Урок з теми " Відношення "

Про матеріал

Урок з теми "Відношення " з використанням технології проблемного навчання.

Мета :

узагальнити знання учнів про зміст дії ділення чисел;

сформувати уяву про поняття відношення двох чисел, його змісту, властивості,

через створення проблемних ситуацій залучати учнів до пошукової діяльності.

Перегляд файлу

Тема: Відношення.

Мета :

  • узагальнити знання учнів про зміст дії ділення чисел;
  • сформувати уяву про поняття відношення двох чисел, його змісту, властивості,
  • через створення проблемних ситуацій залучати учнів до пошукової діяльності.

Тип уроку: засвоєння нових знань           

                                              Хід уроку

  1. Створення проблемної ситуації через вирішення завдань пов’язаних з життям .

(залучення учнів до творчого пошуку)

Задача №1

Для новорічних подарунків закупили 120 фруктів, із них 50 бананів , а решта апельсини.

У скільки разів усіх фруктів більше, ніж бананів?

 Яку частину всіх фруктів складають банани?

Завдання №2

Підберіть математичний синонім до слова «частка»

    II.Нова тема.

 Використовуючи результати  проблемно-пошукової діяльність учнів складаємо опорний конспект 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ОК №19 Відношення і їх властивості

http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image124.gif1. Означення

     = а : b — відношення а до b.

2. Що показує:

а) якщо а < b, то а : b показує, яку частину становить а від b;

б) якщо а > b, то а : b показує, у скільки разів а більше за b.

3. Властивості  відношення:

а) http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image124.gif=http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image1521.gif

б) http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image1521.gif=http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image124.gif

4. http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image124.gif і http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image1222.gif — обернені відношення

Приклад

1. 20 : 50 — відношення 20 до 50;

http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image233.gif2. 3:4 показує, що 3 становить від 4

     частину.

http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image023.gifhttp://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image1391.gif5:3 показує, що 5 більше від 3

 у     =      раза.

3. 30 : 102 = http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image1522.gif= http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image1523.gif= 5 : 17;

1,5 : 2,5 = http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image1524.gif= http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image871.gif=http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image074.gif= 3 : 5.

http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image1525.gif4. 10:5 обернене до 5:10,

бо 10 : 5 =       =2:1.

 

IV. Розв’язування вправ.

(за технологією групової навчальної діяльності учнів)

План

 №574(ПАРНІ)№576;№589 

Звіт груп про результати діяльності. Оцінювання.

 V. Домашнє завдання. (інструктаж) п.19  пов.п.15

 №575 середній рівень;№577достатній рівень;№590  високий рівень

 VI.Рефлексія.

Я дізнався ...                                 Я навчився ...                  Я зрозумів, що можу ...   

Мені сподобалося ...                      Для мене стало новим ...               Мене здивувало ...

docx
Додано
30 липня 2018
Переглядів
666
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку