Урок з предмету Літературне читання " Вивчення букви ї"

Про матеріал
Урок створений для усвідомленн вивченого матеріалу , вивчення букви ї, що розроблений з інтеграцією літературного читання та природознавства.
Перегляд файлу

                                 Хід уроку

І Організаційний момент

  Правила сидіння за партою

ІІ Повторення вивченого

В гості прийшла гостя,а хто відгадайте

Сіренька, маленька,

Бігаєшвиденько,

Шкодить, коли тиша,

Пакостлива…  мишка слайд2

-Мишка прийшла і завдання принесла. Давайте виконаємо усі її завдання старанно, бо мишка залізе у ваш зошит і зробить у ньому шкоду.

слайд4  (Списування друкованих слів-відгадгадок)                                                              

На смак чудова, жовта, медова,                                                      слайд5
Їсть її малий Павлуша.
Здогадались, що це?
(Груша)

Солоденька, червоненька                                                              слайд6
Оця ягідка маленька.
Має кісточку тверду.
З’їм її, коли знайду. (Вишня)

На дереві гойдається,                                                                      слайд7
Жупан колючий має.
На літо одягається,
А восени скидає.
(Каштан)

На кожному городі побачите мене.                                           слайд8
І всі із мене їли насіннячко смачне.(соняшник)

Їсти не просить, влітку і взимку                                                    слайд9
одне вбрання носить.
(Ялинка)

ІІІ  фізкультхвилинка                                                                        слайд10

2. Порівняння великої рукописної літери Ш з. (таблиця)

3. Аналіз елементів букви Ш («ша»)

— Велика буква Ш («ша») складається з трьох елементів: довгих прямих ліній, з яких перша заокруглюється вгорі, унизу і продовжується до верхньої міжрядкової лінії, друга заокруглюється внизу праворуч і теж продовжується до верхньої міжрядкової, а третя заокруглюється тільки внизу праворуч.

Алгоритм написання великої букви Ш («ша»)

  • Починаємо писати нижче верхньої міжрядкової лінії
  • Ведемо, заокруглюючи, угору, до верхньої міжрядкової лінії
  • На відстані, що дорівнює половині робочого рядка, заокруглюємо праворуч
  • Ведемо довгу пряму лінію вниз на себе до нижньої рядкової лінії
  • Заокруглюємо праворуч
  • Продовжуємо до верхньої міжрядкової лінії
  • Не відриваючи руки, повертаємося по написаному на себе від верхньої міжрядкової до верхньої рядкової
  • Ведемо далі до нижньої рядкової
  • Торкаючись нижньої рядкової лінії, заокруглюємо праворуч
  • Ведемо вгору до верхньої міжрядкової лінії
  • Не відриваючи руки, ведемо по писаному довгу пряму лінію вниз на себе
  • Біля нижньої рядкової заокруглюємо праворуч, торкнувшись цієї лінії
  • Закінчуємо писати близько середини робочого рядка

4. «Письмо» букви у повітрі

— Спробуйте написати велику букву Ш («ша») у повітрі.

7. Списування речення з друкованого тексту

VПідсумок уроку                             слайд13

— Яке завдання було для вас найцікавішим? Найскладнішим?

— Яку букву ви вчилися писати?

— Які слова з цією буквою ви запам’ятали?

docx
Додано
14 жовтня
Переглядів
40
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку