Урок англійської мови з теми "Weekend"/"Вихідні" для учнів 3-го класу

Про матеріал

Урок з теми "Weekend" для учнів 3 класу, розроблений Дикою Світланою Михайлівною, вчителем англійської мови комунального закладу «Навчально-виховне об'єднання – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 31 з гімназійними класами, Центр дитячої та юнацької творчості «Сузір'я» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області».

У поданому матеріалі використано інтерактивні форми роботи для учнів початкової школи та запропоновані вправи, які сприяють формуванню в них ключових компетентностей 21-го століття.

Перегляд файлу

КОНСПЕКТ УРОКУ

Тема: «Свята і традиції»

Підтема: «Вихідні дні»

Мета: формування в учнів наступних компетентностей:

  • ключових , зокрема: вміння вчитися – самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії з іншими учасниками навчально-виховного процесу; проявляти зацікавленість у навчанні;
  • загальнокультурної – ознайомлення учнів із культурою відпочинку у вихідні дні;
  • соціальної    знання правила  поведінки на уроці в класі; 
  • здоров’язбережувальної – розуміння необхідність виконувати фізкультхвилинку  та  їх вплив на здоров’я людини; 
  • ІКТ-компетентності – за допомогою Інтернету,  планшета та аудіо додатку до підручника вчити учнів засвоювати необхідну інформацію по темі уроку;
  • предметні : повторити з учнями знаки транскрипції (монофтонги, дифтонги, парні приголосні, непарні приголосні); ознайомити та тренувати у використанні ЛО уроку; закріпити множину іменники, злічувальні/незлічувальні іменники та числівники частотності; продовжити вчити ставити загальні запитання та давати на них короткі відповіді; розвивати в учнів мовні та комунікативні навички в чотирьох видах мовної діяльності (аудіюванні, говорінні, читанні, письмі); продовжити формувати інтерес до вивчення англійської мови за допомогою англомовної дитячої пісні.

Обладнання: підручник O. Карп’юк  «English 3» та підручник H.Q. Mitchel-S.ParkerZoom In 3”,  аудіо-додатки до підручників, зошит, тематичні картки з теми «Їжа», «Овочі і фрукти»,Free Time Song,“Action Song”, “Goodbye Song’’,  планшет.

Тип уроку: комбінований мовний

Очікувані результати

Під кінець уроку учні вмітимуть:

  • читати знаки  транскрипції (монофтонги, дифтонги, парні приголосні, непарні приголосні);
  • називати фрукти, овочі та інші продукти харчування;
  • промовляти скоромовку “She sells seashells on the seashore”;
  • використовувати злічувальні та незлічувальні іменники у однині та множині та прислівники частотності;
  • відтворювати діалоги про по темі уроку;
  • співати “Free Time Song”,  “Action Song”  та “Goodbye Song’’.                                                                                                                                              

                                     ХІД УРОКУ

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1. Оргмомент та мотивація

T.:  Good morning! Are you ready for our English lesson? Let’s mark the absentees? Who is absent today?

The theme of our today’s lesson is “Weekend”. We are going to continue working with English transcription and train both countable/uncountable nouns and plural of nouns, and brush up the adverbs of frequency. We’ll listen to and sing “Free Time Song” and speak about our weekend today. Be attentive and active. Let’s work hard and have some fun, English lesson has begun.

 2. Уведення в іншомовну атмосферу. Фонетична зарядка                                                                                                              

                                                                                                                                                             а) T.: Lets brush up English transcription. Read all together                                                                                                                                       

Голосні звуки                                                                                                                                                                                                      

Монофтонги

Дифтонги

Короткі            [i ]   [Λ ]   [ɒ, o ]   [Ʊ, u  ]     ]   [  e ]   [ə]   

 [eɪ]  [əʊ]  [aɪ]  [aʊ]

Довгі                 [i:]    [a:]   [ɔː ] [ u: ] [ɜː , ə:]   

[ɔɪ]  [ɪə] [eə]  [ʊə]

                                                                                                                                                                                                   Приголосні звуки  

Парні приголосні

Непарні приголосні

Глухі       [p]  [f] [t] [k] [s] [ ʃ ] [tʃ] [θ]

                      [m] [n] [l] [r]

Дзвінкі  [b]  [v]  [d]  [g]  [z]   [ ʒ ]  [dʒ]  [ð]

                      [j] [ŋ] [h] [w]

 

б) Конкурс «Майстер скоромовок»                                                                                                                                          Т.: Listen to me and repeat after me: She sells seashells on the seashore

с) T.: Now lets listen and sing “Free Time Song”

Discussion:                                                                                                                                                                      

  1. Do you love your free time?
  2. What can you do on weekend?
  3. Are you boring on your free time? Why?
  4. How many days off do you have?
  5. When do you get up on Sunday?
  6. What do you usually do during weekends?
  7. What do you do if the weather in sunny?
  8. Do you spend a lot of time with your friends?   
  9. Do you watch TV a lot?
  10. What time do you go to bed?
  11. Do you like weekends?

П. Основна частина уроку

2.1. Перевірка домашнього завдання

  • Тренування та перевірка засвоєння назв овочів та фруктів і множини іменника                                                                                                                                                Т.: Have a look at the pictures and write the names of these vegetable and fruit in plural.

Картинки по запросу vegetable and fruit

  • Драматизація діалогів (p. 77, ex. 4)  

2.2. Музична фізкультхвилинка Action Song                                                                                                                      

Chorus:

Naa, naa, naa

I'm so happy

Oh, so happy

Dance/Sing with me(2x)

Verse 1

Clap, clap, clap your hands (kids repeat)

Stomp, stomp, stomp your feet (kids repeat)

Swing, swing, swing your arms (kids repeat)

dance everybody and sing with me! (kids repeat)

Chorus

Verse 2

Jump, jump, jump around (kids repeat)

Touch the sky and touch the ground (kids repeat)

Shake, shake, shake your hips (kids repeat)

I know a song, and it goes like this! (kids repeat)

Chorus

Breakdown

Clap, clap, clap your hands

Stomp, stomp, stomp your feet

Swing, swing, swing your arms

dance everybody and sing with me!

Jump, jump, jump around

Touch the sky and touch the ground

Shake, shake, shake your hips

I know a song, and it goes like this!

Chorus

2.3. Опрацювання мовного та мовленнєвого матеріалів уроку

  • Listen and read (Ex. 1 p. 80)
  • Listen and say   (Ex. 2 p. 80-81)
  • Ask and answer    (Ex. 3 p. 81)
  • Write correct answers. Working in groups of 4.                                                                                                                                                                     

T.:  We use such adverbs of frequency with Present Simple as usually - зазвичай, never- ніколи, always - завжди, sometimes – інколи. Fill in the gaps with a suitable adverb of frequency.                                                                                                                                                   E.g.:  I always get up at 7 o’clock.

  1. I _____ read comics at the weekend.
  2. She ________ visits her grandpa on Sundays.
  3. They _______ go shopping at the weekends.
  4. He ______ goes to the cinema on Saturdays.                            

Ш. Заключна частина уроку                                                                                                                                                   3.1. Домашнє завдання                                                                                                                                                       - p. 80, ex. 2 – learn the dialogue                                                                                                                                                 -  Describe your Sunday (5-6 sentences)                                                                                                                                                                    

3.2.Рефлексія                                                                                                                                                                   Т.: Отже, що ми з вами сьогодні робили на уроці?   Що вам найбільше сподобалось робити? Чому?  Що у вас вийшло найкраще?  Що не вийшло одразу?

3.3. Виставлення оцінок та прощання

T.: Our lesson comes to the end. Come to me with your daybooks for your marks. You are free.  Goodbye!

Goodbye Song!

Clap your hands                                                                                                                                                              Spin around                                                                                                                                                                         Jump up high                                                                                                                                                                  Ok!

Clap your hands                                                                                                                                                                      Sit down                                                                                                                                                            Stand up                                                                                                                                                                      1,2,3,4

Goodbye, goodbye, see you again                                                                                                                           Goodbye, goodbye, see you my friends                                                                                                                  Goodbye, goodbye, I had fun today                                                                                                                                        I had fun today

Stomp your feel                                                                                                                                                                 Shake your body                                                                                                                                                               Stand still                                                                                                                                                                        Ok!

Stomp your feel                                                                                                                                                           Turn left                                                                                                                                                                           Turn right                                                                                                                                                                  1,2,3,4

1

 

docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
2 липня 2018
Переглядів
4617
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку