Урок"Декоративне малювання. Новорічний чобіток"

Про матеріал
Урок спрямовано на формування ключових компетентностей. Учні прикрашають чобіток за готовим шаблоном. Розширюють уявлення про зимові календарні свята та звичаї. Розвивають інтерес до вивчення народних традицій.
Перегляд файлу

 Декоративне малювання. «Чобіток».

 

 Очікувані результати:

    вчити дітей малювати фарбами, використовуючи нетрадиційні форми малювання; ознайомити з Днем святого Миколая як традиційним, українським зимовим святом, розширити уявлення про народні кален­дарні свята й звичаї; розвивати інтерес до народних традицій, обра­зотворчої діяльності; сприяти розвитку самостійності у творчій роботі.

 

                                                     ХІД УРОКУ

1.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

 

 

Годинник невтомний показує враз,

що для уроку настав уже час.

Тема нашого тижня «ПОДОРОЖ У ЧАСІ»

-Як йдуть стрілочки звичайного годинника?(Цок-цок,цок-цок)

-А коли беремо пісочний годинник ?(Ш-Ш-Ш-Ш)

-А є ще великі годинники на високих баштах. Як йде час?(Бам-бам-бам-бам)

 

 

-Коли прийшов час спатоньки, як розкривається ваш ротик?(А-А-А-А)

-         Сьогодні ми продовжимо мандрувати Країною Часу.

-         Перегляньте, будь ласка, фрагмент мультфільму »Подорож у часі» та дайте відповідь на запитання: »Де побували кролики?»

(Перегляд)

-Як ви вважаєте, чи можливо сьогодні здійснити подорож у часі?

Спробуємо це зробити. Я пропоную використати килим-літак. Бо саме такий у нас є. Сідайте зручно. Тільки є одна проблема. Килим уже старий, нас багато сіло. Щоб злетіти треба повільно підняти руки вгору і порахувати від 10 в зворотному порядку англійською мовою: 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1. Пуск!

2. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Ми потрапили в минуле. Давайте пригадаємо знання ,які ви отримали на попередніх уроках.

-Як можна створити контур будь-якої форми?(Початок лінії з`єднати з її кінцем).

- Який вигляд на поверхні аркуша паперу мають сліди ,залишені графічними матеріалами-олівцями, фломастерами?(У вигляді ліній)

-Які бувають лінії?(Прямі, хвилясті, ламані).

ОЦІНІТЬ СВОЮ РОБОТУ!

3.ВСТУПНА БЕСІДА

-Мандруємо далі. Дивіться, яка чудова країна. Зупинимось тут?(Так)

Діти, це Південна Італія(нині це Туреччина),місто Патара. Тут народився той, хто  подорожує у часі. Здогадуєтесь, хто це може бути?

Я дам підказку:

Раз на рік іду на Землю, щоб слухняних привітати.

Бідних, щоб обдарувати.

Усім я допомагаю ,бо я…….(Святий Миколай)

-Так, діти, саме у цьому теплому містечку народився у 280 році Святий Миколай. Послухайте розповідь про його життя.

(Перегляд відео »Казка про святого Миколая»)

Деякі люди до свята Миколая прикрашають ялинки.

-На вашу думку, яку ялинку краще обрати-штучну чи живу?(Штучну).

Так, діти.

 

Адже, поки ялинка виросте заввишки 1-2 метри, пройде 10-15 років і весь цей час молоді деревця очищають повітря від пилу, газів, виділяють кисень.

Існує така легенда:

Якось Миколай дізнався сумну історію сусідських трьох сестер. Дівчата не могли вийти заміж, бо в них не було посагу.

Посаг- це майно чи гроші, що дають батьки нареченої ,коли донька виходить заміж.

  Миколай  вночі кинув золото через димар і воно потрапило в шкарпетку старшої  сестри .За  старих часів шкарпетки сушилися розвішані біля каміна. Потім кинув ще два шматки золота, яке потрапило до шкарпеток інших сестер. Прокинувшись, дівчата раділи щастю, і всі троє вдало вийшли заміж.

4.ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ

- Якщо проаналізувати вашу поведінку і те, як старанно ви працюєте під час уроків, саме час змайструвати чобіток для подарунків.

Отож сідаємо на килим і повертаємось назад у нашу країну Малювандію.

Ми вже на місці. Давайте відпочинемо після дороги.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Знаєте, як Святому Миколаю вдається

вчасно подарувати подарунки усім дітям?  Наша планета кругла, тому в різних її місцях час  на годиннику теж різний. Завдяки цьому святий  встигає до кожного.

5.АНАЛІЗ ВИРОБУ ЗА ЗРАЗКОМ

   Сьогодні ми прикрасимо   для подарунка «чарівний чобіток». Працювати  будемо за готовим шаблоном.

Перед вами зразок виробу.

-Якими лініями прикрашено наш чобіток?

Яким кольором?

Таке прикрашання різними лініями, фігурками називається декоративним малюванням.

6. ПІДГОТОВЧІ ВПРАВИ:

-Намалюйте в повітрі хвилясту лінію.

-А тепер ламану.

-Зобразіть сніжинку.

7. ПОВТОРЕННЯ ПРАВИЛ

Закінчіть речення:

-Користуємось серветкою……….

-Фарбу розводити до консистенції ……..

8.ПОЕТАПНЕ ПРИКРАШАННЯ ВИРОБУ

-Які чудові ваші чобітки. Святому Миколаю вони точно сподобаються і він подарує кожному з вас якусь бажану річ.

На жаль, у деякі місця нашої країни Миколаю буде важко дістатися. Україна у вогні, йде війна. Але дітки на окупованих територіях теж чекають подарунків. Допоможуть святому справжні патріоти нашої держави-волонтери, які за покликом серця займаються благодійністю.

Стати маленькою частинкою Армії волонтерів зможе кожен з вас ,взявши активну участь в Акції »Миколаївський мішок» та подарувавши іншим діткам іграшки та солодощі.

9.ПІДСУМОК

-Як називається вид малювання, який ми використовували сьогодні?

-Які лінії на ваших чобітках?

10. ВИСТАВКА РОБІТ

 

-А тепер давайте влаштуємо виставку наших чудових виробів.

ОЦІНІТЬ СВОЮ РОБОТУ

docx
Додано
9 листопада 2023
Переглядів
1977
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку