Урок з учнями спец.мед.групи.

Про матеріал

План-конспект уроку фізичної культури для учнів спеціальної медичної групи з захворюваннями органів зору в сьмому класі. Комбінований урок по темі "Спортивні ігри."

Перегляд файлу

План-конспект уроку фізичної культури для учнів спеціальної медичної групи

 

7 клас

 

 

Група:   Захворювання органів зору.

Тема: Спортивні ігри.

Тип урока: комбінований.

Мета: Укріплення здоров′я дітей за допомогою вправ для  очей. 

 

Завдання:  

  1. Ознайомити учнів зі значенням вправ для очей.
  2. Повторити техніку кидка однією рукою в баскетболі.
  3. Сприяти розвитку спритності при виконанні передачі м’яча.
  4. Удосконалювати самоконтроль за навантаженням методом пульсометрії.
  5. Навчити веденню м’яча різними способами.

 

Інвентар: м’ячі, секундомір.

Місце проведення: спортивний зал.

Час проведення: 45 хвилин.

 

Частина уроку

Зміст

Дозу-вання

Організаційно-методичні вказівки

 

 

Підготовча

(15 хв.)

 

1. Шикування в одну шеренгу.

2.Повідомлення завдань уроку.

 

3.Вимірювання ЧСС 1.

 

 

4. Бесіда «Значущість вправ для очей»

5. Вправи у русі:

  • Організаційні вправи (виконання команд: «Праворуч!», «Ліворуч!», «Кругом!»).
  • Ходьба на місці зі зміною темпу.
  • Ходьба зі зміною положення стопи за кольором.
  • Приставні кроки.
  • Перехресний крок.
  • Крок Галопу.

 

  1. Вправи на поновлення дихання.
  2. Рухливі ігри «Сіно, озеро, салют!»
  3. Вимірювання ЧСС 2.

 

 

  1. Загальнорозвивальні вправи на місці:
  •       1-8 Підтягування на носках, руки до гори

9-16 – опускання в в.п.

  •       В.п. – о .с.

1-2 – поворот голови ліворуч

3-4 – в.п.

5-6 – поворот голови праворуч

7-8 – в.п.

9-10 – нахил голови уперед

11-12 – в.п.

13-14 – нахил голови назад

15-16 – в.п.

  • В.п. – о .с.

1-2 – руки в сторони

3-4 – в.п.

5-6 – руки вперед

7-8 – в.п.

9-10 – руки на пояс

11-12 – в.п.

13-14 – руки до плечей

15-16 – в.п.

  • В.п. – о .с.

1-2 – нахил вперед

3-4 – в.п.

5-6 – нахил назад

7-8 – в.п.

9-10 – нахил вліво

11-12 – в.п.

13-14 – нахил вправо

15-16 – в.п.

  • В.п. – о .с.

1-2 – упор присід

3-4 – упор лежачі

5-6 – упор присід

7-8 – в.п.

9-10 – присід, ліва нога в сторону

11-12 – в.п.

13-14 – присід, права нога в сторону

15-16 – в.п.

  • В.п. – о .с.

1 – права нога вперед, на носок

2 – в.п.

3 – ліва нога вперед на носок

4 – в.п.

5 – права нога в сторону на носок

6 – в.п.

7 – ліва нога в сторону на носок

8 – в.п.

9-16 – теж саме, виносити ногу на п’яту

 

  1.  Вимірювання ЧСС 3.

 

 

1хв.

 

 

1 хв.

 

 

3 хв.

 

4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

1 хв.

 

 

3 хв.

 

4 рази

 

 

 

 

6 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

6 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

6 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

6 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 разів

 

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів.

У нормі ЧСС повинна складати 70-80 уд/хв.

 

 

 

 

Розвивати уважність і узгодженість рухів.

 

 

 

 

к – носки

ж – п’яти

з – зовнішня сторона

 

Виконувати вправи у середньому темпі.

 

 

 

 

 

Діти фіксують і складають графік пульсометрії.

 

 

 

 

 

 

 

Руки тримати на поясі.

 

 

 

 

 

 

 

 

Спину тримати рівно.

 

 

 

 

 

 

 

При  нахилі, ноги в колінах тримати рівними.

 

 

 

 

 

 

Виконувати чітко команди.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконувати з заплющеними очима.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результат фіксується в таблицю.

 

Основна

( 25 хв.)

  1. Перешикування.

 

  1. Ведення м’яча різними способами:
  • ведення однією рукою
  • ведення перемінно правою, лівою рукою
  • ведення під ногою
  • ведення за кольором на 4 рахунка

 

  1. Кидок  м’яча однією рукою:
  • з відстані 3 м.
  • з відстані 1,5 м.
  • штрафний кидок
  • подвійний крок, кидок однією рукою

 

  1. Передача м’яча:
  • передача від грудей
  • передача від плеча
  • передача із-за голови
  • передача знизу

 

  1. Лікувальні вправи для очей:
  • В.п.- лежачи на спині, руки в сторони, у лівій руці м’яч;

1-2-ліву випрямлену руку перевести праворуч, перекласти м’яч в праву;

3-4- в.п.

  • В.п.-лежачи на спині, м’яч у витягнутих і опущених руках.

1-2- руки вгору;

3-4- в.п.

  • В.п.- лежачи на спині, дивитись прямо. Сильно зажмурити очі, утримуючи таке положення впродовж 3-5 с, потім розплющити очі на 3-5 с.
  • В.п.- те саме. Подивитись вгору - праворуч - униз – ліворуч, повернутись у в.п.
  • В.п. – лежачи на спині. Покліпати віями протягом 1-2 хв.

 

  1. Вимірювання ЧСС 4

 

 

 

 

1 хв

 

6 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 хв

 

8 разів

8 разів

6 разів

 

10 разів

 

 

6 хв

 

6 разів

 

 

 

5 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 разів

 

 

 

 

6 разів

 

 

 

 

 

 

1 хв

Клас ділиться на 3 колони

 

Ведення виконується шагом

К- права рука

Ж - ліва рука

З – жонглювання над головою

 

 

 

 

 

Звернути увагу на техніку виноса рук

 

 

 

 

 

 

 

Відстань 6 м

 

 

 

Виконують вправи у колі

Стежити за м’ячем, голову не повертати, рух очей в сторони

 

 

Очі стежать за м’ячем, максимальна амплітуда рухів очей угору-вниз, поєднувати з диханням

 

Кількість зажмурювань поступово збільшувати до 8 разів

 

Виконувати у повільному та середньому темпі

 

Темп швидкий

 

 

 

Заключна частина

(5 хв.)

  1. Шикування в одну шеренгу.
  2. Гра на увагу: «Ніс, підлога, стеля».
  3. Підбиття підсумків.
  4. Самооцінка та взаємооцінка діяльності.
  5. Вимірювання ЧСС 5.

 

  1. Домашнє завдання.

 

 

  1. Організований вихід.

 

 

2 хв.

 

1 хв.

 

 

1 хв.

 

1 хв.

Учитель промовляє слова: «ніс, підлога, стеля», одночасно вказуючи на них або на інші предмети. Учні повинні вказувати тільки на ті предмети, назви яких промовляє вчитель.

Підготувати повідомлення: «Збереження зору»

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
3.5
Загальна:
3.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. корячко олексій петрович
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    3.0
  2. прохода катерина
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
doc
Додано
2 лютого 2018
Переглядів
8699
Оцінка розробки
3.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку