуратність, старанність; формувати культуру спілкування державною мовою, загальнокультурну грамотність.
Перегляд файлу

Образотворче мистецтво 1 клас

Тема «Милуємося довкіллям». Робота з природним матеріалом. Прикрашання шкільного подвір’я орнаментом.

Мета: ознайомити з поняттями «орнамент та декор» на прикладі глиняного посуду та вишитих рушниках;

учити дітей виготовляти орнаменти з природного матеріалу, зокрема з осіннього листя, плодів; розвивати творчі здібності та фантазію учнів; виховувати любов до прекрасного, акуратність, старанність;

формувати культуру спілкування державною мовою, загальнокультурну грамотність.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: шишки, каштани, гілочки, різнобарвне листя, яблука.

Хід уроку

  1. Організаційний момент

    Ось дзвінок нам дав сигнал –

    Працювати час настав.

    Нумо всі часу не гаймо і роботу починаймо.

    Працюватимем старанно,

    Щоб почути у кінці,

    Що у нашім 1 класі

    Діти – просто молодці.

  1. Повідомлення теми та мети уроку

-  Осінь – прекрасна пора втілення творчих фантазій. Гуляючи теплими днями , можна зібрати безліч природного матеріалу, аби зробити осінні вироби власноруч.

  1. Вивчення нового матеріалу.

Погляньте довкола.

-         Яка природа вас оточує?

-         Які будинки навкруги?

-         Чи хочете ви прикрасити своє довкілля?

-         Перегляньте презентацію «Що таке орнамент» .

  1. Мотивація навчальної діяльності.

Давайте відгадаємо загадки, з чим ми будемо працювати.

1.Що за диво? На гіллі їжачки ростуть малі.
В них гостренькі колючки та зелені кожушки.
(Каштани)

          2.Він з весни висів на гілці,
          Був зелений — пожовтів,
          Тільки дув слабкий вітер,
          Він уже полетів.
          (Лист)

           3. Знають білки, знають мишки, Що на  ялинці ростуть…

          (шишки)

  1. Влітку у садочку зріє під листочком,

Восени, набравши соку,

Стане враз червонобоким.

(яблуко)

  1. Що це таке? В горах його багато, за формою різний, маленький і великий, але твердий. Щоб не заважав, його з дороги прибрати треба.  (камінь)
  1. Практична робота.
  1. Для роботи нам потрібні матеріали про які йшлося в загадках. Тож розділимося на групи і назбираємо ці дари природи.
  2. Повторимо правила техніки безпеки «Робота з природними матеріалами»

-         заборонено куштувати природні матеріали;

  1.  Послідовність виконання роботи:

-         поділитися на рівні групи,

-         обрати місце для своєї роботи,

  1. Отже , пофантазуйте, та створіть цікаві орнаменти і прикрасьте ними шкільне подвір’я.
  1. Підсумок уроку.

Групи по черзі презентують свої роботи.

-         Що найбільше сподобалося під час роботи?

-         Композиція якої групи сподобалась вам найбільше?

-         Чи прикрасите природними матеріалами свою оселю?

 

          

           

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Юсин Надія Улянівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
колодочка юлія
Додано
16 жовтня 2023
Переглядів
907
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку