НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС №1 М. ПОКРОВСЬКА
Урок з предмету “Я досліджую світ” на тему :
“Як тварини готуються до зими”
2 клас
Підготувала
вчитель початкових класів НВК №1
м. Покровська
Вебер Т.О.
Покровськ - 2019
Тема: «Як тварини готуються до зими»
Мета: Розширювати та уточнювати знання дітей про тварин наших лісів, зміни у житті тварин з приходом зими; розвивати вміння складати слова з букв та добирати до них звукові схеми; вчити працювати в групах, розвивати зв’язне мовлення, навички виразного читання в особах; виховувати любов до тварин та бажання допомагати їм у зимовий період.
Очікувані результати:
Обладнання: Мультимедійний комплекс, картки для групової роботи, магнітні букви, маски тварин, цеглинки LEGO.
Хід уроку:
І. Ранкова зустріч
1. Ранкове коло. Привітання.
Я вітаюсь з сонечком,
Здрастуй, золоте!
Я вітаюсь з квіткою.
Хай вона росте!
Я вітаюсь з дощиком.
Лийся, мов з відра!
Друзям усміхаюся,
З усіма вітаюся.
Зичу всім добра.
2. Рухлива гра «Як вітаються тваринки»
Придумати і привітатися так, як може вітатися лисичка, ведмідь, зайчик, їжак.
3. Інсценування віршика
Наталя Остапенко
ГОСПОДИНЯ ОСІНЬ
Господиня Осінь в лісі походжає,
Хто як потрудився, у звірят питає.
Захиталась гілочка
І з’явилась білочка
у надійну комірчину
заховаю шишки
і смачні горішки.
Обізвався їжачок
Сіра шубка з голочок:
Листям я встелив хатину,
Щоб до самої весни
Снились теплі жовті сни.
Зайченятко виглядає
І смійливо промовляє:
Кожушину поміняю,
Щоб, як скочу в білий сніг,
Вовк знайти мене не зміг
По стежині йде ведмедик
І несе він діжку меду:
Збудував собі барліг.
Бджоли меду ось дали,
Щоб солодкі сни були.
І ікластий вепр озвався:
І під дубом у комору
Жолудів насипав гору.
А лисиця-ледащиця
І не думає трудиться.
По галяві походжає
І тихесенько співає:
Бо в курник дорогу знаю.
З півнем потоваришую,
Якось та й перезимую.
4. Календар погоди
Вправа «Синоптик».
- Яка пора року?
- Який зараз місяць?
- Назвати місяці осені-зими;
- Скільки днів у грудні?
- Яке сьогодні число?
- Який день тижня?
Вправа «Продовж речення»
ІІ. Перегляд відео «Як зимують тварини»
https://www.youtube.com/watch?v=K-E-F_7HABU
ІІІ. Робота в групах
Розподілити картки-малюнки тварин за групами
3.Вікторина «Відгадай тварину»
І співа, мов на сопілці.
Жовті груди, чорні крила,
Кусень сала сама з’їла.
IV.Робота з магнітними буквами.
Завдання: з поданих букв утворити назви тварин і скласти звукову схему. ( лисиця, заєць, їжак)
Фізхвилинка.
V. Гра «Доповни порівняння»
Хитра, як…
Боязкий, як…
Працьовита, як…
Упертий, як…
Злий, як…
Косолапий, як…
VI. Рефлексія
Хочу звернутися, діти, до вас із проханням
Холодно взимку зайчатам і білці
Песику - в будці, В сараї – корівці.
Мерзнуть у котика лапки та вуха,
Мерзне ворона в лиху завірюху.
Горю зарадити можемо -
В будку собачці настелим соломи,
Зайчикові покладемо під кущик
Кілька морквинок, листочок капусти.
Теплу корівці поставим водичку,
Птицям насипемо крихт в годівничку.
Як допоможемо дружно, малята, -
Виживуть взимку птахи і звірята.
Працювали ви старанно,
Тож урок пройшов не марно.
Працювали від душі.
Другий клас, ви – молодці!