Урок з трудового навчання «Технологія вирощування кущових декоративних та плодоягідних культур».

Про матеріал
Урок з трудового навчання 7 клас Тема уроку: «Технологія вирощування кущових декоративних та плодоягідних культур».
Перегляд файлу

Урок з трудового навчання 7 клас

 

Тема уроку:  «Технологія вирощування кущових декоративних та                                   плодоягідних культур».

 

  Цей урок четвертий у практико – орієнтовному проекті з  вирощування лікарських рослин, кущових декоративних та плодоягідних рослин й оздоблення ними території. Тому я перед учнями поставив завдання самостійної пошуково – дослідницької діяльності.

  Мета проекту:

  • вивчити види та способи розмноження декоративних та плодоягідних            рослин;
  • опрацювати правила висаджування таких рослин дотримуючись техніки безпеки;
  • навчитися розробляти план декоративного оформлення присадибної ділянки;
  • виховувати в учнів естетичні смаки та любов до природи, навколишнього середовища.

Девіз нашого уроку:

Скажи мені – і я забуду.

Покажи мені – і я запам’ятаю.

Дай мені діяти самому – і я навчуся!

                                                                                          (Давня китайська мудрість)

Слова цього девізу стимулюють дітей до самостійної роботи.

  На попередніх уроках ми вивчали теоретичний матеріал з теми. Ознайомились з матеріалом підручника, добирали інформацію з інших джерел.

  Діти творчо віднеслися до поставлених завдань, знайшли багато цікавої інформації, як в енциклопедіях, так і в мережі Internet.

  На сьогоднішній урок перед ними було поставлено завдання знайти рослини, які найкраще пристосовуються до нашого середовища. Діти повинні були підготувати презентації з технології вирощування таких рослин.

  Для більш ефективної роботи учні поділилися на дві групи в яких опрацьовували поставленні завдання.

  Свій урок я побудував за класичною схемою:

  • актуалізація опорних знань;
  • опрацювання нового матеріалу;
  • закріплення знань;
  • підведення підсумків уроку.

  На початку групи отримали картки для перевірки набутих протягом проекту набутих теоретичних понять. 1 група працювала з термінами, 2 група над тестовими завданнями. Як показала взаємоперевірка, учні добре оволоділи теоретичними знаннями. Головним завданням уроків праці є дотримання правил техніки безпеки, тому ми їх повторили.

  На наступному етапі діти презентували результати своїх досліджень. Звісно, при підготовці презентації вони отримували допомогу та консультації від мене. З показу ми бачимо, що учаснику проекту сумлінно підійшли до виконання поставлених завдань, ретельно підібрали матеріал та добре опрацювали його. Бесіда після презентації (за інтерактивними технологіями «Пінг - понг») «Чи уважний ти слухач?» показала, що діти володіють знаннями не тільки з трудового навчання, а й легко інтегрують знання з народознавства.

  Наступна вправа «Експерти - дизайнери» під гаслом «Створюємо банк ідей» для закріплення нових знань була обрана для розвитку критичного мислення (прийом «Кейс - стаді»). Також я використав музичний супровід для емоційного налаштування дітей. При роботі над завданням учні повинні були не тільки знайти і виправити помилки, а й запропонувати свої рішення з поданої проблеми. Це завдання було перехідним етапом до постановки домашнього завдання, яке полягає у розробці дизайну заданої ділянки, з вивчених рослин.

  Підбиття підсумків уроку я почав з одного з методів інноваційних технологій –  рефлексії, використав прийом «Продовж речення».

  Для оцінювання знань учнів я обрав три шляхи:

  • самооцінювання роботи в групі;
  • моя оцінка групі;
  • індивідуальна оцінка кожному учню за активність на уроці.

  Урок пройшов за планом, всі заплановані завдання були виконані, діти активно працювали, добре засвоїли навчальний матеріал, тому я вважаю, що мета уроку досягнена.

 

 

 

doc
Додано
7 лютого 2022
Переглядів
422
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку