Урок з теми "Weekend" для учнів 3 класу, розроблений Дикою Світланою Михайлівною, вчителем англійської мови комунального закладу «Навчально-виховне об'єднання – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 31 з гімназійними класами, Центр дитячої та юнацької творчості «Сузір'я» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області».
У поданому матеріалі використано інтерактивні форми роботи для учнів початкової школи та запропоновані вправи, які сприяють формуванню в них ключових компетентностей 21-го століття.
КОНСПЕКТ УРОКУ
Тема: «Свята і традиції»
Підтема: «Вихідні дні»
Мета: формування в учнів наступних компетентностей:
Обладнання: підручник O. Карп’юк «English 3» та підручник H.Q. Mitchel-S.Parker “Zoom In 3”, аудіо-додатки до підручників, зошит, тематичні картки з теми «Їжа», «Овочі і фрукти», “Free Time Song”,“Action Song”, “Goodbye Song’’, планшет.
Тип уроку: комбінований мовний
Очікувані результати
Під кінець уроку учні вмітимуть:
ХІД УРОКУ
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Оргмомент та мотивація
T.: Good morning! Are you ready for our English lesson? Let’s mark the absentees? Who is absent today?
The theme of our today’s lesson is “Weekend”. We are going to continue working with English transcription and train both countable/uncountable nouns and plural of nouns, and brush up the adverbs of frequency. We’ll listen to and sing “Free Time Song” and speak about our weekend today. Be attentive and active. Let’s work hard and have some fun, English lesson has begun.
2. Уведення в іншомовну атмосферу. Фонетична зарядка
а) T.: Let’s brush up English transcription. Read all together
Голосні звуки
Монофтонги |
Дифтонги |
Короткі [i ] [Λ ] [ɒ, o ] [Ʊ, u ] [æ ] [ e ] [ə] |
[eɪ] [əʊ] [aɪ] [aʊ] |
Довгі [i:] [a:] [ɔː ] [ u: ] [ɜː , ə:] |
[ɔɪ] [ɪə] [eə] [ʊə] |
Приголосні звуки
Парні приголосні |
Непарні приголосні |
Глухі [p] [f] [t] [k] [s] [ ʃ ] [tʃ] [θ] |
[m] [n] [l] [r] |
Дзвінкі [b] [v] [d] [g] [z] [ ʒ ] [dʒ] [ð] |
[j] [ŋ] [h] [w] |
б) Конкурс «Майстер скоромовок» Т.: Listen to me and repeat after me: “She sells seashells on the seashore”
с) T.: Now let’s listen and sing “Free Time Song”
Discussion:
П. Основна частина уроку
2.1. Перевірка домашнього завдання
2.2. Музична фізкультхвилинка “Action Song”
Chorus:
Naa, naa, naa
I'm so happy
Oh, so happy
Dance/Sing with me(2x)
Verse 1
Clap, clap, clap your hands (kids repeat)
Stomp, stomp, stomp your feet (kids repeat)
Swing, swing, swing your arms (kids repeat)
dance everybody and sing with me! (kids repeat)
Chorus
Verse 2
Jump, jump, jump around (kids repeat)
Touch the sky and touch the ground (kids repeat)
Shake, shake, shake your hips (kids repeat)
I know a song, and it goes like this! (kids repeat)
Chorus
Breakdown
Clap, clap, clap your hands
Stomp, stomp, stomp your feet
Swing, swing, swing your arms
dance everybody and sing with me!
Jump, jump, jump around
Touch the sky and touch the ground
Shake, shake, shake your hips
I know a song, and it goes like this!
Chorus
2.3. Опрацювання мовного та мовленнєвого матеріалів уроку
T.: We use such adverbs of frequency with Present Simple as usually - зазвичай, never- ніколи, always - завжди, sometimes – інколи. Fill in the gaps with a suitable adverb of frequency. E.g.: I always get up at 7 o’clock.
Ш. Заключна частина уроку 3.1. Домашнє завдання - p. 80, ex. 2 – learn the dialogue - Describe your Sunday (5-6 sentences)
3.2.Рефлексія Т.: Отже, що ми з вами сьогодні робили на уроці? Що вам найбільше сподобалось робити? Чому? Що у вас вийшло найкраще? Що не вийшло одразу?
3.3. Виставлення оцінок та прощання
T.: Our lesson comes to the end. Come to me with your daybooks for your marks. You are free. Goodbye!
Clap your hands Spin around Jump up high Ok!
Clap your hands Sit down Stand up 1,2,3,4
Goodbye, goodbye, see you again Goodbye, goodbye, see you my friends Goodbye, goodbye, I had fun today I had fun today
Stomp your feel Shake your body Stand still Ok!
Stomp your feel Turn left Turn right 1,2,3,4
1