Урок з природознавства "Чим дикі тварини відрізняються від свійських"

Про матеріал
Урок з природознавства для того щоб закріплювати знання дітей про дикі та свійські тварини, формувати уявлення про схожість і відмінність диких та свійських тварин; розвивати образне і логічне мислення, стійку увагу, спостережливість, пам'ять, мову, уяву, орієнтування в малому просторі (робота за картками); виховувати пізнавальний інтерес, почуття любові до навколишнього світу, дбайливе відношення до тварин.
Перегляд файлу

Тема: Чим дикі тварини відрізняються від свійських

 Мета: закріплювати знання дітей про дикі та  свійські тварини, формувати уявлення про схожість і відмінність диких та  свійських тварин; розвивати образне і логічне мислення, стійку увагу, спостережливість, пам'ять, мову, уяву, орієнтування в малому просторі (робота за картками); виховувати пізнавальний інтерес, почуття любові до навколишнього світу, дбайливе відношення до тварин.

 Обладнання: проектор, презентація, відеоролики, картки із завданнями.

                                        Хід уроку

І. Організаційний момент

 -Настрій у нас?(Відмінний)

-А посмішки? ( Справа звична)

-Побажаєм один одному добра

 Адже урок починати пора!

ІІ. Перевірка домашнього завдання

 "Інтелектуальна розминка" (характеристика груп тварин)

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

 1.Актуалізація

 А) Відгадування загадок :


1.Клишоногий і великий

 Спить у барлозі він взимку.

Влітку по лісу гуляє,

В рот малину збирає.

Любить рибу, мурашок,

Відгадайте, хто такий? (Ведмідь)

2. Рудий молокозавод

День жує і ніч жує

 Адже траву не так легко

Переробити в молоко. ( Корова)

 3.Усіх звірів вона хитріше

Шубка руда на ній. (Ліса)

4.У тіні під деревом лежить

 І двір і сад наш вартує.

 Не те що справжній вор

- Перехожий не зайде в двір.

 А нас він любить, визнає,

 Чемно лапу подає.(Собака)

 5. Хто по ялинках вправно скаче

 І влізає на дуби?

Хто в дуплі горіхи ховає

Сушить на зиму гриби? (Білка)

 6.Навіть по залізному даху

Ходить тихо, тихіше за мишу.

 На полювання вночі вийде

І як вдень все бачить.

Часто спить, а після сну

 Умивається вона.(Кішка)

 7.Це хто в траві шарудить

І потішно так фирчит,

 Увесь в голках, не візьмеш.

 Хто ж це, діти? (Їжак)

8. Вона не корівка,

Але все таки доки

 Дає щодня Глек молока.

Їй дай тільки волю-

Сім днів не пройдет-

Всюди з дерев кору обдере.(Коза)


Б) "Шифрувальник"

 -Яке слово зашифроване?

 -Кому буде присвячений наш урок?

ИНИРАВТ

2. Повідомлення теми і цілей уроку

3. Перегляд відео мультфільму про появу свійських тварин

4. Бесіда " Що загального і чим відрізняються дикі та  свійські тварини"

 -З яких частин складається тіло тварини?(Ліса,собака) (У кожної тварини є тулуб, голова, хвіст, вуха, очі, кінцівки)

-Чим покрите тіло тварини?(Тіло тварини покрите шерстю)

IV. Физхвилинка

Діти по лісу гуляли, (крокують на місці)

За природою спостерігали (долоня до очей)

Вгору на сонце подивилися (тягнуть вверх руки)

І їх проміннячка зігріли. ( обіймають себе)

Раптом на зустріч вовк йде (крадуться)

 Хитро дивиться, спинку гне (вигинають спинку)

 Ми вовцюгу обхитрили

 Навшпиньки побігли (біг навшпиньки)

 Відпочили, попустували

І на стільці опустилися.(сіли)

V. Закріплення знань

1.Робота в парах "Покажи тваринам дорогу додому"

 -У вас на партах лежать листочки із завданням. Треба провести доріжку від кожної тварини до його будиночка.

2.Бесіда: Якщо тварини живуть у людини в  будинку. Як називаються такі тварини? (Свійські)

 - Якщо тварини живуть в лісі, в полі, в горах?(Дикі)

3.Гра-конвертики " Да-нетка"

 -Значення тварин для людини.

4. Гра " Відгадай, хто це"?

-Я вам описуватиму тварини, називати його основні якості, а ви повинні  назвати цю тварину і сказати дика вона або свійська.

-Бурий, незграбний, клишоногий

-Стереже, гризе, гавкає

 -Сірий, зубастий, страшний

 -Хрюкає, риє

-Хитра, пухнаста, руда

-Мявкає, хлебче, дряпається

-Маленький, довговухий, полохливий

 -Ірже, бігає, скаче

 -Мукає, ходить, жує

 -Маленький, колючий

5. Технологія "Мікрофон"

 -Розповіді дітей " Наші улюбленці"

 VI. Рефлексія

1".Закінчи речення" Тварини, які самі добувають собі їжу, захищаються від ворогів, самі собі влаштовують житло, виводять потомство, називаються… Тварини, яких розводять люди, годують і захищають їх, будують для них житла, піклуються про їх потомство, називаються. ..

2. "Я знаю... Я запам'ятав… Я зміг"…

docx
Додано
12 березня 2020
Переглядів
2126
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку