Урок з теми " Розв'язування рівнянь на основі властивості пропорції" з використанням технології проблемного навчання .
Мета :
закріпити знання, набуті на попередньому уроці;
виробити вміння і відпрацювати стійки навички розв'язування рівнянь на основі властивості пропорції;
навчання через використання проблемно-пошукової діяльності
Тема: Розв’язування рівнянь на основі властивості пропорції
Мета :
Тип уроку: комбінований
Хід уроку
I. Перевірка домашнього завдання.(самоперевірка ; декілька зошитів вчитель бере на контрольну перевірку)
п.19 пов.п.16 №602 середній рівень;№604 достатній рівень; №613 високий рівень
II. Актуалізація опорних знань . (створення ситуації успіху)
Математичний диктант
Взаємоперевірка. Оцінювання.
III.Нова тема . Створення проблемної ситуації , яка спонукає до використання раніше набутих знань
Розв’яжіть рівняння:
=
Використовуючи результати проблемно-пошукової ситуації учні складають опорний конспект
ОК №20 Розв’язування рівнянь на основі властивості пропорції |
Алгоритм розв'язування рівнянь вигляду = де невідомий один із членів. 1) Записати основну властивість пропорції ad = bc. 2) Знайти невідомий множник
|
IV. Розв’язування вправ. (колективний прийом розв’язування проблеми,)
План №605,№616;№581;№583
Активізація учнівської самостійної дослідницької діяльності.Оцінювання.
V. Домашнє завдання. п.20 ОК №20 пов.п.1
№606 достатній рівень;
№617 високий рівень
VI.Рефлексія.
Мене здивувало ...
У мене вийшло ...
Я придбав ...
Мені захотілося ...
Мене надихнуло ...