Урок з предмету я досліджую світ на тему "Я досліджую"

Про матеріал
Урок з предмету Я досліджую світ на тему "Я досліджую". В урок входить ранкове коло та робота в групах.
Перегляд файлу

Я досліджую світ: Я досліджую

Хід уроку

Ранкове коло

  1.   Запрошення.

Учитель:

  •       Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!

 

  1.                    Привітання «Який у тебе настрій, якщо ти – герой мультфільму?»
  •       У мене в руках квітка, яку ми передаємо один одному по колу, при цьому говоримо, який у тебе настрій, якщо ти герой мультфільму. 
  •       Доброго ранку! Мій настрій бунтівний, як у Аріель!

 

  1.   Вправа «Синоптик»
    1.                    Виграш в лотерею
  •       Вчора, виграш в лотерею отримав ________. Саме він зараз буде нашим черговим синоптиком.
  •       Доброго ранку, любі друзі. Сьогодні черговий синоптик я, ____________-.
  •       За вікном 24 жовтня, третій день робочого тижня, середа
  •       Пора року – осінь.
  •       На вулиці хмарна погода, температура повітря – 9°.
  •       Назву «жовтень» місяць отримав через те, що на нього припадає час жовтіння листя.
  •       Народні прикмети жовтня: «Грім у жовтні - на малосніжну, м'яку й коротку зиму».
  •       Дякую за увагу!

 

  •       Змістовний прогноз. Дякую, Денисе. Пропоную обрати переможця, який буде черговим синоптиком на наступному тижні.

 

  1.                    Гра з числом 24
  •       Сьогодні до нас на урок прилетіла сова!
  •       Діти, а хто може сказати, яке число вона нам принесла? (24)
  •       Як це число пов’язане з сьогоднішнім днем? (сьогодні 24 жовтня)
  •       Скажіть будь ласка, а що ви можете сказати про число 24? (воно складається з цифр 2 і 4)
  •       Порівняйте числа 2 і 4? (2<4, 4>2)
  •       Назвіть попереднє числа 2? (1) Наступне числа 4? (4)
  •       А яке число стоїть між числами 2 і 4? (3)
  •       Які ви у мене молодці!

 

  1.   Щоденні новини.
  •      Як ви думаєте, за допомогою чого ми можемо пізнавати природу? (за допомогою дослідів)
  •      А чому саме за допомогою дослідів?
  •      Дослід – це відтворення певного явища, створення чого-небудь нового в нових умовах із метою дослідження, випробування.
  •      Наш сьогоднішній урок присвячений дослідам і правилам, які необхідно дотримуватися під час проведення досліджень.
  •      Ми можемо досліджувати рослини, тварин, повітря, воду та інше.
  •      Існують такі правила техніки безпеки: не пробуйте на смак і не нюхайте речовини з якими працюєте; чітко виконуйте вказівки вчителя; не займайте робоче місце без дозволу вчителя; не торкайтесь руками гарячих предметів; не використовуйте для дослідів несправне обладнання; після виконання роботи помийте руки.

 

  1.   Обмін інформацією:
    1.                    Інформація від вчителя.
  •       А ви знаєте що  можна створити «стрибаюче яйце». Для цього досліду нам знадобиться: оцет, яйце, чашка, ложка. Необхідно покласти яйце в оцет на 2-3 дні, за цей час шкаралупа повністю розчиниться. Яйце стане пружним, схожим на гумове, можете спробувати кинути його з невеликої висоти і воно не розіб'ється.
  •       А якими дослідами ви можете поділитися?

 

  1.                    Інформація від дітей про досліди.

 

  1.   Крісло автора 
  •      Настав час крісла автора. Запрошуємо _______________.

 

  1.   Музично-ритмічна гра
  •      Що ж, мабуть, прийшла пора всім нам відпочити.
  •      Хочу всіх вас на рухливу музично-ритмічну гру Вас запросити.
  •      Уважно слідкуйте за мною, i повторюйте рухи!

 

  1.   Робота
  •       Я пишаюсь тим, які ви були уважні. Ми з вами відпочили, а тепер запрошую вас до роботи в сталих групах. Але перш ніж розпочати роботу, давайте пригадаємо правила роботи в групі.
  1. Працюють всі.
  2. Один говорить - усі слухають.
  3. Висловлювати свої думки необхідно коротко і чітко.
  4. Цінний час.
  5. Не бійся помилитися: не помиляється той, хто не працює.
  6. Не смійся з неправильної думки.
  7. Кожен пропонує варіант відповіді по черзі.
  •       На роботу ви маєте 7 хвилин. Сигналом закінчення буде музична заставка. Послухайте її!

 

І група

Матеріали: 3порожні склянки, паперові серветки, барвники.

Дослід: В одну ємність наливаємо води і встановлюємо на якусь підставку. Порожню чашку ставимо на невеликій відстані трохи нижче. Тепер між ними «містком» кладемо смужку тканини. І через якийсь час вода перебереться з однієї чашки в іншу! А якщо поміняти їх місцями, відбудеться зворотній процес.

Пояснення: У води є чудова здатність: вона вміє не тільки текти вниз, але й підніматися вгору «канальцями» в тканині. Це називається капілярний ефект. Для його демонстрації можна ще поставити поруч кілька стаканчиків з водою, частину з простою, частину з пофарбованою - і покласти смужку тканини так, щоби вона торкалась поверхні води в кожній посудині. Незабаром прозора вода стане кольоровою!

 

ІІ група

Матеріали: 2 склянки, яйце, кухонна сіль.

Дослід: Акуратно помістіть яйце в склянку з простою чистою водою. Як і очікувалося, воно опуститься на дно (якщо ні, можливо, яйце протухло і не варто повертати його в холодильник). У другій склянку налийте теплої води і розмішайте в ній 4-5 столових ложок солі. Для чистоти експерименту можна почекати, поки вода охолоне. Потім опустіть у воду друге яйце. Воно буде плавати у поверхні.

Пояснення: Тут вся справа в щільності. Середня щільність яйця набагато більша, ніж у простої води, тому яйце опускається вниз. А щільність соляного розчину вища, тому яйце піднімається вгору.

Презентація робіт

  •       Дякую Вам за презентації. Ви чудово працювали.
  •       Запрошую всіх у коло.

 

Рефлексія

  •      Як тільки ви погоджуєтесь з твердженням, то плескаєте в долоньки, якщо не погоджуєтесь, то тупаєте ніжками:
  •       У мене зараз гарний і піднесений настрій.
  •       Сьогодні більше дізнався про різні досліди.
  •       Мені сподобалося працювати в групах разом зі своїми однокласниками.
  •       Вдома я проведу досліди з батьками.

 

Пісня «Час перерви настав»

doc
Додано
29 вересня 2019
Переглядів
1517
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку