Урок з предмету "Я досліджую світ" на тему "Бережемо органи чуття"

Про матеріал
Урок на тему "Бережемо органи чуття". Найголовніші правила збереження органів чуття. Загадки про органи відчуттів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок на тему: «Збереження органів чуття»3 клас. Я досліджую світ. Вчитель початкових класів. Петрівського ліцею. Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області Балюк Ольга Олексіївна

Номер слайду 2

Повторення пройденого матеріалу: Що таке організм?Які ти знаєш системи органів?З яких органів складається нервова система? А травна система?Де розташований спинний та головний мозок?Як можна зміцнити організм?

Номер слайду 3

Життя людини – цікаве і яскраве. Навколо нас – прекрасний світ, багатий на барви, звуки і відчуття. Закрийте очі, уявіть, що ви гладите маленьке кошеня. Які відчуття у ас на долонях?

Номер слайду 4

Крутиться-вертиться, а в ополонку не впаде. Два братики через дорогу живуть,Один одного тільки в дзеркалі бачать. Сопе, хропе, часом чхає, сюди-туди зазирає,на морозі замерзає, бо одежини не має. Самі мовчать, а нам допомагають почути тих, хто розмовляє й весело співає. Поділіться своїми спостереженнями. Якими способами ви пізнаєте оточуючий світ?Загадки. Язик. ОчіНіс. Вуха

Номер слайду 5

Цей світ нам допомагають сприймати органи чуття. Згадаємо їх. Язик. ОчіВуха Шкіра. Ніс

Номер слайду 6

Органи чуття необхідно обов’язково берегти. Давайте подумаємо, як зберегти і покращити зір?Перевіряти зручну відстань для читання. Якщо вам зручно читати на відстані 30-35 см від очей – у вас зір гарний. Якщо вам постійно хочться відсунути книжку далі чи ближче до очей, ніж ця відстань – зверніться до лікаря. Лікар, що займається хворобами очей, називається ОФТАЛЬМОЛОГ.2. Бережіть свої очі від травм та сторонніх предметів.3. Контролюй час перебування перед екраном комп’ютера чи телевізора.4. Вживай корисні для зору овочі та фрукти.

Номер слайду 7

Як можна вберегти слух?Не можна чистити вуха сторонніми предметами!Слідкуй за погодою! Одягайся тепліше! Вуха чутливі до холоду і часто запалюються. Лікар, що лікує вушка – ОТОЛАРИНГОЛОГ.3. Не використовуй часто навушники. Вони шкодять слуху.4. Гучна музика негативно впливає на гостроту слуху.5. Слідкуй за гігієною – брудні вуха можуть ослабити слух.

Номер слайду 8

Як ми бережемо нюх?Не можна лізти до носика сторонніми предметами. Не нюхати незнайомі речовини, особливо хімічні. Берегти ніс від травм та пошкоджень. Обов’язково тепло одягатися. Запалення носових пазух – дуже серйозне захворювання. Лікує носик – ОТОЛАРИНГОЛОГ.

Номер слайду 9

Як вберегти органи смаку?Не можна їсти брудні овочі і фрукти!Не вживайте дуже холодну та дуже гарячу їжу. Звертайте увагу на вчасно змінену зубну щітку. Не беріть у ротик гострі і сторонні предмети.

Номер слайду 10

Як ми бережемо органи дотику?Регулярно очищувати шкіру. Тримати її в чистоті. Не використовувати хімічні засоби без рукавичок. А діти взагалі не користуються такими небезпечними речовинами.3. Не можна переохолоджувати та перегрівати шкіру.4. Якщо виникла потреба – звертаємось до лікар ДЕРМАТОЛОГА.

Номер слайду 11

Висновок зацікавився.. дізнався…Я зрозумів… навчився… повторив… запам’ятав…

Номер слайду 12

Домашнє завдання: Творча робота: намалюй плакат « Органи чуття – мої помічники

Номер слайду 13

Рефлексія

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Палагута Валентина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Презентації
НУШ
Додано
12 лютого
Переглядів
110
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку