Урок навчає дітей формувати в учнів уявлення про гігієну; познайомити з правилами особистої гігієни; учити доглядати за своїм тілом, волоссям, руками; формувати уміння правильно мити руки; навчити розпізнавати предмети загальної та особистої гігієни; виховувати охайність, бережливе ставлення до води.
Урок з основ здоров’я в 1 класі
( з використанням освітньої технології ОЗОН)
Підготувала: Нестеренко Л.І., вчитель ЗОШ № 3
Тема. Чистота – запорука здоров’я. Правила особистої гігієни. Догляд за своїм тілом. Практична робота. Як правильно мити руки.
Мета. Формувати в учнів уявлення про гігієну; познайомити з правилами особистої гігієни; учити доглядати за своїм тілом, волоссям, руками; формувати уміння правильно мити руки; навчити розпізнавати предмети загальної та особистої гігієни; виховувати охайність, бережливе ставлення до води.
Обладнання. Фея Чистоти, мило, рушник, зубна щітка, паста, гребінець, торбинка, мікрофон, конверти з завданням, проектор, слайди.
Хід уроку
І. Мотиваційний етап.
1. Обмін посмішками з сусідом по парті і побажаннями на сьогоднішній урок.
2. Актуалізація суб’єктного досвіду й опорних знань.
- Бесіда про робоче місце в школі і вдома (на дошці Слайд №1 «Робоче місце школяра»)
- Робота у групах. (керівники групи з бейджиками-малюнками)
- Перед вами предмети, приготуйтесь до уроку. Зберіть у портфелі:
1 група. Навчання грамоти. Читання.
2 група. Математика.
3 група. ОТМ.
- Гра «Злови правильну відповідь» Слайд №2-10
( ми готуємось до уроку трудового навчання, плескаємо у долоні, якщо я називатиму потрібні предмети.)
2. Цілевизначення і планування. Слайд №11
Чистота ( малюнки: умиваються, чистять зуби, причісуються, застеляють ліжко, снідають і прибирають посуд, одягаються).
1234567(гігієна)
( Фея Гігієна навчить нас правилам чистоти) Слайд №12
ІІІ. Опрацювання навчального матеріалу.
4.Фізкультхвилинка. Слайд №18
Киця прокидається-лапками вмивається.
Квітка прокидається – росами вмивається.
Сонце прокидається – хмаркою вмивається.
Ну а ми з сестричкою вмиємось водичкою.
ІV. Рефлексія.
В кожній групі є предмети особистої гігієни. Один учень показує як правильно мити руки, а інші імітують його дії з серветками.
Гра «Речі особистої гігієни» («Ванька-встанька») . Слайд №26-34
Я знаю…
Я вмію…
Я навчуся… Слайд №36