Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Урок з трудового навчання на тему "Виконання технологічних операцій: виготовлення тулуба ляльки-мотанки "

Про матеріал

Урок № _________

Тема уроку: Виконання технологічних операцій.

Мета: навчити виготовляти ляльку-мотанку; сформувати уявлення учнів про правила безпечної праці, санітарно- гігієнічні вимоги; сприяти розумінню технологічних та інструкційних карт, самостійній роботі з ними; виховувати дисциплінованість учнів, бережливе ставлення до інструментів, матеріалів; розвивати спостережливість і самоконтроль, увагу, точність та координацію рухів.

Тип уроку: практична робота.

Обладнання, інструменти та матеріали: тканина, нитки, стрічки, ножиці, інструкційні картки, додаток 1.

Практична робота: Виготовлення тулубу ляльки – мотанки.

Структура уроку

І. Організаційний етап.

ІІ. Перевірка рівня засвоєння попередньої теми.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

ІV. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку.

V. Практична робота. Виготовлення тулубу ляльки – мотанки.

VІ. Заключна частина.

Хід уроку

І. Організаційний етап.

- Привітання вчителя;

- Перевірка присутніх;

- Призначення чергових;

- Перевірка готовності учнів до уроку (наявність необхідних матеріалів).

ІІ. Перевірка рівня засвоєння попередньої теми.

На дошці накреслений кросворд який учням потрібно розгадати.

Запитання по горизонталі:

  • 1.Ляльки-мотанки які оберігають малюків при народженні в колисці (Колиханочки);
  • 2.Лялька, набита зерном, для достатку в родині (Круп'яничка);
  • 3.Лялька-матанка яку дарували молодим на весілля (Нерозлучники);
  • 4.Лялька з дуже довгими ручками до яких стрічками прив'язані бажані речі (прив'язували те що бажали) (Бажаниця);

Питання по вертикалі:

  • 5.Ляльки, які ставали кращими друзями дтей бо завжни з ними грались та розмовляли (Зайчики);
  • 6.Лялька виготовлена методом намотування (Мотанка).
Перегляд файлу

Урок № _________

Тема уроку: Виконання технологічних операцій.

Мета: навчити виготовляти ляльку-мотанку; сформувати уявлення учнів про правила безпечної праці, санітарно- гігієнічні вимоги; сприяти розумінню технологічних та інструкційних карт, самостійній роботі з ними; виховувати дисциплінованість учнів, бережливе ставлення до інструментів, матеріалів; розвивати спостережливість і самоконтроль, увагу, точність та координацію рухів.

Тип уроку: практична робота.

Обладнання, інструменти та матеріали: тканина, нитки, стрічки,  ножиці, інструкційні картки, додаток 1.

Практична робота: Виготовлення тулубу ляльки – мотанки.

Структура уроку

І. Організаційний етап.

ІІ. Перевірка рівня засвоєння попередньої теми.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

ІV. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку.

V. Практична робота. Виготовлення тулубу ляльки – мотанки.

VІ. Заключна частина.

Хід уроку

І. Організаційний етап.

- Привітання вчителя;

- Перевірка присутніх;

- Призначення чергових;

- Перевірка готовності учнів до уроку (наявність необхідних матеріалів).

ІІ. Перевірка рівня засвоєння попередньої теми.

На дошці накреслений кросворд який учням потрібно розгадати.

Запитання по горизонталі:

  1.               Ляльки-мотанки які оберігають малюків при народженні в колисці (Колиханочки);
  2.               Лялька, набита зерном, для достатку в родині (Круп’яничка);
  3.               Лялька-матанка яку дарували молодим на весілля (Нерозлучники);
  4.               Лялька з дуже довгими ручками до яких стрічками прив’язані бажані речі (прив’язували те що бажали) (Бажаниця);

Питання по вертикалі:

  1.               Ляльки, які ставали кращими друзями дтей бо завжни з ними грались та розмовляли (Зайчики);
  2. Лялька виготовлена методом намотування (Мотанка).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5з

 

 

 

 

 

 

 

6м

 

 

 

 

1к

о

л

и

х

а

н

о

ч

к

а

 

 

о

 

 

 

 

 

 

 

 

 

й

 

 

 

 

 

 

 

т

 

 

2к

р

у

п’

я

н

и

ч

к

а

 

а

 

 

 

 

 

 

 

 

 

и

 

 

3н

е

р

о

з

л

у

ч

н

и

к

и

 

к

 

 

 

 

 

 

 

 

 

и

 

4б

а

ж

а

н

и

ц

я

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

На минулому уроці ми гарно попрацювали: визначили послідовність та етапи виготовлення ляльки-мотанки, вирішили які матеріали нам необхідні та з якими інструментами будемо працювати. Сьогодні, знаючи всі нюанси, ми можемо починати створювати свої шедеври - ляльки-мотанки.

ІV. Повідомлення теми уроку.

Запишіть тему сьогоднішнього уроку: Виконання технологічних операцій.

V. Практична робота. Виготовлення тулубу ляльки – мотанки.

Вступний інструктаж

Всі готові до роботи: у спеціальній формі та з необхідними інструментами та матеріалами.

Переглянемо технологічні картки, які склали на попередньому уроці.

Давайте повторимо правила правила поведінки на уроці під час виконання практичної роботи.

Гра «Продовж думку»

  • Перед тим як….
  • Розпочинати роботу варто з…
  • Під час роботи необхідно…
  • Поводитися з ножицями..
  • Перед тим як щось розкроювати необхідно …
  • Варто бути…

Не будемо гаяти часу, приступаємо до роботи. Всім бажаю успіхів у роботі.

Під наглядом вчителя учні розкладають свої матеріали та заготовки, отримують від чергових інструменти, зразки необхідні для роботи.

Вчитель роздає інструкційні картки «Лялька – Веснянка», «Нерозлучники», «Лялька-мотанка» (з зображеннями покрокового виконання).

Поточний інструктаж

  •                 Контроль за дотриманням правил безпеки та організацією робочого місця;
  •                 Індивідуальний та фронтальний інструктаж (за потребою);
  •                 Дотримання само- та взаємоконтролю.

VІІ. Заключна частина.

Гра «Інтерв’ю». Учні мають підготувати 1-2 запитання однокласникам, які виготовляють ляльку не за такою схемою як у них. (- Ти розібрався як виконувати ляльку-мотанку?; - Як зробити ручки для такої ляльки як у тебе? І т.д.).

Учитель підбиває підсумки, чи дійсно діти розібралися як саме працювали, а не лише копіювали дії за інструкційною карткою.

Загальна характеристика заняття.

Рефлексія.

  •             Хто зберіг гарний настрій до кінця уроку?
  •             Хто допомагав товаришеві по парті?
  •             Хто задоволений своєю роботою?
  •             Чи зручно вам працювати за інструкційною карткою?

Домашнє завдання:

Принести ляльку-мотанку;

Нитки, пряжа для виготовлення зачіски ляльці;

Аналіз кращих робіт.

Оцінювання виконаної роботи. Учні отримують значки зі зображенням ляльки-мотанки, які означають що вони можуть переходити до наступного етапу – виготовлення зачіски для ляльки. Значки учні мають вклеїти в зошит під записаною темою уроку.

Контроль прибирання робочих місць.

Значок – оцінка

Картинки по запросу лялька мотанка рисунок

 

 

 

 


Додаток 1

Значок – оцінка

docx
Додано
19 вересня 2018
Переглядів
899
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку