Урок з основ здоров’я в 1 класі.Тема. Чистота – запорука здоров’я. Правила особистої гігієни. Догляд за своїм тілом. Практична робота. Як правильно мити руки.

Про матеріал

Урок навчає дітей формувати в учнів уявлення про гігієну; познайомити з правилами особистої гігієни; учити доглядати за своїм тілом, волоссям, руками; формувати уміння правильно мити руки; навчити розпізнавати предмети загальної та особистої гігієни; виховувати охайність, бережливе ставлення до води.

Перегляд файлу

Урок з основ здоров’я  в 1 класі

 ( з використанням освітньої технології ОЗОН)

Підготувала: Нестеренко Л.І., вчитель ЗОШ № 3

 

Тема. Чистота – запорука здоров’я. Правила особистої гігієни. Догляд за своїм тілом. Практична робота. Як правильно мити руки.

Мета. Формувати в учнів уявлення про гігієну; познайомити з правилами особистої гігієни; учити доглядати за своїм тілом, волоссям, руками; формувати уміння правильно мити руки; навчити розпізнавати предмети загальної та особистої гігієни; виховувати охайність, бережливе ставлення до води.

Обладнання. Фея  Чистоти, мило, рушник, зубна щітка, паста, гребінець, торбинка, мікрофон, конверти з завданням, проектор, слайди.

Хід уроку

І. Мотиваційний етап.

1. Обмін посмішками з сусідом по парті і побажаннями на сьогоднішній урок.

2. Актуалізація суб’єктного досвіду й опорних знань.

- Бесіда про робоче місце в школі і вдома (на дошці Слайд №1 «Робоче місце школяра»)

- Робота у групах. (керівники групи з бейджиками-малюнками)

- Перед вами предмети, приготуйтесь до уроку. Зберіть у портфелі:

1 група. Навчання грамоти. Читання.

2 група. Математика.

3 група. ОТМ.

- Гра «Злови правильну відповідь» Слайд №2-10

( ми готуємось до уроку трудового навчання, плескаємо у долоні, якщо я називатиму потрібні предмети.)

2. Цілевизначення і планування. Слайд №11

  • Що ви робите кожного ранку самостійно, щоб бути чистими?

Чистота ( малюнки: умиваються, чистять зуби, причісуються, застеляють ліжко, снідають і прибирають посуд, одягаються).

  • А для чого це робити? ( Щоб бути здоровими.) А існує така наука, яка вчить правильно доглядати за своїм тілом і звуть її ... 
  • Розташуйте цифри у порядку зростання і ви взнаєте хто вона.

1234567(гігієна)

( Фея Гігієна навчить нас правилам чистоти) Слайд №12

  • А що ви не вмієте робити самостійно, доглядаючи за своїм тілом? (зрізати нігті, мити і причісувати  волосся). Ви вже підросли і багато чого вмієте, а чого не вмієте і не знаєте. Того навчитеся. Головне-це бажання. Так давайте визначимо завдання, які перед нами стоять.
  •  Учні називають цілі, яких хотіли б досягти.  Слайд №13 (що таке гігієна, як правильно чистити зуби, як доглядати за своїм тілом)

ІІІ. Опрацювання навчального матеріалу.

  1. Робота за підручником(с.42-43)
  • Розгляньте малюнки.
  • Що роблять діти задля чистоти?
  • Як вони стежать за чистотою?
  • А коли ви миєте руки, обличчя, шию? А чому ви це робите?
  • Скільки разів на день ви чистите зуби?
  • Як ви доглядаєте за волоссям? Слайд № 13
  • У Феї в чарівному мішечку є світлина. Який вигляд мають ці діти? Визначте що на вашу думку треба робити, щоб так виглядати?
  1. Робота в групах. (Колаж).
  2. Давайте визначимо правила особистої гігієни. Слайд №14-17
  • Вранці і ввечері умиватися;
  • Двічі на день чистити зуби;
  • Щодня приймати душ;
  • Раз на тиждень приймати ванну;
  • Мити волосся;
  • Мити руки;
  • Стежити за чистотою одягу, взуття;
  • Стежити за порядком в класі та вдома.

4.Фізкультхвилинка. Слайд №18

Киця прокидається-лапками вмивається.

Квітка прокидається – росами вмивається.

Сонце прокидається – хмаркою вмивається.

        Ну а ми з сестричкою вмиємось водичкою.

ІV. Рефлексія.

  • Розгляньте малюнки на с.44.
  • Подивіться, коли потрібно мити руки?
  1. Як правильно мити руки. Слайд №19 Слайд №20-25
  2. Хвилинка фантазії ( як би жили люди…якщо б не було води) Воду треба берегти, економити, не забруднювати річки, озера.
  3. Практична робота.

В кожній групі є предмети особистої гігієни. Один учень показує як правильно мити руки, а інші імітують його дії з серветками.

Гра «Речі особистої гігієни» («Ванька-встанька») . Слайд №26-34

  1. Робота в групах.
  • Сладіть прислів’я з розрізаних слів і поясніть його.
  1. Речення починають словами:

 Я знаю…

 Я вмію…

 Я навчуся… Слайд №36

  • Якщо ви знаєте і  будете дотримуватись правил гігієни, свої чисті долоньки  прикріпіть до плакату. (стікери-долоньки на парті)

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
3.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лалак Алла
    Загальна:
    3.3
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
1 вересня 2018
Переглядів
2324
Оцінка розробки
3.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку