Хід уроку
І Організаційний момент
Правила сидіння за партою
ІІ Повторення вивченого
В гості прийшла гостя,а хто відгадайте
Сіренька, маленька,
Бігаєшвиденько,
Шкодить, коли тиша,
Пакостлива… мишка слайд2
-Мишка прийшла і завдання принесла. Давайте виконаємо усі її завдання старанно, бо мишка залізе у ваш зошит і зробить у ньому шкоду.
слайд4 (Списування друкованих слів-відгадгадок)
На смак чудова, жовта, медова, слайд5
Їсть її малий Павлуша.
Здогадались, що це?
(Груша)
Солоденька, червоненька слайд6
Оця ягідка маленька.
Має кісточку тверду.
З’їм її, коли знайду. (Вишня)
На дереві гойдається, слайд7
Жупан колючий має.
На літо одягається,
А восени скидає.
(Каштан)
На кожному городі побачите мене. слайд8
І всі із мене їли насіннячко смачне.(соняшник)
Їсти не просить, влітку і взимку слайд9
одне вбрання носить.
(Ялинка)
ІІІ фізкультхвилинка слайд10
2. Порівняння великої рукописної літери Ш з. (таблиця)
3. Аналіз елементів букви Ш («ша»)
— Велика буква Ш («ша») складається з трьох елементів: довгих прямих ліній, з яких перша заокруглюється вгорі, унизу і продовжується до верхньої міжрядкової лінії, друга заокруглюється внизу праворуч і теж продовжується до верхньої міжрядкової, а третя заокруглюється тільки внизу праворуч.
Алгоритм написання великої букви Ш («ша»)
4. «Письмо» букви у повітрі
— Спробуйте написати велику букву Ш («ша») у повітрі.
7. Списування речення з друкованого тексту
VПідсумок уроку слайд13
— Яке завдання було для вас найцікавішим? Найскладнішим?
— Яку букву ви вчилися писати?
— Які слова з цією буквою ви запам’ятали?