Урок з образотворчого мистецтва на тему: "Світ тварин у мистецтві"

Про матеріал
Урок з образотворчого мистецтва на тему: "Світ тварин у мистецтві" , який допомагає ознайомити учнів зі світом тварин у мистецтві; розширити уявлення про поняття « тварини»; навчати відтворювати характерні особливості їх будови; розвивати вміння учнів передавати тонкості характеру у своєму виробі; розкрити залежність життя тварин від поведінки людини; виховувати дбайливе ставлення до тварин узимку.
Перегляд файлу

Тема: Світ тварин у мистецтві

 

Мета: Ознайомити учнів зі світом тварин у мистецтві; розширити уявлення про поняття « тварини»; навчати відтворювати характерні особливості їх будови; розвивати вміння учнів передавати тонкості характеру у своєму виробі; розкрити залежність життя тварин від поведінки людини; виховувати дбайливе ставлення до тварин узимку.

 

Тип уроку: комбінований.

 

Обладнання: ілюстрації до теми, зразок готового виробу, елементи виробу, пластилін, стеки, дощечки для виробу; ТЗН.

 

Хід уроку

1.Організація класу

1.1.Налаштування на активну роботу на уроці. Девіз уроку.

- Для початку налаштуємось на гарну роботу.

- Погляньте на екран… а зараз зачитаємо всі разом. Сьогодні це буде девізом нашого уроку.

Працюй наполегливо, швидко, старанно,

Щоб кожну хвилину не втратити марно.

1.3. Перевірка готовності учнів до уроку.

-  Оскільки у нас урок образотворчого мистецтва, перевіримо чи у вас на парті є все необхідне: підручник, альбом, пластилін, стека, дошечка для пластиліну і сухі серветки.

2. Актуалізація опорних знань

2.1. Бесіда до теми.

- Діти, яких тварин ви знаєте?

- Де вони можуть жити?

- Скажіть, які казки ви знаєте за участі тварин?

2.2. Бесіда про пластилін.

- А тепер трішки пригадаєм що таке пластилін? ( це матеріал для ліплення, основними інгредієнтами є суха глина та парафін).

- Що додають у пластилін, щоб він був кольоровим? ( харчові барвники)

- Навіщо він потрібен? ( щоб ліпити різні тваринки, предмети)

3. Оголошення теми уроку

- Тема нашого сьогоднішнього уроку: Світ тварин у мистецтві

4. Вивчення нового матеріалу

4.1. Розповідь до теми уроку

- Світ тварин надзвичайно різноманітний. Люди здавна придумують про них казки, створюють іграшки. Народні майстри виготовляють їх з дерева, соломи, глини. Обовязково прикрашають орнаментами або візерунками. Деякі іграшки, наприклад глиняні свистунці, можуть звучати.

 - Погляньте на 82 сторінку підручника, які чудові українські іграшки там зображені.

4.2. Перегляд мультфільму за мотивами народної казки Лисичка, котик і півник

- Про кого йдеться в мультфільмові?

- Що зробив котик? …..

- Ми сьогодні будемо ліпити одного героя з цієї казки на вибір.

 

    4.3. Способи та прийоми ліплення.

- Є різні прийоми ліплення із пластиліну, способом відтягування, вдавлювання, скочування, розкочування.

-  Прийомом витягування можна ліпити із цілого шматка, а прийомом витягування, а можна з окремих частин і створити щось ціле.

- Якщо ми робим колові рухи пластиліну під час ліплення, то це скачуємо кулю, якщо ми хочемо зробити овал.

Фізхвилинка

    4.4. Аналіз власного виробу

-  З яких частин складається тіло тварини? ( голова, тулуб, лапи)

- Які додаткові деталі є? (вуха, хвіст)

- Яким способом зліплено? ( конструктивний)

- Які кольори використано? (синій, фіолетовий,білий, чорний, червоний)

    4.5. Поетапне пояснення ліплення тварини.

 ( зразок ліплення на 36 сторінці альбому, або в підручнику на сторінці 83)

 - Для тулуба нам потрібен синій шматок пластиліну, ми його розминаємо і виготовляємо таку форму тулуба як подано за зразком, 1/3 фіолетового пластиліну відрізаємо щоб виготовити голову, і ще одну невелику частину для хвоста. Також відділяємо маленькі 3 шматочки білого пластиліну щоб виготовити лапки і мордочку, а також зовсім трішки червоного пластиліну для очей і самого носу. Елементи зєднуємо на зразком поданим зразком.

5.  Практична робота

    5.1. Закріплення поетапного ліплення тварини.

- Отож, якщо ви зрозуміли все, то починаємо роботу.

    5.2. Самостійна робота учнів.

6. Підсумок уроку.

    6.1. Словесна оцінка робіт учнів

- Молодці, ви всі сьогодні гарно попрацювали, були активними та старанними.

    6.2. Виставка кращих робіт

- А зараз до дошки вийдуть учні  першого ряду і покажуть свої роботи однокласникам. Далі учні другого ряду. І третього.

- Добре, сідайте на свої місця.

    6.3. Прибирання робочих місць

- Всі ми охайні, тому зараз кожний прибере своє робоче місце, щоб в нас на партах був лад.

 

docx
Додано
19 травня 2020
Переглядів
5918
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку