Урок з теми "Розв’язування рівнянь на основі властивості пропорції"

Про матеріал

Урок з теми " Розв'язування рівнянь на основі властивості пропорції" з використанням технології проблемного навчання .

Мета :

закріпити знання, набуті на попередньому уроці;

виробити вміння і відпрацювати стійки навички розв'язування рівнянь на основі властивості пропорції;

навчання через використання проблемно-пошукової діяльності

Перегляд файлу

Тема: Розв’язування рівнянь на основі властивості пропорції

Мета :

  • закріпити знання, набуті на попередньому уроці;
  • виробити вміння і відпрацювати стійки навички розв'язування рівнянь на основі властивості пропорції;
  • навчання через використання проблемно-пошукової діяльності

Тип уроку: комбінований         

Хід уроку

I. Перевірка домашнього завдання.(самоперевірка ; декілька зошитів вчитель бере на контрольну перевірку)

  п.19  пов.п.16 №602 середній рівень;№604 достатній рівень; №613 високий рівень

   

 

 

6-matematika-ag-merzlyak-vb-polonskij-ms-yakir-2014--3-vidnoshennya-i-proportsiyi-20-proportsiyi-613.jpg 

 

 

 

II.   Актуалізація опорних знань   . (створення ситуації успіху)

  Математичний диктант

  1. Закінчіть речення: «Рівністю двох відношень називають...»
  2. Якщо пропорція істинна, то добуток її крайніх членів дорівнює добутку…
  3.  Запишіть пропорцію 5 : 15 = 1 : 3 . Підкресліть її середні  члени.
  4. 3а = 5b . Які істинні пропорції можна написати, виходячи з того, що ці рівності правильні?

Взаємоперевірка. Оцінювання.

III.Нова тема . Створення проблемної ситуації , яка спонукає до використання раніше набутих знань

Розвяжіть рівняння:

=

Використовуючи результати проблемно-пошукової ситуації учні складають опорний конспект

ОК №20   Розв’язування рівнянь на основі властивості пропорції

Алгоритм розв'язування рівнянь вигляду http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image124.gif=http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image280.gif де невідомий один із членів.

1) Записати основну властивість пропорції ad = bc.

2) Знайти невідомий множник

 

 

IV. Розв’язування вправ. (колективний прийом розвязування проблеми,)

План  №605,№616;№581;№583

Активізація учнівської  самостійної дослідницької діяльності.Оцінювання.

 V. Домашнє завдання.  п.20 ОК №20  пов.п.1

 №606 достатній рівень;

№617 високий рівень

  VI.Рефлексія.

Мене здивувало ...

У мене вийшло ...

Я придбав ...

Мені захотілося ...

Мене надихнуло ...

 

docx
Додано
30 липня 2018
Переглядів
967
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку