Урок з основ здоров'я ''Чинники здоров’я''

Про матеріал
Розробка містить загадки, ігри, тестові завдання, які допоможуть засвоїти чинники впливу на здоров'я.
Перегляд файлу

Урок

Тема.  Чинники здоров’я.
Мета:  вказати на вплив різних чинників на здоров’я. Розвивати бажання      
            щоденно піклуватися про своє здоровя та здоровя оточуючих .
            Виховувати в учнів свідоме ставлення до свого здоровя.
Обладнання:  зошити, підручники, мікрофон.
                                                 План уроку
   1.   Країна Загадайлівка.
   2.   Гра « Інтервю».
   3.   Коло чинників здоровя.
   4.   Робота з підручником с. 13.
   5.   Фізкультхвилинка.
   6.   Гра Шнурівка.
   7.   Тестові завдання.
   8.   Вправа « Молодці!».

I. Організаційний момент.
              Психоформула
         Хто здоровий, той сміється,
         Все йому в житті вдається.
         Він долає всі вершини,

         Сьогодні й щодня: «Добрий день!»

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. 

                                         Загадка           
     Коли воно є, - марно тратимо, не дбаємо,

     А коли його не стане – віддали б усе, щоб повернути назад.

                                                             ( Здоровя  )
- Отже, ми пригадуємо…  чинники здоровя .

    Які ти знаєш чинники здоровя ?
  


ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
- А для чого вам це потрібно?

ІV. Актуалізація опорних знань.

- Що впливає на здоров’я?

 

V. Усвідомлення змісту нового матеріалу.

- Чому ви такі різні? Від кого це залежить?

- Хто впливає на ваше здоровя? Хто допомагає бути здоровими?

- Чи впливає на твоє здоровя місце, де ти знаходишся?

- Давайте побудуємо коло чинників здоровя.

C:\Users\Alex\Desktop\Без імені.jpg

 - Прочитаємо статтю підручника на с.13 і зясуємо, що ще впливає на ваше здоровя?  

  - Прийшов час відпочити. Фізкультхвилинка.

  - Як на вашу думку чи у всіх здоровя однакове? Чому?  Побавимося у груШнурівка( умови на с.13).            

 

VІ. Рефлексія.
- Тестові завдання  3,4 с. 34, 36.

- Складіть тестове завдання самостійно.


VІІ. Цінування суб’єктивного досвіду учнів.
- Давайте подякуємо собі за роботу. Тричі вимовляють «Молодці!»
- Вдома виміряти зріст і вагу та записати в зошиті.

 

docx
Додано
26 жовтня 2020
Переглядів
456
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку