18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Урок з предмета "Бухгалтерський облік"

Про матеріал
Розробка уроку узагальнення знань з предмета "Бухгалтерський облік" для здобувачів освіти професійної ( професійно -технічної) освіти
Перегляд файлу

ПЛАН УРОКУ

ТЕМА ПРОГРАМИ: Облік господарських процесів

ТЕМА УРОКУ: Тематичне оцінювання

Мета уроку:

- навчальнаузагальнити і систематизувати знання, виявлення рівня засвоєння  та глибини знань, перевірка і оцінка умінь і навичок їх застосування, отримання даних для атестації учнів;

-  розвиваюча - розвивати раціональне мислення, увагу, спостережливість, вміння та навички самовдосконалення в обраній професії, оцінювати власні результати навчання, розвивати знання професійної лексики та термінології, діяти в нестандартних ситуаціях,планувати та контролювати свою працю

- виховна- виховувати старанність в роботі, наполегливість у досягненні мети, сприяти формуванню відповідальності, впевненості у собі, поваги до оточуваючих; виховувати відповідальність за результати власної праці, інтерес до професії і самостійність виконання роботи.

Тип уроку: комбінований, нестандартний  (узагальнення і систематизація, контроль знань)

Вид уроку: тематичне оцінювання

  •              Форми і методи навчання: конкурс Метод А,Б,В., вікторина «Знавці бухгалтерських проводок» в програмі learningapps.org, вправа «Знайди помилку в документі», вправа «Послідовність первинних документів», конкурс «Своя Гра»

Дидактичне забезпечення:інтерактивна презентація, план уроку,  конспект, план рахунків.

Матеріально-технічне забезпечення (ТЗН)Комп’ютер, інтерактивна дошка.

Міжпредметні зв’язки: Економіка підприємства, фінанси,

Література

  1.               Ткаченко Н. Бухгалтерський фінансовий облік на підприємствах України : Підручник для вузів/ Надія Ткаченко,. -6-те вид.. -К.: А.С.К., 2002 . -771 с.
  2.               Справжній бух облік. – 3-тє вид., перероб. І доп. – Х.:Фактор, 2008.- 1264с.

 

 

 

 

Схема уроку

1. Організаційна частина:

  •    привітання
  •    перевірка наявності учнів;
  •    перевірка готовності учнів до уроку.
  •    Усунення помічених недоліків
  1.               АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ:

2.1 Підготовчий етап

  •   Вступне слово. Підготовка учнів до активної і свідомої роботи на уроці (цільова установка, мотивація)
  •   повідомлення теми і мети уроку;
  •   пояснення характеру і послідовності роботи учнів на уроці.
    1.       Перевірка знань за допомогою виконання вправ на удосконалення вивченого матеріалу та набуття практичних навичок:
  •                   Метод А,Б,В.
  •                   Вікторина «Знавці бухгалтерських проводок» в програмі learningapps.org
  •                   Вправа «Знайди помилку в документі»
  •                   Вправа «Послідовність первинних документів»
  •                   Конкурс «Своя Гра»

2.3 Підведення підсумків:

  • аналіз діяльності учнів у процесі всього уроку
  • повідомлення та обґрунтування оцінок за допомогою фішок з балами
  • підсумок уроку
  • рефлексія

 

 

 

 

 

 

 

ХІД УРОКУ:

1. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА:

  •    привітання
  •    перевірка наявності учнів;
  •    перевірка готовності учнів до уроку.
  •    Усунення помічених недоліків

2.АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ:

2.1 Підготовчий етап

Вступне слово. Підготовка учнів до активної і свідомої роботи на уроці (цільова установка, мотивація)

Викладач:За допомогою проектора демонструємо слайд, у якому відображені мета та задачі уроку.

2.2. Перевірка знань.

  • Метод А,Б,В.

 Зверніть увагу на екран. На ньому ви бачите питання, а відповіді будуть починатися на букву у алфавітному порядку. За кожну вірну відповідь 2 бали 

 

 

  • Вікторина «Знавці бухгалтерських проводок» в програмі learningapps.org

Найдіть бухгалтерські проводки до господарчих операцій. За кожну правильну відповідь 2 бали.

 

  •                   Вправа «Знайди помилку в документі»

Ми часто в бухгалтерському обліку використовуємо різні бланки документів:

І розмова у нас зараз піде саме про бухгалтерські бланки сподіваюся, що ви вже знаєте про їх оформлення і правила написання, про їх значення та оформлення.

А зараз я оберу 2 – х учнів які будуть працювати біля дошки, за кожну вірну відповідь 2 бали. Іншим учням я видам картку завдання в  якій необхідно червоною пастою виділити помилки в документі (Додаток 1).

Робота біля дошки.

Бланк 1       Бланк 2

 

  •                   Вправа «Послідовність первинних документів»

 Необхідно за допомогою документів розподілити послідовність документообігу документів на підприємстві.

Завдання 1

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 2

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Конкурс «Своя Гра»

А зараз ми переходимо до наступного етапу нашого уроку и я вам пропоную наступний конкурс під назвою «Своя Гра». Вам необхідно самим обрати кількість балів яку можливо ви отримаєте при привільній відповіді на запитання.

 

2.3 Підведення підсумків:

  • аналіз діяльності учнів у процесі всього уроку
  • повідомлення та обґрунтування оцінок за допомогою фішок з балами
  • підсумок уроку.
  • рефлексія

 

 

 

квадрат вражень

Внесіть в сектора «квадрата вражень» свої оцінки і зауваження.

 

Викладач          Кішко К.В.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Економіка, Розробки уроків
Додано
13 лютого 2019
Переглядів
1130
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку