урок з Тема:Моя родина. 3 клас А. Несвіт

Про матеріал

Мета – розвивати навички усного мовлення;

формувати навички аудіювання та перекладу;

Ознайомити учнів з новими лексичними одиницями,ввести їх до активного словникового запасу учнів;

активізувати вивчену лексику по темі «Сім'я»;

навчити учнів висловлювати свої думки англійською мовою;

розвивати мовлення учнів, спостережливість, логічне мислення, навики читання;

виховувати любов та бережне ставлення до оточуючих, членів родини.

виховувати почуття поваги до співрозмовника.

Обладнання: комп'ютер,презентація Power Point, « Моя сім'я,картки з літерами f,a,m,і,l,y, роздатковий матеріал.

Перегляд файлу

План – конспект відкритого уроку з англійської мови у 3- му класі.

Тема:Моя родина.

Мета – розвивати навички усного мовлення;

  • формувати навички аудіювання та  перекладу;
  • Ознайомити учнів з новими лексичними одиницями,ввести їх до активного словникового запасу учнів;
  • активізувати вивчену лексику по темі «Сім’я»;
  • навчити учнів  висловлювати свої думки англійською мовою;
  • розвивати мовлення учнів, спостережливість, логічне мислення, навики читання;
  • виховувати любов та бережне ставлення до оточуючих, членів родини.
  • виховувати почуття поваги до співрозмовника.

Обладнання: комп’ютер,презентація Power Point, « Моя сім’я,картки з літерами f,a,m,і,l,y, роздатковий матеріал.

Хід заняття:

 

І. Підготовка  до сприйняття іншомовного  мовлення 

Greeting     1. Привітання

  T: Stand up, please! Good  morning, children.I am glad  to see you.

   Ps:  вірш «Good morning «

T: Sit down! Get ready for the lesson.Let’s start our English  lesson now.

Could you tell me who is on duty today? What date is it today? Who is absent today? Thank you, sit down.             

Warming-up 2.Мовна розминка

а)T:How are you?

Р1:Тhank you,fine.

T: How old are you?

P2:I am 9.

T:Do you have family?

P3:Yes, I do.

T:Is your family big?

P4: Уеs,my family is big.

T:What`s your name?

P5:My name is …….

T:Where do you   live?

P6:I live in Ternopil.

(Діти відповідають на питання вчителя, і в якості подарунка отримують  одну із наступних літер: f, a, m, i, l, y.)

 b)Вчитель збирає літери у  дітей

T:Who has letter «f»?

P1:I have letter «f».

T:Who has letter «а»?

P2:I have letter «а».

T:Who has letter «m»?

P3:I have letter «m».

T:Who has letter «і»?

P4:I have letter «і».

T:Who has letter «l»?

P5:I have letter «l».

T:Who has letter «у»?

P6:I have letter «у».

(Діти виходять на середину з літерами і читають  слово «family»)

T:Let`s read and translate,please. Thank you, take your  places.

Aim    3.Повідомлення теми і мети  заняття

Т:The topic of today`s lesson   is «My family».Today we are going:

  • to speak about family;
  • to read;
  • to write;
  • to play game.

But our today’s lesson is an unusual. We’ ll visit family of one famouse boy. Look at the board.Do you know him?

 (Вчитель показує в презентації головного героя –Барт Сімпсона  на дошці.)

Yes, you are right. This is Bart and today we’ll meet with his family

T:За правильні відповіді ви  отримуєте наклейки.

 

II.Основна частина заняття

 

Vocabulary   4.Активізація лексики по темі «Моя cім’я»                          

 Practice         

 а)Мультимедія (на слайдах4-12 вводяться слова з теми «Моя сімя » )

Т:Now, let`s take a look to the board. Whom can you see?

P1:I can see a big family?

T:Who`s this?

P2:This is a mother.

P3:a father.

T:Who`s this?

P4:a daughter.

P5:a son.

T:Whom can you see?

P6:a brother and a sister.

T:Who are they?

P7:a grandmother and a grandfather.

 в)Мультимедія(Учні читають і дають відповідь на запитання.)

Т:Let`s  read the questions and give answers

So, read, please.

P1:Do you have a family?

Yes, I do.

T:The next question,please.

P2:Is your family big or small?

  My family is ……

 T:Thank you, the next question.

 P3:Whom do you have?

I have a mother,.

T:Very well, thank you. The next question.

P4:Have you got a brother or a sister?

I have……..

T:Thank you, very much.

(Вчитель роздає учням наклейки.)

Listening     5.Аудіювання

 Т:Now, look at the board, please. We’re going to watch the cartoon.And then you will give me some answers. Let’s watch.

(Учні дивляться мультик про родину хлопчика Гого)

Post-listening

-Say if these sentences true or false

  • The boy’s name is Tony.
  • The boy’s name is Gogo.
  • Gogo has a big family.
  • Tony has a sister and brother.
  • Gogo is a dog
  • Tony is a girl

Ok, you are good and attentive.

 

II.Основна частина заняття

Physical       3.Фізкультхвилинка (слайд 16)

warm-up                           

   Т:So, we are very tired. Let`s do the  exercises. Stand up,please.

(учні дивляться відео запис з фізкультхвилинкою виконують і повторюють )

 

Oral             4.Закріплення лексичного матеріалу

practice                          

 Т:So, let’s continue our travelling

 Look at the screen.Let’s remember who is who.(слайд 17)

 

  T:Let`s listen to the  poem about mother.

(Один учень розповідає віршик про маму.)

                                                    P1:My dear,dear  moter

                                                           Let me kiss your face

                                                         I want you to be happy

                                                        Today and al-ways.

                                                    T:Thank you, very much. Sit down, please.

 

Let`s speak about father.

(Вчитель показує картинку із зображенням татка.)

                                                      Р2:Just like Dad

                                                            I want to be

                                                            I like him

                                                            And he loves   me.

 T:Thank you.Let`s say some words about  grandmother.

(Вчитель показує картинку із зображенням бабусі.)                                                                          Р3:I love my  grandma

        And I know

          That she

           loves me

          She tells me so.         

 

   Lexical     5.Гра.Робота з роздаткови матеріалом

    Game                        

    Т:Now, we`ll play a game.

   Давайте перевіримо ваше вміння до того як ви запам’ятали сьогодні нові слова.(Вчитель роздає кожній групі ксерований листок з завданням.)

 Т:Are you ready?Find 6 words connected with family

 You are the winners.

Speaking       6.Розвиток навичок усного мовлення

Т:There are many ways to say «I love you»          

  •                                                         to sing a song;
  •                                                         to tell a poem;
  •                                                         to draw a picture.

(На дошці зазделегіть прикріплені ці пункти.)

a) T:Let`s listen tothe poem

(Один учень розповідає віршик.)

                             Р:Mother,father,

                             Sister, brother,

                              Hand in hand

                                With one another

 c)T:Let`s draw a picture

(Завдання з роздатковим матеріалом.)

III. Заключна частина уроку

Homework           1.Домашнє завдання

 Ваше домашнє завдання, написати лист Барту про свою сім`ю, і домалю-

  вати картинку для  своєї сім`ї.

Summarizing       2.Підбиття підсумків заняття

  Т:Our lesson was  very interesting.

  Today we:

  •                                                         spoke about family;
  •                                                         wrote words;
  •                                                         played the game.

                 

Дітки,ви всі сьогодні гарно працювали і отримали в якості хороших оцінок багато наклейок за правильно виконане завдання. І тому я всім вам хочу вручити пам`ятні дипломи.

Saying   3.Закінчення за няття

goodbye                    

   Т:Our travelling has just finished. Did you like it? Stand up, children! The lesson  is over. You are free. Goodbye!

   Ps:Учні прощаються у відповідь. 

doc
Додано
23 вересня 2018
Переглядів
4029
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку