Урок з українької мови 1 клас "Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованого речення."

Про матеріал
Урок закріплення знань, умінь та навичок. Під час уроку учні пригадують і закріплюють письмо вивчених букв, удосконалюють вміння орієнтуватися в сітці зошита, формують вміння списувати з друкованого тексту, розвивають вміння узагальнювати, розповідати за малюнком, формують компетентність спілкування рідною мовою, кмітливість та охайність, набувають досвіду роботи в парах та рефлексії.
Перегляд файлу

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованого речення.

Мета: пригадати й закріпити письмо вивчених букв; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; формувати вміння списувати з друкованого тексту; розвивати вміння узагальнювати, спілкуватися з однокласником на задану тему, розповідати за малюнком; формувати компететність спілкування рідною мовою; виховувати кмітливість, охайність.    

Обладнання:  картки для роботи в групах, предметні малюнки з теми «Тварини», шаблони новорічних іграшок для проведення рефлексії.

Тип уроку: урок закріплення знань, умінь та навичок.

 І. Вступна частина

1. Привітання

Доброго ранку, доброго дня!

Бажаєте ви, бажаю вам я

Хай плещуть долоньки і тупають ніжки

Кивають голівки і сяють усмішки

Доброго ранку, доброго дня!

Бажаєте ви, і бажаю вам я

2. Організаційний момент

А тепер сідайте, діти

Домовляймось не шуміти

Руку гарно піднімати,

Чітко влад відповідати,

На уроці не дрімати

Міцні знання здобувати

-  А для успіху на уроці необхідна психологічна налаштованість.

Усміхніться! Зніміть долонькою зі своїх вуст посмішку та передайте її сусідові.

Ділимося!  Отримайте посмішку від сусіда та прикрасьте нею своє обличчя.

ІІ. Основна частина

  1. «Мозковий штурм»

А зараз діти вам загадка

Влітку і взимку вбрання одне,

Та кличуть дітки завжди мене.

Щоб я на свято до них прийшла,

Смаколиків багато їм принесла. ( Ялинка)

МОЯ НОВОРІЧНА ЯЛИНКА" | ЗДО №8

  - Про яку зелену гостю йдеться в загадці?

  - З яким святом вона нас вітає?

  - Чим прикрашена наша ялинка у класі?

  - А що з деякими кульками не так?  ( так, вони не яскраві)

  - А щоб всі кульки були яскраві, потрібно виконати завдання на цих кульках.

2. До вашої уваги гра «Збери слово»

Мультяшный Забавный Snake — стоковая векторная графика и другие изображения  на тему Анаконда - Удав - iStockMERAGOR | Білки з радянських мультиків на аватар       Подростай-каИсерый волк иллюстрация штока. иллюстрации насчитывающей анголы - 2997294

У              Б                  К                          В
 

Діти складають слово за першими буквами назв предметів , переставивши  їх  місцями.

І дізнаємось про що сьогодні ми будемо говорити на уроці. Так, вірно. Це слово -  БУКВИ.  Ми сьогодні згадаємо всі писані вивчені букви до цього уроку.

- Давайте пригадаємо які  букви вже вивчили.

(Прослуховування і проспівувння пісні про алфавіт. «Пісенька про алфавіт» слова Бориса Федчука) 

Отже, перша прикраса стала яскравою і  з  нею завітав  перший новорічний гість -   Дід Мороз.

Как нарисовать лицо Деда Мороза карандашом поэтапно - Уроки рисования -  Полезное на ARTSphera

3.А зараз гра «Вередлива буква»

- Жили – були букви. Одного разу вони завередували і втекли. Вам слід їх піймати і поставити на місце.

(з) има                                          (П) оліна

(д) ерево                                      (Т) арас

(м) ороз                                        (Р) оман

(с) адок                                         (А) ліна

Молодці, справились з цим завданням і наступна кулька стала теж яскравою і наш наступний Новорічний гість – Снігурочка.

 

                 

 

4. А зараз діти я пропоную вам попрацювати в парах.

Робота в парах «Поєднай писані і друковані літери»

 - Молодці! З цим завданням ви також справились і наступна кулька стає яскравою, і наступний гість – Новорічний Олень.

Раскраски Новогодний Олень - распечатать в формате А4

5. Робота за сторінкою зошита (с. 56)

- Продублюйте малі рукописні букви на першому рядку.

- Продублюйте  великі рукописні букви на другому рядку.

- Коли вживаються великі букви на письмі?

Гра «Добери слово»

- Доберіть за другим рядком імена, назви річок, міст, країн.

Продовження роботи в зошиті.

- Назвіть намальовані предмети.

- Яке слово складається з одного складу?

- Яке слово складається з двох складів?

- Яке слово складається з трьох складів?

- Зробіть звуковий аналіз слова відро .Складіть з ним речення.

- Пропишіть назви предметів у рядку (самостійно): відро, намисто.

- Складіть речення зі словом  намисто.

Молодці! Наступна яскрава кулька і гість – Сніговик.

Симпатичный снеговик | Премиум векторы

6. Фізкультхвилинка.

Зараз проведемо рухливу вправу для наших пальчиків.

Пальчиками граємо, мову розвиваємо.

 Пальчики змучилися і всі полізли на драбинку.

Лізу,лізу на драбинку.

Лізу, лізу на хатинку.

І злізаю до землі,

 Мої пальці, мов щаблі.

Злізли і потрапили на гостинний двір.

Кого ми там зустріли.

А гусак гелгоче, ущипнути хоче.

Злякалися гусачка і пішли далі.

У нього такий гарний гребінець.

Носить півник співунець.

 На голівці гребінець.

Гребвнцем тим знає кожен причесатися не можна.

 У котика лапки. на лапках царапки.

Лапки м’якенькі.кігтики гостренькі.

Песик каже: « ГАВ-гав гав-гав»

Я вам «здраствуйте» -сказав.

Ми побігли на лужок і кого зустріли.

Я біжу,біжу по гаю.

Я метелика спіймаю,

 а метелик не схотів,

геть від мене полетів.

Будуємо дім.

А тепер збудуєм дім.

Добре буде жити в нім.

Подивилися у віконечко і опустили ручки.

  • Коли ж нам буде добре жити? (відповіді дітей)

А тепер напишіть носиком слово МИР.

Наступна кулька засвітилась і наш новий гість – Зайчик.

Шесть способов как быстро и просто изготовить маску зайца для ребёнка из  бумаги и картона своими руками

7. Продовження роботи в зошиті.

Гра  «Кмітливі».

  • Чи є у вас бажання стати чарівниками, які з одних слів утворюють інші?
  • Поясніть, як зі слова сік утворилося слово рік? (букву «ес» замінили на «ер».)
  • Наведіть цю пару слів ручкою.
  • Перетворіть наступні слова. ( Під керівництвом учителя учні перетворюють слова, замінюючи підкреслену букву на іншу так, щоб утворилось нове слово, і записують утворені пари слів: віник – вінок, кит – кіт, тісто – місто.)

 

Робота за малюнком.

  • Бесіда.
  • Коли відбуваються події? Назвіть пори року.
  • Кого ви бачите на малюнку?
  • Дайте дітям імена (опора на наступний рядок).
  • Так, це Оксана і Тарасик.
  • Що вони роблять?
  • Як називається предмет, яким вони граються? (М’яч.)
  • Скільки складів у цьому слові?
  • Розфарбуйте не зафарбовані деталі малюнка.

Молодці! І з цим завданням справились. Ще одна кулька засвітилась і завітав наступний гість – Лисичка.

Купити Маска наголовник лисичка №138456 - у подарунок в Україні на Crafta.ua

            8. Письмо імен та речення.

- Напишіть імена дітей.

- Напишіть речення.

- Чому в цьому реченні дві великі букви? Поясніть.

Остання кулька стала яскравою – і до нас завітала  Білочка.

Маски наголовники животных для маленьких деток | Киевская область/Киев и  Киево-Святошинский район - Объявление: №287085 | Ru.zhovta.ua

ІІІ. Заключна частина.

  • Які букви ми сьогодні згадували?

Рефлексія.

  • Нашій ялинці сьогодні дуже сподобалося працювати разом з вами.  Вона дарує вам свої новорічні іграшки.
  • Розфарбуйте їх синім кольором, якщо зустріч з нею і наш урок вам сподобався, у вас все вийшло.
  • Розфорбуйте кульку жовтим кольором, якщо вам було цікаво, яле не все вийшло так, як вам хотілося б.
  • Розфарбуйте кульку червоним кольором, якщо ви були байдужими до зустрічі з нею, у вас не все вийшло.

Виставка розмальовок – подарунків.

Дякую за роботу!

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Петрова Тетяна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 грудня 2021
Переглядів
1984
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку