Урок з теми "Соціальне здоров'я. Види конфліктів"

Про матеріал

Розробка урока створена для проведення дистанційного навчання учнів 6 класів. Розробка вміщує теоретичний матеріал, практичні завдання, посилання на інформаційні джерела та тести для самоконтролю. Це дозволяє батькам дитини, яка з якихось причин не може відвідувати заняття в школі. залучитися до навчального процесу.

Перегляд файлу

 6 клас.  Розділ «Соціальна складова здоров'я».

Тема уроку «Види конфліктів»

Успішне вивчення теми дозволить:

Ознайомити учнів з видами конфліктів та з прийомами конструктивного розв’язання конфліктів, відпрацьовувати навички самоконтролю. Виховувати толерантне ставлення до оточуючих.

Інструктивно-методичні матеріали:

Методичні рекомендації по вивченню змісту модуля.

Інформація для вивчення:

1.1. Чому між людьми виникають конфлікти?

1.2.Толерантне ставлення до оточуючих.

Контрольно-оцінювальний блок

Інформаційне забезпечення.

Література.

Посилання на сайти.

Тема « Види конфліктів»

Успішне вивчення теми дозволить:

Ознайомити учнів з видами конфліктів та з прийомами конструктивного розв’язання конфліктів, відпрацьовувати навички самоконтролю. Виховувати толерантне ставлення до оточуючих.

Інструктивно-методичні матеріали

Урок присвячено вивченню поняття "правила спілкування"

Прошу звернути увагу на умовні позначки, які будуть вам у нагоді при вивченні теми:

! Пригадайте

Те, що необхідно пригадати з вивченого раніше

* Вивчаємо самостійно

? Питання для самоконтролю

Відповідаючі на питання в кінці теми, зробиш висновок з вивченного, краще зрозумієш матеріал.

+ Практична робота

завдання цієї рубрики допоможуть тобі самостійно набути та вдосконалити вміння та навички визначення стосунків між людьми.

Інформація для вивчення складається з розділів:

1.1. Чому між людьми виникають конфлікти?

1.2. Толерантне ставлення до оточуючих.

Інформація для вивчення

! Пригадайте

Які види стосунків між різними групами людей ви знаєте?

* Вивчаємо самостійно.

1.1. Чому між людьми виникають конфлікти ?

Два товариші — Володя і Раміль — дуже добре ладнають між собою, а сваряться тільки тому, що Володя вболівальник київського «Динамо», а Раміль — донецького «Шахтаря». Ці сварки пригнічують їх обох. Трапляється, що вони по кілька днів не розмовляють. Іноді сперечаються мало не до бійки. Кожен намагається довести переваги улюбленої команди і переконати товариша вболівати за неї.

Та чи варто це робити? Краще визнати право друга вболівати за команду, яка йому подобається, утримуватися від нападок на неї і обговорювати те, що чим краще гратимуть обидві команди, тим цікавіше буде дивитися матчі національного чемпіонату і тим сильнішою буде збірна України.

Конфлікти, спричинені розбіжностями у поглядах, смаках чи уподобаннях людей, називають конфліктами поглядів. Коли конфлікти виникають внаслідок зіткнення інтересів чи бажань людей — це конфлікти інтересів.

! Пригадайте

1.Коли останнім часом у тебе був конфлікт з членами родини або товаришами?згадай причину конфлікту і розпізнай його вид? 3б.

2.Наведіть приклади дій, які можуть спричинити суперечку: обзивання, нетактовні висловлювання, поширення пліток, заперечення чиєїсь думки...1б.

1.2.Толерантне ставлення до оточуючих.

Часто, коли люди мають різну віру, переконання або їм подобаються чи не подобаються певні речі (одяг, музика, футбольна команда), вони ніби спілкуються різними мовами. Те, що для одного «добре», може бути «поганим» для іншого; те, що одному подобається, в іншого може викликати відразу.

Ти можеш зробити висновок, що конфлікти — це виключно негативне явище, і тому їх треба завжди уникати. Але це не так. Конфлікти є частиною стосунків.

Однак розв’язання такого конфлікту не означає, що його учасники мають змінити свою віру, погляди чи переконання. У таких випадках слід пригадати народну мудрість: «Про смаки не сперечаються». Дуже важливо розвинути в собі толерантність — уміння визнавати і поважати право іншої людини на власну, відмінну від твоєї, думку і пам'ятати, що толерантність — це пошук того, що об’єднує, а не роз’єднує людей.

Якщо хочеш мати добрі стосунки з усіма, не ігноруючи власних інтересів, завжди намагайся домовитися з опонентом. Однак іноді краще відсторонитися від конфлікту або піти на поступки чи рішуче відстоювати свою позицію.

Коли люди спілкуються між собою, разом навчаються, працюють або відпочивають, іноді з’ясовується, що вони по-різному розуміють, що є необхідним, важливим чи правильним, або їхні інтереси можуть не збігатися. Однак це не означає, що вони приречені на сварки і суперечки. Кожному важливо навчитися розв'язувати конфлікти мирним способом.

Ці уміння — чи не найважливіші для тебе. Вони допоможуть зменшити кількість стресів у твоєму житті, підвищать твій авторитет, популярність, рівень упевненості та самоповаги.

! Пригадайте

1.Пригадай конфліктну ситуацію зі свого життя. Як це було? Чи правильно ти діяв? Що можна було зробити чи сказати інакше?2б.

2*. Як у розв'язанні таких конфліктів може допомогти правило світлофора: «Зупинись. Подумай. Вибери»? 4б.

+ Практична робота

1*. Потренуйся розпізнавати конфліктні ситуації. Для цього поспостерігай за людьми, наприклад, у шкільній їдальні, а відтак опиши кілька конфліктів за таким планом:

Хто є учасниками конфлікту?

Які їхні цілі?

Який спосіб розв'язання конфлікту вони обрали?2б.

Інформаційний ресурс уроку:

Підручник для 6-го кл. загальноосв. навч. закл. / І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. — К.: Видавництво «Алатон», 2014. — 200 с.

 

docx
Додано
25 жовтня 2018
Переглядів
215
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку