ПЛАН УРОКУ
ТЕМА ПРОГРАМИ: Облік господарських процесів
ТЕМА УРОКУ: Тематичне оцінювання
Мета уроку:
- навчальна–узагальнити і систематизувати знання, виявлення рівня засвоєння та глибини знань, перевірка і оцінка умінь і навичок їх застосування, отримання даних для атестації учнів;
- розвиваюча - розвивати раціональне мислення, увагу, спостережливість, вміння та навички самовдосконалення в обраній професії, оцінювати власні результати навчання, розвивати знання професійної лексики та термінології, діяти в нестандартних ситуаціях,планувати та контролювати свою працю
- виховна- виховувати старанність в роботі, наполегливість у досягненні мети, сприяти формуванню відповідальності, впевненості у собі, поваги до оточуваючих; виховувати відповідальність за результати власної праці, інтерес до професії і самостійність виконання роботи.
Тип уроку: комбінований, нестандартний (узагальнення і систематизація, контроль знань)
Вид уроку: тематичне оцінювання
Дидактичне забезпечення:інтерактивна презентація, план уроку, конспект, план рахунків.
Матеріально-технічне забезпечення (ТЗН)Комп’ютер, інтерактивна дошка.
Міжпредметні зв’язки: Економіка підприємства, фінанси,
Література
Схема уроку
1. Організаційна частина:
2.1 Підготовчий етап
2.3 Підведення підсумків:
ХІД УРОКУ:
1. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА:
2.АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ:
2.1 Підготовчий етап
Вступне слово. Підготовка учнів до активної і свідомої роботи на уроці (цільова установка, мотивація)
Викладач:За допомогою проектора демонструємо слайд, у якому відображені мета та задачі уроку.
2.2. Перевірка знань.
Зверніть увагу на екран. На ньому ви бачите питання, а відповіді будуть починатися на букву у алфавітному порядку. За кожну вірну відповідь 2 бали
Найдіть бухгалтерські проводки до господарчих операцій. За кожну правильну відповідь 2 бали.
Ми часто в бухгалтерському обліку використовуємо різні бланки документів:
І розмова у нас зараз піде саме про бухгалтерські бланки сподіваюся, що ви вже знаєте про їх оформлення і правила написання, про їх значення та оформлення.
А зараз я оберу 2 – х учнів які будуть працювати біля дошки, за кожну вірну відповідь 2 бали. Іншим учням я видам картку завдання в якій необхідно червоною пастою виділити помилки в документі (Додаток 1).
Робота біля дошки.
Бланк 1 Бланк 2
Необхідно за допомогою документів розподілити послідовність документообігу документів на підприємстві.
Завдання 1
Завдання 2
Завдання 3
А зараз ми переходимо до наступного етапу нашого уроку и я вам пропоную наступний конкурс під назвою «Своя Гра». Вам необхідно самим обрати кількість балів яку можливо ви отримаєте при привільній відповіді на запитання.
2.3 Підведення підсумків:
квадрат вражень
Внесіть в сектора «квадрата вражень» свої оцінки і зауваження.
Викладач Кішко К.В.