Урок
Тема. Показники розвитку дитини. Практична робота. Визначення рівня фізичного розвитку.
Мета: розширити уявлення про фізичну складову здоров’я; розкрити поняття
«гармонійний розвиток людини»; вчити дітей оцінювати своє фізичне
здоров’я. Розвивати в учнів прагнення підтримувати своє фізичне
здоров’я на високому рівні. Виховувати в них бажання піклуватися про
своє здоров’я і про здоров’я оточуючих.
Обладнання: підручник, зошит, мікрофон, таблиця зросту і маси тіла дітей.
План уроку
І. Організаційний момент.
Психоформула
Щоб навчатись і творити,
Нам потрібно добре жити,
Бути сильними людьми,
Посміхатись і любити.
- «Добрий день!»
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
- Пригадайте, яка складова є основою піраміди здоров’я? Чому?
- Що таке фізичний розвиток?
- Назви показники фізичного розвитку людини.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
- Як на вашу думку, з якою метою ми розглядаємо цю тему?
ІV. Актуалізація опорних знань.
Гра «Оціни»
( Схвальні відповіді – оплески в долоні ).
- Як можна оцінити фізичний розвиток людини?
• За кольором волосся ;
• за масою тіла;
• за розмірами окремих частин;
• за формою очей;
• за зростом .
V. Усвідомлення змісту нового матеріалу.
- Стаття підручника допоможе вам розширити ваші знання (с.15)
- У перекладі з грецької мови «гармонія» означає «стрункість, узгодженість»
Фізкультхвилинка.
VІІ. Рефлексія.
Кросворд « Фізична складова»
|
По горизонталі:
3. Положення хребта ( постава ).
4. Від п’ят до маківки голови ( зріст ).
5. Потрібен для обміну речовин ( йод ).
6. Добрий фізичний стан ( здоров’я ).
8. Вага тіла людини ( маса ).
9. Основа життя ( вода ).
По вертикалі:
1. Його частота 80 ударів за 1хв. (пульс).
2. Завдяки йому нігті і зуби здорові (кальцій).
3. Коли верхні зуби перекривають нижні , це - … (прикус).
4. Спосіб зміцнити організм (загартовування).
7. Речовини, потрібні для життя людини (вітаміни).
- Отже, що є показником фізичного розвитку людини?
VІІ. Цінування суб’єктивного досвіду учнів.
- Подякуємо собі за урок.