Шостий урок з української мови для першого класу на перший тиждень викладання.
УРОК №6
Тема уроку: Міжрядкова(допоміжна) лінія сітки зошита. Підготовчі графічні
вправи. Підготовчі вправи до написання букв.
Мета уроку: навчальна
Вчити учнів виділяти основний рядок у зошиті, виконувати вправи в
ньому; ознайомити з міжрядковою лінією; виробляти у дітей навички
письма коротких і довгих паличок із заокругленням; виробляти в них
навички правильного розміщення зошита при письмі;
розвивальна
розвивати вміння аналізувати, порівнювати; збагачувати словниковий
запас дітей.
виховна
виховувати уважність,охайність.
Тип уроку: Урок засвоєння нових знань.
Обладнання: звукозапис, відео-презентація, відео
Хід уроку
Демонстрація навчальної презентації.
1.Мотивація навчальної діяльності, відповіді учнів на запитання вчителя (метод «мікрофон»)
- Дітки,до нас завітав журналіст і хоче у вас взяти інтерв`ю.
Журналіст: Ви вже декілька днів у школі, і я гадаю, що вже знаєте декілька шкільних правил. Дайте, будь ласка, мені відповідей на запитання.
— Як слід поводитись у школі?
— Як необхідно поводитись на уроках, на перерві?
— Як вчинити, якщо тобі необхідно терміново щось запитати у вчителя?
Вчитель: - А ми же не вивчали міжрядкову лінію. Якраз сьогодні на уроці про це дізнаємось.
II . Вивчення нового матеріалу.
—Завдання ми будемо виконувати в наших зошитах. Подивиться уважно, спробуйте знайти робочий рядок у зошиті.Порівняйте цей рядок з рядками на попередній сторінці. Що ви помітили? (Рядок на другій сторінці ширший. З 'явилася лінія, проведена між рядками).
—Ця лінія — допоміжна. Зветься вона міжрядковою.
2. Виконання вправи першого рядка.
- Знайдіть початок рядка.
( Діти пишуть кілька елементів у зошиті і продовжують роботу самостійно.)
Фізкультхвилинка. (діти показують те, що промовляють)
Учать мами: рибку — плавать,
звіра — бігать, птиць — літать.
А дітей навчає вчитель все уміть, багато знать,
Коли риби виростають, добре плавають в воді,
птахи високо літають, звірі бродять по землі.
А людина виростає — їздить! Плаває! Літає!
Навіть в синіх небесах проклада людина шлях.
III.Розвиток зв'язного мовлення. Малювання малюнків.
— Діти, до нас надійшов лист від Пізнайка. Він хоче з вами познайомитися ближче: "Добрий день, діти. Напишіть, як вас звати. В якому класі ви вчитеся? Що робите у вільний час? Чи є у вас друзі? Ваш друг Пізнайко".
—Ми всі можемо надіслати листа Пізнайкові. Але поки ще не вміємо писати,ми можемо його намалювати.
(Добрий день, Пізнайку. Мене звати Оленка. Я вчуся у першому класі. Дуже люблю ходити в ляльковий театр. Вчора я дивилася виставу "Дикі лебеді". У мене багато друзів. Найближча подруга — Тетянка. Вона добра, щира.)
Вчитель пропонує дітям намалювати листа Пізнайкові.
IV. Підсумок уроку.
- Ось ми і закінчили наш урок. Сьогодні ми познайомились із міжрядковою лінією, яка буде нам допомагати писати елементи букв.