Урок № _________
Тема уроку: Виконання технологічних операцій.
Мета: навчити виготовляти ляльку-мотанку; сформувати уявлення учнів про правила безпечної праці, санітарно- гігієнічні вимоги; сприяти розумінню технологічних та інструкційних карт, самостійній роботі з ними; виховувати дисциплінованість учнів, бережливе ставлення до інструментів, матеріалів; розвивати спостережливість і самоконтроль, увагу, точність та координацію рухів.
Тип уроку: практична робота.
Обладнання, інструменти та матеріали: тканина, нитки, стрічки, ножиці, інструкційні картки, додаток 1.
Практична робота: Виготовлення тулубу ляльки – мотанки.
Структура уроку
І. Організаційний етап.
ІІ. Перевірка рівня засвоєння попередньої теми.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
ІV. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку.
V. Практична робота. Виготовлення тулубу ляльки – мотанки.
VІ. Заключна частина.
Хід уроку
І. Організаційний етап.
- Привітання вчителя;
- Перевірка присутніх;
- Призначення чергових;
- Перевірка готовності учнів до уроку (наявність необхідних матеріалів).
ІІ. Перевірка рівня засвоєння попередньої теми.
На дошці накреслений кросворд який учням потрібно розгадати.
Запитання по горизонталі:
Питання по вертикалі:
Урок № _________
Тема уроку: Виконання технологічних операцій.
Мета: навчити виготовляти ляльку-мотанку; сформувати уявлення учнів про правила безпечної праці, санітарно- гігієнічні вимоги; сприяти розумінню технологічних та інструкційних карт, самостійній роботі з ними; виховувати дисциплінованість учнів, бережливе ставлення до інструментів, матеріалів; розвивати спостережливість і самоконтроль, увагу, точність та координацію рухів.
Тип уроку: практична робота.
Обладнання, інструменти та матеріали: тканина, нитки, стрічки, ножиці, інструкційні картки, додаток 1.
Практична робота: Виготовлення тулубу ляльки – мотанки.
Структура уроку
І. Організаційний етап.
ІІ. Перевірка рівня засвоєння попередньої теми.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
ІV. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку.
V. Практична робота. Виготовлення тулубу ляльки – мотанки.
VІ. Заключна частина.
Хід уроку
І. Організаційний етап.
- Привітання вчителя;
- Перевірка присутніх;
- Призначення чергових;
- Перевірка готовності учнів до уроку (наявність необхідних матеріалів).
ІІ. Перевірка рівня засвоєння попередньої теми.
На дошці накреслений кросворд який учням потрібно розгадати.
Запитання по горизонталі:
Питання по вертикалі:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5з |
|
|
|
|
|
|
|
6м |
|
|
|
|
1к |
о |
л |
и |
х |
а |
н |
о |
ч |
к |
а |
|
|
о |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
й |
|
|
|
|
|
|
|
т |
|
|
2к |
р |
у |
п’ |
я |
н |
и |
ч |
к |
а |
||||
|
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
и |
|
|||||
|
3н |
е |
р |
о |
з |
л |
у |
ч |
н |
и |
к |
и |
|||||
|
к |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
и |
|
|||||
4б |
а |
ж |
а |
н |
и |
ц |
я |
||||||||||
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
На минулому уроці ми гарно попрацювали: визначили послідовність та етапи виготовлення ляльки-мотанки, вирішили які матеріали нам необхідні та з якими інструментами будемо працювати. Сьогодні, знаючи всі нюанси, ми можемо починати створювати свої шедеври - ляльки-мотанки.
ІV. Повідомлення теми уроку.
Запишіть тему сьогоднішнього уроку: Виконання технологічних операцій.
V. Практична робота. Виготовлення тулубу ляльки – мотанки.
Вступний інструктаж
Всі готові до роботи: у спеціальній формі та з необхідними інструментами та матеріалами.
Переглянемо технологічні картки, які склали на попередньому уроці.
Давайте повторимо правила правила поведінки на уроці під час виконання практичної роботи.
Гра «Продовж думку»
Не будемо гаяти часу, приступаємо до роботи. Всім бажаю успіхів у роботі.
Під наглядом вчителя учні розкладають свої матеріали та заготовки, отримують від чергових інструменти, зразки необхідні для роботи.
Вчитель роздає інструкційні картки «Лялька – Веснянка», «Нерозлучники», «Лялька-мотанка» (з зображеннями покрокового виконання).
Поточний інструктаж
VІІ. Заключна частина.
Гра «Інтерв’ю». Учні мають підготувати 1-2 запитання однокласникам, які виготовляють ляльку не за такою схемою як у них. (- Ти розібрався як виконувати ляльку-мотанку?; - Як зробити ручки для такої ляльки як у тебе? І т.д.).
Учитель підбиває підсумки, чи дійсно діти розібралися як саме працювали, а не лише копіювали дії за інструкційною карткою.
Загальна характеристика заняття.
Рефлексія.
Домашнє завдання:
Принести ляльку-мотанку;
Нитки, пряжа для виготовлення зачіски ляльці;
Аналіз кращих робіт.
Оцінювання виконаної роботи. Учні отримують значки зі зображенням ляльки-мотанки, які означають що вони можуть переходити до наступного етапу – виготовлення зачіски для ляльки. Значки учні мають вклеїти в зошит під записаною темою уроку.
Контроль прибирання робочих місць.
Значок – оцінка
Додаток 1
Значок – оцінка