Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованого речення.
Мета: пригадати й закріпити письмо вивчених букв; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; формувати вміння списувати з друкованого тексту; розвивати вміння узагальнювати, спілкуватися з однокласником на задану тему, розповідати за малюнком; формувати компететність спілкування рідною мовою; виховувати кмітливість, охайність.
Обладнання: картки для роботи в групах, предметні малюнки з теми «Тварини», шаблони новорічних іграшок для проведення рефлексії.
Тип уроку: урок закріплення знань, умінь та навичок.
І. Вступна частина
1. Привітання
Доброго ранку, доброго дня!
Бажаєте ви, бажаю вам я
Хай плещуть долоньки і тупають ніжки
Кивають голівки і сяють усмішки
Доброго ранку, доброго дня!
Бажаєте ви, і бажаю вам я
2. Організаційний момент
А тепер сідайте, діти
Домовляймось не шуміти
Руку гарно піднімати,
Чітко влад відповідати,
На уроці не дрімати
Міцні знання здобувати
- А для успіху на уроці необхідна психологічна налаштованість.
Усміхніться! Зніміть долонькою зі своїх вуст посмішку та передайте її сусідові.
Ділимося! Отримайте посмішку від сусіда та прикрасьте нею своє обличчя.
ІІ. Основна частина
А зараз діти вам загадка
Влітку і взимку вбрання одне,
Та кличуть дітки завжди мене.
Щоб я на свято до них прийшла,
Смаколиків багато їм принесла. ( Ялинка)
- Про яку зелену гостю йдеться в загадці?
- З яким святом вона нас вітає?
- Чим прикрашена наша ялинка у класі?
- А що з деякими кульками не так? ( так, вони не яскраві)
- А щоб всі кульки були яскраві, потрібно виконати завдання на цих кульках.
2. До вашої уваги гра «Збери слово»
И
У Б К В
Діти складають слово за першими буквами назв предметів , переставивши їх місцями.
І дізнаємось про що сьогодні ми будемо говорити на уроці. Так, вірно. Це слово - БУКВИ. Ми сьогодні згадаємо всі писані вивчені букви до цього уроку.
- Давайте пригадаємо які букви вже вивчили.
(Прослуховування і проспівувння пісні про алфавіт. «Пісенька про алфавіт» слова Бориса Федчука)
Отже, перша прикраса стала яскравою і з нею завітав перший новорічний гість - Дід Мороз.
3.А зараз гра «Вередлива буква»
- Жили – були букви. Одного разу вони завередували і втекли. Вам слід їх піймати і поставити на місце.
(з) има (П) оліна
(д) ерево (Т) арас
(м) ороз (Р) оман
(с) адок (А) ліна
Молодці, справились з цим завданням і наступна кулька стала теж яскравою і наш наступний Новорічний гість – Снігурочка.
4. А зараз діти я пропоную вам попрацювати в парах.
Робота в парах «Поєднай писані і друковані літери»
- Молодці! З цим завданням ви також справились і наступна кулька стає яскравою, і наступний гість – Новорічний Олень.
5. Робота за сторінкою зошита (с. 56)
- Продублюйте малі рукописні букви на першому рядку.
- Продублюйте великі рукописні букви на другому рядку.
- Коли вживаються великі букви на письмі?
Гра «Добери слово»
- Доберіть за другим рядком імена, назви річок, міст, країн.
Продовження роботи в зошиті.
- Назвіть намальовані предмети.
- Яке слово складається з одного складу?
- Яке слово складається з двох складів?
- Яке слово складається з трьох складів?
- Зробіть звуковий аналіз слова відро .Складіть з ним речення.
- Пропишіть назви предметів у рядку (самостійно): відро, намисто.
- Складіть речення зі словом намисто.
Молодці! Наступна яскрава кулька і гість – Сніговик.
6. Фізкультхвилинка.
Зараз проведемо рухливу вправу для наших пальчиків.
Пальчиками граємо, мову розвиваємо.
Пальчики змучилися і всі полізли на драбинку.
Лізу,лізу на драбинку.
Лізу, лізу на хатинку.
І злізаю до землі,
Мої пальці, мов щаблі.
Злізли і потрапили на гостинний двір.
Кого ми там зустріли.
А гусак гелгоче, ущипнути хоче.
Злякалися гусачка і пішли далі.
У нього такий гарний гребінець.
Носить півник співунець.
На голівці гребінець.
Гребвнцем тим знає кожен причесатися не можна.
У котика лапки. на лапках царапки.
Лапки м’якенькі.кігтики гостренькі.
Песик каже: « ГАВ-гав гав-гав»
Я вам «здраствуйте» -сказав.
Ми побігли на лужок і кого зустріли.
Я біжу,біжу по гаю.
Я метелика спіймаю,
а метелик не схотів,
геть від мене полетів.
Будуємо дім.
А тепер збудуєм дім.
Добре буде жити в нім.
Подивилися у віконечко і опустили ручки.
А тепер напишіть носиком слово МИР.
Наступна кулька засвітилась і наш новий гість – Зайчик.
7. Продовження роботи в зошиті.
Гра «Кмітливі».
Робота за малюнком.
Молодці! І з цим завданням справились. Ще одна кулька засвітилась і завітав наступний гість – Лисичка.
8. Письмо імен та речення.
- Напишіть імена дітей.
- Напишіть речення.
- Чому в цьому реченні дві великі букви? Поясніть.
Остання кулька стала яскравою – і до нас завітала Білочка.
ІІІ. Заключна частина.
Рефлексія.
Виставка розмальовок – подарунків.
Дякую за роботу!