Урок з теми " Знаходження числа за заданим значенням його дробу"

Про матеріал

Урок з теми " Знаходження числа за заданим значенням його дробу" з використанням технології критичного мислення.

Мета :

  • домогтися засвоєння учнями алгоритму розв'язування задач на знаходження числа за його дробом (відсотками);
  • розвивати критичне мислення;
  • виробляти вміння розв'язувати задачі на застосування названих алгоритмів за технологією групової навчальної діяльності учнів.
Перегляд файлу

Тема: Знаходження числа за заданим значенням його дробу

Мета :

  • домогтися засвоєння учнями алгоритму розв'язування задач на знаходження числа за його дробом (відсотками);
  • розвивати критичне мислення;
  • виробляти вміння розв'язувати задачі на застосування названих алгоритмів за технологією групової навчальної діяльності учнів.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

  1. Перевірка домашнього завдання. п.14,пов.п.9 ОК.№14 

1)Звіт чергових за результатами перевірки;

2)Учні виконують самоперевірку та задають запитання :

№460(2,4) середній рівень; №472 достатній рівень;*№492 високий рівень ;пов.№458(1)

 

 

 

6-matematika-ag-merzlyak-vb-polonskij-ms-yakir-2014--2-zvichajni-drobi-14-dilennya-drobiv-472.jpg 

6-matematika-ag-merzlyak-vb-polonskij-ms-yakir-2014--2-zvichajni-drobi-14-dilennya-drobiv-492.jpg 

 

 

 

 

http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image189.gifII. Усні вправи.(за технологією критичного мислення)

http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image1391.gifhttp://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image1391.gif1.   Знайдіть швидкість пішохода, якщо шлях у 15 км він долає за     години.

http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image049.gif2.   Дане число збільшили у       раза і дістали          .  Яке було число до збільшення?

3.   Як знайти     від 4000 40 % від 3000?

http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image1392.gif4.   Виразіть дробом (десятковим або звичайним): 50 %; 25 %; 37 %; 137%; 180%;        %.

   III. Нова тема. (за технологією навчання як дослідження)

Учні проводять дослідницьку роботу  з підручником, дають відповіді на запитання вчителя, здійснюють самостійний пошук. Результат записують в зошит опорних конспектів

Ок №15 Знаходження числа за значенням його дробу (відсотків)

  1. http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image124.gifЗнайдіть число х,

http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image124.gifякщо      від х становить с :

              х = с :

  1. Знайдіть число х,

http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image124.gif якщо р % від х становить с:

http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image124.gifа) р % виражаємо у вигляді     ;

             б) х = с :

http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image221.gifПриклад

http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image1394.gif1) Знайдіть число, якщо    його 21 .

 

2) Знайдіть число, якщо 20 % його становить 60:

а) 20% = 0,2; б) 60 : 0,2 = 300.

 

IV. Розв’язування вправ. (за технологією групової навчальної діяльності учнів)

План

  1. №495(4,5),№497(2,3),№517,№515

Звіт груп про результати діяльності. Оцінювання.

V. Домашнє завдання. (вчитель дає інструктаж) п.15,пов.п.11 ОК.№15 

№496 середній рівень;

 №498 достатній рівень;

№518 високий рівень;

 пов.№485(1)

VI.Рефлексія. Емоційний стан

1) Face-smile.svg2) Face-surprise.svg3) Face-sad.svg

Для мене стало новим ...

Мене здивувало ...

У мене вийшло ...       Я придбав ...

docx
Додано
30 липня 2018
Переглядів
2789
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку