Конспект уроку з образотворчого мистецтва у 5 класі. Учня пропонується розв'язати кросворд для узагальнення вивченого матеріалу. а також вибрати з таблиці слова, що стосуються графіки.
УРОКУ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
НА ТЕМУ:
«ГРАФІКА – ОДИН З ВИДІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. ВИДИ ТА ЖАНРИ ГРАФІКИ. ЛІНІЙНИЙ МАЛЮНОК. »
Тема: Види та жанри графіки. Лінійний малюнок.
Мета уроку: ознайомити учнів з видами та жанрами графіки, розширити уявлення про можливості ліній, тону, світлотонів; виховувати любов до малювання.
Хід уроку.
І. Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Учням пропонується розв’язати кросворд.
4.Яку частину України найчастіше зображав Костянтин Айвазовський у своїх картинах? (Крим).
5.В якій країні зародився жанр живопису марина? (Голандія).
6.Який навчальний заклад закінчив К.Айвазовський? (Академія).
У виділених клітинках – жанр живопису, в якому зображують морські краєвиди.(Марина).
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
1)Графіка, як один з видів образотворчого мистецтва.
В перекладі з грецької «графіка» означає «пишу», «малюю». Графіка включає малюнок, виконаний олівцем, пензлем, вуглиною на папері, або друковані твори, що ґрунтуються на малюнку. Вона має власні зображувальні засоби.
Але згодом, у процесі історичного розвитку, в графіку почав проникати колір, і ми вже відносимо до неї рисунок, виконаний кольоровою крейдою, пастеллю, кольорову графіку, кольорову гравюру, живопис акварельними та гуашевими фарбами.
2). Види графіки.
ГРАФІКА
від грецької, «креслю, пишу, малюю»
види графіки
станкова книжкова прикладна плакатна комп’ютерна
3). Жанри графіки.
4)Класифікація графіки в залежності від техніки виконання.
5)Засоби виразності графіки.
засоби виразності графіки
крапка лінія штрих пляма
(контур фігури) (об’єм фігури) (форма фігури)
ІV. Закріплення вивченого матеріалу.
Завдання: у запропонованій таблиці знайдіть слова, що стосуються виду образотворчого мистецтва «ГРАФІКА».
К |
Р |
А |
П |
К |
А |
М |
К |
П |
Л |
Я |
М |
А |
К |
І |
И |
Л |
І |
Н |
І |
Я |
Л |
Ш |
У |
К |
Я |
Ш |
Д |
А |
У |
К |
П |
Н |
І |
Ю |
М |
А |
Л |
Ю |
Ю |
Й |
Ж |
(крапка, пляма, лінія, пишу, малюю).
V. Практична робота учнів. Виконання лінійного малюнка « Падають листочки під мелодію осені».
VІ. Підсумок уроку.