Урок з основ правознавства 9 кл. "НЕПОВНОЛІТНІ ЯК СУБ’ЄКТИ ЦИВІЛЬНИХ ВІДНОСИН"

Про матеріал

конспект уроку з основ правознавства в 9 класі " НЕПОВНОЛІТНІ

ЯК СУБ'ЄКТИ ЦИВІЛЬНИХ ВІДНОСИН" з використанням опорних схем і робота за схемою, є посилання на презентацію і опорну схему та шаблон для роботи

Перегляд файлу

Розробка уроку

Шкільний курс: Основи правознавства 9 клас

вчитель Запорізької гімназії № 86 Товкач Валентина Миколаївна

 

Тема уроку: НЕПОВНОЛІТНІ  ЯК СУБ’ЄКТИ ЦИВІЛЬНИХ ПРАВОВІДНОСИН

 

Мета уроку:

Навчальна – сформувати поняття «цивільне право», «власність», «володіння»,  «користування», «розпорядження», «правосуб’єктність»; сформувати уявлення про цивільну галузь права, види цивільних правовідносин, їх складові, про право власності і його елементи та про правосуб’єктність; визначити особливості набуття і позбавлення власності; вчитися на практиці застосовувати набуті знання;

Розвивальна – формувати пізнавальний інтерес; розвивати пам’ять, логічне мислення, культуру спілкування; продовжити формування вмінь аналізувати НПА, розвивати вміння працювати з відеоматеріалом та інтернет сервісами, розвивати вміння тлумачити поняття з теми, розв’язувати правові ситуації щодо володіння, користування і розпорядження майном,  робити висновки, формувати вміння  складати опорні схеми і працювати з ними,   удосконалювати навички роботи в групі, здійснювати самооцінювання;

Виховна – показати значення для людини знань про право власності; виховувати законослухняного та юридично грамотного громадянина своєї держави, почуття взаємодопомоги, поваги до думок інших; виховувати свідоме ставлення до заходів інформаційної безпеки, а також здійснювати патріотичне виховання через використання прикладів з української культури.

Обладнання уроку: ноутбук з доступом до мережі інтернет, підручник «Основи правознавства» О.Д. Наровлянський 9 клас 2017, Конституція України, Цивільний Кодекс України».

Дидактичні матеріали та електронні сервіси: відеоурок на YouTube, сервіс Mentimeter, тест на основі Google-форм, електронна дошка Jamboard, сервіс Wheelofnames.

Тип уроку: Комбінований, вивчення нового матеріалу.

Форма проведення: онлайн конференція на платформі Zoom, дистанційний, синхронний, технологія перевернутий клас, технологія опорного конспекту - схеми .             

Спосіб зворотного зв’язку: обговорення в режимі відео конференції на платформі Zoom, чат, обмін приватними повідомленнями, веб сервіс Google Classroom, електронна пошта, електронний журнал.

Змістовні лінії: громадянська відповідальність, інформаційне середовище, цінність і моральність.

Основні поняття: Цивільне право, цивільні правовідносини, право власності, володіння, користування, розпорядження, правосуб*єктність, майнові відносини, немайнові відносини.

Предметні компетентності:

- аксіологічна (ставлення до права і правових норм як загальнолюдської суспільної цінності)

- логічна (уміння аналізувати діяння, явища на основі права та закону, вміння аналізувати і оцінювати життєві ситуації )

- юридично-мовленнєва (уміння будувати усні та письмові висловлювання із правових питань, використовувати юридичну термінологію)

- інформаційної (уміння  працювати із  різними джерелами інформації)

- практичної (уміння застосовувати правові знання, розв’язувати правові задачі,  уміння та навички в повсякденному житті)

- виховна (активність, наполегливість, ввічливість, повага, сміливість, власна позиція).

 Ключові компетентності:

- спілкування державною мовою (володіти всіма видами мовленнєвої діяльності, будувати монолог і діалог, чітко висловлювати думку)

- інформаційна (аналізувати мовні явища, розвивати грамотність учнів, орієнтуватися в достовірності інформації, медіаграмотність)

- учитися впродовж життя ( здійснювати аналіз власної діяльності, рефлексію, самооцінювання, прагнути до самоосвіти і самовдосконалення)

- соціальна і громадянська (формувати навички роботи в групі, співпрацювати з іншими, надавати допомогу)

- здоров’язбережувальна (дбати про здоров’я дітей, дотримуватися правил безпеки та санітарних вимог).

 

Хід уроку

Використовується технологія «Перевернутий клас» : учні отримали посилання на відео-пояснення теми.

 

Організаційний момент.

Налаштування учнів на урок

Організація класу, емоційне налаштування. Ознайомлення з інструкцією,

Бесіда, прийом «посмішка»( можна використати смайлики).

Актуалізація опорних знань.

Визначення знань учнів з теми

Повторення вивченого матеріалу. Робота з сервіс Wheelofnames.

 

Мотивація навчальної діяльності.

Обґрунтування мотивів навчальної діяльності.

Проблемні питання на дошці Jamboard з ілюстрацією з відомого мультфільму  «Як козаки».

 

Повідомлення теми і мети уроку, критеріїв оцінювання роботи на уроці.

Визначення тематики і мети уроку.

Створення хмаринки слів (що ми знаємо з теми) посилання на електронну інтерактивну вправу в  Mentimeter.

 

Вивчення нового матеріалу.

Робота учнів вдома перегляд відео. Відео-пояснення.

Посилання на матеріали до уроку: https://drive.google.com/drive/folders/170dugcc7wPnvmqYrd3zsDWP386pqpKk-

Учні перегдядають відео, записують питання, які в них виникли.

Формування нових знань.

Робота в групах. Робота з дошкою Jamboard

На 2, 3, 4, 5 фліпчатах розміщено завдання для кожної групи, завдання складається із теоретичного матеріалу(який треба розташувати в логічній опорній схемі) і практичної ситуативної задачі яку треба розв*язати.

 

Розв’язують    запропоновані задачі.

Вчитель: консультує, пояснює, допомагає  повідомляє інформацію, спостерігає.

Учні:

Аналізують відому їм інформацію, заповнюють опорну схему, отримують інформацію, яку використовують при розв’язанні задачі,  записують основне, підсумовують знання про цивільні правовідносини , право власності.

. Обирають спикера, який презентує їх роботу і як приклад наводить розв’язану задачу.

Учні записують в зошит загальну опорну схему.

Інший варіант завдання : учні пересувають елементи  перемішаної схеми і відтворюють її

 

Результат роботи учнів

 

Фізхвилинка:

Відпочинок, відновлення сил.

Пошук кольорів в інтер’єрі кімнати, вправи для очей. Вправи «Знайди колір», «шалені очі».

Узагальнення і систематизація знань.

Закріпити і узагальнити  вивчений матеріал.

Робота з хмаринкою слів створеною на початку.

Рефлексія.

Оцінити свою роботу на уроці.

Робота  з сервісом Mentimeter.

Підбиття підсумків.

Підсумок результатів опрацювання навчального матеріалу. Оцінювання діяльності учнів.

Домашнє завдання

Прочитати§ 15 відповідати на питання на стор.117, питання 4* виконати письмово, хто бажає може скласти сенкан по темі уроку.

 

docx
Додано
11 липня
Переглядів
75
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку