Урок з розвитку мовлення у 4 класі нечуючих учнів "Осінь"

Про матеріал

Конспект уроку

з розвитку мовлення у 4 класі

для учнів з вадами слуху

ТЕМА: «Осінь. Робота над реченням.»

МЕТА УРОКУ: Формування навичок будови речень. Усвідомлення змісту сприйнятого слухо-зорово мовленнєвого матеріалу. Формування вміння групувати слова за функціональним призначенням. Збагачення словникового запасу. Розвиток слухо-зоро-вібраційного сприймання на матеріалі знайомих слів і словосполучень та знайомих синтаксичних конструкцій. Виховання культури спілкування на уроці та охайність при виконанні письмової роботи в зошиті.

ТИП УРОКУ: комбінований.

ОБЛАДНАННЯ: Ілюстрації 3 місяці осені.

ПЛАН УРОКУ.

  • 1.Фонетична зарядка. Вступна бесіда.
  • 2.Актуалізація опорних знань. Загадка. Бесіда про осінь.
  • 3.Перевірка домашнього завдання: прислів'я про місяці осені.
  • 4.Слухозоровий диктант.
  • 5.Складання речень із даних слів за схемами.
  • 6.Підсумок уроку. Домашнє завдання.

ХІД УРОКУ.

1.Фонетична зарядка. Звук «М».

М_______М_______М_______АМ_______АП

М______ОМ_______ОМ______ОМ______ОП

М______УМ_______УМ______УП

СОМ КОСТЮМ ДІМ

МАМА МАСЛО МИЛО

Вступна бесіда слухо-зорово.

  • -ЯКИЙ СЬОГОДНІ ДЕНЬ?
  • -ЯКИЙ ЗАРАЗ УРОК?
  • -ЩО МИ БУДЕМО РОБИТИ НА УРОЦІ?

-

2.Актуалізація опорних знань.

Загадка. Мало в небі сонце сяє.

З хмари дощик накрапає.

Жовте листячко кружляє.

  • -Що це?
  • Бесіда слухозорово.
  • -Назвіть пори року.
  • -Яка зараз пора року?
  • -Назвіть місяці осені. (- Покажи на малюнку, який місяць.)

3. Перевірка домашнього завдання.

- Назвіть прислів'я про місяці осені. (- Покажи на малюнку.)

(Вересень пахне яблуком, а жовтень – капустою.

Плаче жовтень холодними сльозами.

Листопад - ворота зими.)

4.Слухозоровий словниковий диктант. (Учні записують слова , які зчитують слухозорово, у відповідну колонку.)

Хто? Що?

Що робить?

Що роблять?

Якиа? Які?

Де? Куди? Коли?

погода

стає

холодна

за хмарами

небо

ховається

теплі

у краї

птахи

летять

восени

Перевірка написаного диктанту записами на дошці.

5.Складання речень з даними словами за даними схемами.

А) Коли? Що? Що робить? Яка? (Восени погода стає холодна.)

Б) Що? Що робить? Де? (Небо ховається за хмарами.)

В) Хто? Що роблять? У які? Куди? (Птахи летять у теплі краї.)

6.Підсумок уроку.

- Що ми робили на уроці?

- Як ви думаєте, хто працював на уроці краще усіх?

Д.З. Підкреслити члени речення, написати до них запитання у загадці.

Перегляд файлу

Похожее изображение

docx
Додано
4 квітня 2018
Переглядів
1123
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку