Тема. Повторення вивченого про іменник як частину мови.
Мета:
уміння вчитися: розвивати навички раціонально розподіляти час для виконання певної роботи, працювати швидко й зосереджено; розвивати самостійність у роботі;
комунікативної: формувати вміння учнів спілкуватися належним чином під час виконання групових завдань;
громадянської: виховувати любов до рідного краю;
соціальної: формувати здатність працювати в групі.
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.
Обладнання: картки із завданнями, картка самооцінювання, телевізор, ноутбук, нагороди для переможців.
Хід уроку
I вступна частина.
Наш девіз:
На уроці підсумковім
Треба дружно працювати,
Щоб змогли на всі питання
Відповіді повні дати.
Привітання. Створення емоційного настрою.
- Уявіть, що у ваших долоньках – дрібка гарного настрою. Поділіться ним, щоб зробити день приємнішим для всіх, хто зараз поряд з вами. Візьміться за руки, усміхніться, подаруйте кожному теплі промінчики своїх посмішок, відчуйте тепло своїх долонь, міцну підтримку один одного. Я теж сподіваюся на вашу підтримку і гарну співпрацю. Отже будемо працювати й один одному допомагати.
- Розв’язавши кросворд, дізнаєтесь, з якої теми підсумковий урок.
1. |
|
|
|
|||||||
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
6. |
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
||||
3.Повідомлення теми і мети уроку.
- То яку частину мови ми будемо сьогодні узагальнювати? А навіщо нам про цю частину мови все треба знати? (Відповіді дітей)
- Так. Іменник взяв собі на плечі
Велике діло – називати речі. (За Д. Білоусом)
Іменник - велетенська, могутня, незрівнянна за можливістю поповнення новими словами частина мови. У найбільшому 11- томному словнику української мови нараховано близько 13500 слів! Половина з них припадає на іменник.
Я запрошую вас у подорож. Відгадавши загадку, дізнаємося, на чому ми будемо подорожувати.
Загадка
По хвилях лебідь пливе,
Людей на собі везе. (Корабель)
- Отже, я запрошую вас на борт корабля. Як ми його назвемо? (Кмітливий, …)
У вас на партах лежить карта із завданнями. Рухаючись у зазначеному напрямку, ми дістанемося фінішу. (на дошці схема руху) . Ст Фініш
|
Напрямок руху |
Завдання |
1 |
Старт |
Відгадування загадки. |
2 |
Пн. |
Гра «Обери каюту» |
3 |
Пн.Сх. |
Гра «Злови рибку» |
4 |
Сх. |
У бухті Синонімів |
5 |
Пд.Сх. |
На острові Антонімів |
6 |
Пд. |
Танцювальний острів |
7 |
Пд.Зх. |
Завдання від альбатросів |
8 |
Зх. |
Течія відмінків |
9 |
Пн.Зх. |
Сигнал «SOS» |
10 |
Пн. |
Фото напам’ять |
11 |
Фініш |
У порту |
(На дошці прикріплені аркуші зі складами на зворотному боці. Після виконання завдання по порядку за номерами діти повертають аркуш і з’являється склад. Виконавши всі завдання, діти читають прислів’я: «Всюди добре, а вдома найкраще».
Коли він потрібен, його викидають,
Коли не потрібен, його піднімають. (Якір).
Одяглися люди в шуби,
Натопили тепло груби.
Білки гріються в дуплі,
Миші в норах у землі.
Сплять ведмеді в теплих лігвах,
Сосни в інею застигли.
І під кригою на дні
Сплять у річці окуні.(Перевірка)
-Вилучте зайве слово.
Дорога, шлях, дорожній, траса, шосе.
Лелека, чорногуз, бусол, пташиний.
Команда, колектив, група, гра, екіпаж.
Щастя, щасливий, доля, фортуна, успіх.
-Встановіть відповідність.
1) земля |
а)базікало |
1 |
|
2)заморозки |
б) тіснота |
2 |
|
3)мовчун |
в)небо |
3 |
|
4)простір |
г)старіння |
4 |
|
5)розквіт |
Ґ)відлига |
5 |
|
Бачиш в небі альбатроса?
Привітай його, матросе!
Птах далеко від землі
Зустрічає кораблі.
-Прочитай те вірш. Скільки в ньому речень? Які є речення за метою висловлювання? Визначте відмінки іменників. Спишіть розповідне речення. Підкресліть головні члени речення, визначте відмінки іменників.
8. Течія відмінків.
-Визначте відмінки іменників.
Вишита колоссям і калиною,
Вигойдана співом солов’я,
Звешся веселково Україною,
Нене зачарована моя.
9.Сигнал SOS.
-Веселий вітер-мандрвник
Дмухнув на речення і зник.
1 в.
українські, господині, і, славляться, гостинність, привітність.
щирість, доброта, з, гостей, вітають, і.
2в.
стрічаємо, хлібом, і, сіль, гостей, дорогих.
радість, гості, приємність, згадують, землю, українську, і.
10. Фото на пам'ять.
Подані слова пов’яжіть між собою, візначте відмінок іменника.
Рідним, край; відпочивати, море; повернутися , земля ; дати, чайка; бачити, дельфін.
1). Повернення в порт. «Всюди добре, а вдома найкраще».
2). – Ми повернулись в рідний порт. Нам треба бросити якір і виконати останнє завдання.
1. Позначити вираз, у якому є іменник, ужитий у переносному значенні.
а)книжка на столі;
б)людина-гора;
в)сніжинка за вікном.
2. Іменники, до яких можна підставити слова вона, моя, належать до:
а)чоловічого роду;
б)жіночого роду;
в)середнього роду.
3) Оберіть рядок з іменниками середнього роду.
а)температура, зірочка, держава;
б)аеропорт, корабель, дельфін;
в)життя, поле, сонце.
4. Іменники, що стоять у множині, у формі місцевого відмінка мають закінчення :
а)-ах,-ях;
б)-ам, -ям;
в) –ами, -ями.
2. Підсумок.
-Мабуть всім вам зрозуміло-
Дружно всяке зробиш діло.
-Усі труднощі ви здолали, всі завдання успішно виконали. Який був наш урок?
Самооцінювання.
3.Домашнє завдання.
Дидактичний матеріал с.54-55, підготуватися до к.р.
1. |
|
|
|
|||||||
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
6. |
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
||||
1. |
|
|
|
|||||||
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
6. |
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
||||
Ок..ан, д..ржава, м..тро, гор…зонт, ш..ренга, п…ртрет, вогн…ще, пш…ниця, св…ято.
|
Ок..ан, д..ржава, м..тро, гор…зонт, ш..ренга, п…ртрет, вогн…ще, пш…ниця, св…ято.
|
Ок..ан, д..ржава, м..тро, гор…зонт, ш..ренга, п…ртрет, вогн…ще, пш…ниця, св…ято.
|
Ок..ан, д..ржава, м..тро, гор…зонт, ш..ренга, п…ртрет, вогн…ще, пш…ниця, св…ято.
|
Ок..ан, д..ржава, м..тро, гор…зонт, ш..ренга, п…ртрет, вогн…ще, пш…ниця, св…ято.
|
Ок..ан, д..ржава, м..тро, гор…зонт, ш..ренга, п…ртрет, вогн…ще, пш…ниця, св…ято.
|
Ок..ан, д..ржава, м..тро, гор…зонт, ш..ренга, п…ртрет, вогн…ще, пш…ниця, св…ято.
|
Ок..ан, д..ржава, м..тро, гор…зонт, ш..ренга, п…ртрет, вогн…ще, пш…ниця, св…ято.
|
Ок..ан, д..ржава, м..тро, гор…зонт, ш..ренга, п…ртрет, вогн…ще, пш…ниця, св…ято.
|
Ок..ан, д..ржава, м..тро, гор…зонт, ш..ренга, п…ртрет, вогн…ще, пш…ниця, св…ято.
|
Ок..ан, д..ржава, м..тро, гор…зонт, ш..ренга, п…ртрет, вогн…ще, пш…ниця, св…ято.
|
Ок..ан, д..ржава, м..тро, гор…зонт, ш..ренга, п…ртрет, вогн…ще, пш…ниця, св…ято.
|
Ок..ан, д..ржава, м..тро, гор…зонт, ш..ренга, п…ртрет, вогн…ще, пш…ниця, св…ято.
|
Випішить іменники в два стовпчики: в перший – іменники в однині, в другий – у множині. Одяглися люди в шуби, Натопили тепло груби. Білки гріються в дуплі, Миші в норах у землі. Сплять ведмеді в теплих лігвах, Сосни в інею застигли. І під кригою на дні Сплять у річці окуні. |
Випішить іменники в два стовпчики: в перший – іменники в однині, в другий – у множині. Одяглися люди в шуби, Натопили тепло груби. Білки гріються в дуплі, Миші в норах у землі. Сплять ведмеді в теплих лігвах, Сосни в інею застигли. І під кригою на дні Сплять у річці окуні. |
Випішить іменники в два стовпчики: в перший – іменники в однині, в другий – у множині. Одяглися люди в шуби, Натопили тепло груби. Білки гріються в дуплі, Миші в норах у землі. Сплять ведмеді в теплих лігвах, Сосни в інею застигли. І під кригою на дні Сплять у річці окуні. |
Випішить іменники в два стовпчики: в перший – іменники в однині, в другий – у множині. Одяглися люди в шуби, Натопили тепло груби. Білки гріються в дуплі, Миші в норах у землі. Сплять ведмеді в теплих лігвах, Сосни в інею застигли. І під кригою на дні Сплять у річці окуні. |
Випішить іменники в два стовпчики: в перший – іменники в однині, в другий – у множині. Одяглися люди в шуби, Натопили тепло груби. Білки гріються в дуплі, Миші в норах у землі. Сплять ведмеді в теплих лігвах, Сосни в інею застигли. І під кригою на дні Сплять у річці окуні. |
Випішить іменники в два стовпчики: в перший – іменники в однині, в другий – у множині. Одяглися люди в шуби, Натопили тепло груби. Білки гріються в дуплі, Миші в норах у землі. Сплять ведмеді в теплих лігвах, Сосни в інею застигли. І під кригою на дні Сплять у річці окуні. |
Вилучте зайве слово. Дорога, шлях, дорожній, траса, шосе. Лелека, чорногуз, бусол, пташиний. Команда, колектив, група, гра, екіпаж. Щастя, щасливий, доля, фортуна, успіх.
|
Вилучте зайве слово. Дорога, шлях, дорожній, траса, шосе. Лелека, чорногуз, бусол, пташиний. Команда, колектив, група, гра, екіпаж. Щастя, щасливий, доля, фортуна, успіх.
|
Вилучте зайве слово. Дорога, шлях, дорожній, траса, шосе. Лелека, чорногуз, бусол, пташиний. Команда, колектив, група, гра, екіпаж. Щастя, щасливий, доля, фортуна, успіх.
|
Вилучте зайве слово. Дорога, шлях, дорожній, траса, шосе. Лелека, чорногуз, бусол, пташиний. Команда, колектив, група, гра, екіпаж. Щастя, щасливий, доля, фортуна, успіх.
|
Вилучте зайве слово. Дорога, шлях, дорожній, траса, шосе. Лелека, чорногуз, бусол, пташиний. Команда, колектив, група, гра, екіпаж. Щастя, щасливий, доля, фортуна, успіх.
|
Вилучте зайве слово. Дорога, шлях, дорожній, траса, шосе. Лелека, чорногуз, бусол, пташиний. Команда, колектив, група, гра, екіпаж. Щастя, щасливий, доля, фортуна, успіх.
|
Вилучте зайве слово. Дорога, шлях, дорожній, траса, шосе. Лелека, чорногуз, бусол, пташиний. Команда, колектив, група, гра, екіпаж. Щастя, щасливий, доля, фортуна, успіх.
|
Вилучте зайве слово. Дорога, шлях, дорожній, траса, шосе. Лелека, чорногуз, бусол, пташиний. Команда, колектив, група, гра, екіпаж. Щастя, щасливий, доля, фортуна, успіх.
|
Вилучте зайве слово. Дорога, шлях, дорожній, траса, шосе. Лелека, чорногуз, бусол, пташиний. Команда, колектив, група, гра, екіпаж. Щастя, щасливий, доля, фортуна, успіх.
|
Вилучте зайве слово. Дорога, шлях, дорожній, траса, шосе. Лелека, чорногуз, бусол, пташиний. Команда, колектив, група, гра, екіпаж. Щастя, щасливий, доля, фортуна, успіх.
|
Вилучте зайве слово. Дорога, шлях, дорожній, траса, шосе. Лелека, чорногуз, бусол, пташиний. Команда, колектив, група, гра, екіпаж. Щастя, щасливий, доля, фортуна, успіх.
|
Вилучте зайве слово. Дорога, шлях, дорожній, траса, шосе. Лелека, чорногуз, бусол, пташиний. Команда, колектив, група, гра, екіпаж. Щастя, щасливий, доля, фортуна, успіх.
|
Вилучте зайве слово. Дорога, шлях, дорожній, траса, шосе. Лелека, чорногуз, бусол, пташиний. Команда, колектив, група, гра, екіпаж. Щастя, щасливий, доля, фортуна, успіх.
|
Вилучте зайве слово. Дорога, шлях, дорожній, траса, шосе. Лелека, чорногуз, бусол, пташиний. Команда, колектив, група, гра, екіпаж. Щастя, щасливий, доля, фортуна, успіх.
|
Встановіть відповідність.
|
||||||||||||||||||||
Встановіть відповідність.
|
||||||||||||||||||||
Встановіть відповідність.
|
||||||||||||||||||||
Встановіть відповідність.
|
||||||||||||||||||||
Встановіть відповідність.
|
||||||||||||||||||||
Встановіть відповідність.
|
||||||||||||||||||||
Встановіть відповідність.
|
Бачиш в небі альбатроса? Привітай його, матросе! Птах далеко від землі Зустрічає кораблі.
|
Бачиш в небі альбатроса? Привітай його, матросе! Птах далеко від землі Зустрічає кораблі.
|
Бачиш в небі альбатроса? Привітай його, матросе! Птах далеко від землі Зустрічає кораблі.
|
Бачиш в небі альбатроса? Привітай його, матросе! Птах далеко від землі Зустрічає кораблі.
|
Бачиш в небі альбатроса? Привітай його, матросе! Птах далеко від землі Зустрічає кораблі.
|
Бачиш в небі альбатроса? Привітай його, матросе! Птах далеко від землі Зустрічає кораблі.
|
Бачиш в небі альбатроса? Привітай його, матросе! Птах далеко від землі Зустрічає кораблі.
|
Бачиш в небі альбатроса? Привітай його, матросе! Птах далеко від землі Зустрічає кораблі.
|
Бачиш в небі альбатроса? Привітай його, матросе! Птах далеко від землі Зустрічає кораблі.
|
Бачиш в небі альбатроса? Привітай його, матросе! Птах далеко від землі Зустрічає кораблі.
|
Бачиш в небі альбатроса? Привітай його, матросе! Птах далеко від землі Зустрічає кораблі.
|
Бачиш в небі альбатроса? Привітай його, матросе! Птах далеко від землі Зустрічає кораблі.
|
Бачиш в небі альбатроса? Привітай його, матросе! Птах далеко від землі Зустрічає кораблі.
|
Бачиш в небі альбатроса? Привітай його, матросе! Птах далеко від землі Зустрічає кораблі.
|
Визначте відмінки іменників. Вишита колоссям і калиною, Вигойдана співом солов’я, Звешся веселково Україною, Нене зачарована моя.
|
Визначте відмінки іменників. Вишита колоссям і калиною, Вигойдана співом солов’я, Звешся веселково Україною, Нене зачарована моя.
|
Визначте відмінки іменників. Вишита колоссям і калиною, Вигойдана співом солов’я, Звешся веселково Україною, Нене зачарована моя.
|
Визначте відмінки іменників. Вишита колоссям і калиною, Вигойдана співом солов’я, Звешся веселково Україною, Нене зачарована моя.
|
Визначте відмінки іменників. Вишита колоссям і калиною, Вигойдана співом солов’я, Звешся веселково Україною, Нене зачарована моя.
|
Визначте відмінки іменників. Вишита колоссям і калиною, Вигойдана співом солов’я, Звешся веселково Україною, Нене зачарована моя.
|
Визначте відмінки іменників. Вишита колоссям і калиною, Вигойдана співом солов’я, Звешся веселково Україною, Нене зачарована моя.
|
Визначте відмінки іменників. Вишита колоссям і калиною, Вигойдана співом солов’я, Звешся веселково Україною, Нене зачарована моя.
|
Визначте відмінки іменників. Вишита колоссям і калиною, Вигойдана співом солов’я, Звешся веселково Україною, Нене зачарована моя.
|
Визначте відмінки іменників. Вишита колоссям і калиною, Вигойдана співом солов’я, Звешся веселково Україною, Нене зачарована моя.
|
Визначте відмінки іменників. Вишита колоссям і калиною, Вигойдана співом солов’я, Звешся веселково Україною, Нене зачарована моя.
|
Визначте відмінки іменників. Вишита колоссям і калиною, Вигойдана співом солов’я, Звешся веселково Україною, Нене зачарована моя.
|
Визначте відмінки іменників. Вишита колоссям і калиною, Вигойдана співом солов’я, Звешся веселково Україною, Нене зачарована моя.
|
Визначте відмінки іменників. Вишита колоссям і калиною, Вигойдана співом солов’я, Звешся веселково Україною, Нене зачарована моя.
|
1 в. Складіть з кожної групи слів речення, ставлячи іменники жіночого роду з основою на приголосний в орудному відмінку. українські, господині, і, славляться, гостинність, привітність. щирість, доброта, з, гостей, вітають, і. |
1 в. Складіть з кожної групи слів речення, ставлячи іменники жіночого роду з основою на приголосний в орудному відмінку. українські, господині, і, славляться, гостинність, привітність. щирість, доброта, з, гостей, вітають, і. |
1 в. Складіть з кожної групи слів речення, ставлячи іменники жіночого роду з основою на приголосний в орудному відмінку. українські, господині, і, славляться, гостинність, привітність. щирість, доброта, з, гостей, вітають, і. |
1 в. Складіть з кожної групи слів речення, ставлячи іменники жіночого роду з основою на приголосний в орудному відмінку. українські, господині, і, славляться, гостинність, привітність. щирість, доброта, з, гостей, вітають, і. |
1 в. Складіть з кожної групи слів речення, ставлячи іменники жіночого роду з основою на приголосний в орудному відмінку. українські, господині, і, славляться, гостинність, привітність. щирість, доброта, з, гостей, вітають, і. |
1 в. Складіть з кожної групи слів речення, ставлячи іменники жіночого роду з основою на приголосний в орудному відмінку. українські, господині, і, славляться, гостинність, привітність. щирість, доброта, з, гостей, вітають, і. |
1 в. Складіть з кожної групи слів речення, ставлячи іменники жіночого роду з основою на приголосний в орудному відмінку. українські, господині, і, славляться, гостинність, привітність. щирість, доброта, з, гостей, вітають, і. |
1 в. Складіть з кожної групи слів речення, ставлячи іменники жіночого роду з основою на приголосний в орудному відмінку. українські, господині, і, славляться, гостинність, привітність. щирість, доброта, з, гостей, вітають, і. |
2 в. Складіть з кожної групи слів речення, ставлячи іменники жіночого роду з основою на приголосний в орудному відмінку. стрічаємо, хлібом, і, сіль, гостей, дорогих. радість, гості, приємність, згадують, землю, українську, і. |
2 в. Складіть з кожної групи слів речення, ставлячи іменники жіночого роду з основою на приголосний в орудному відмінку. стрічаємо, хлібом, і, сіль, гостей, дорогих. радість, гості, приємність, згадують, землю, українську, і. |
2 в. Складіть з кожної групи слів речення, ставлячи іменники жіночого роду з основою на приголосний в орудному відмінку. стрічаємо, хлібом, і, сіль, гостей, дорогих. радість, гості, приємність, згадують, землю, українську, і. |
2 в. Складіть з кожної групи слів речення, ставлячи іменники жіночого роду з основою на приголосний в орудному відмінку. стрічаємо, хлібом, і, сіль, гостей, дорогих. радість, гості, приємність, згадують, землю, українську, і. |
2 в. Складіть з кожної групи слів речення, ставлячи іменники жіночого роду з основою на приголосний в орудному відмінку. стрічаємо, хлібом, і, сіль, гостей, дорогих. радість, гості, приємність, згадують, землю, українську, і. |
2 в. Складіть з кожної групи слів речення, ставлячи іменники жіночого роду з основою на приголосний в орудному відмінку. стрічаємо, хлібом, і, сіль, гостей, дорогих. радість, гості, приємність, згадують, землю, українську, і. |
2 в. Складіть з кожної групи слів речення, ставлячи іменники жіночого роду з основою на приголосний в орудному відмінку. стрічаємо, хлібом, і, сіль, гостей, дорогих. радість, гості, приємність, згадують, землю, українську, і. |
2 в. Складіть з кожної групи слів речення, ставлячи іменники жіночого роду з основою на приголосний в орудному відмінку. стрічаємо, хлібом, і, сіль, гостей, дорогих. радість, гості, приємність, згадують, землю, українську, і.
|
Подані слова пов’яжіть між собою, визначте відмінок іменника. Рідним, край; відпочивати, море; повернутися , земля ; дати, чайка; бачити, дельфін. |
Подані слова пов’яжіть між собою, визначте відмінок іменника. Рідним, край; відпочивати, море; повернутися , земля ; дати, чайка; бачити, дельфін. |
Подані слова пов’яжіть між собою, визначте відмінок іменника. Рідним, край; відпочивати, море; повернутися , земля ; дати, чайка; бачити, дельфін. |
Подані слова пов’яжіть між собою, визначте відмінок іменника. Рідним, край; відпочивати, море; повернутися , земля ; дати, чайка; бачити, дельфін. |
Подані слова пов’яжіть між собою, визначте відмінок іменника. Рідним, край; відпочивати, море; повернутися , земля ; дати, чайка; бачити, дельфін. |
Подані слова пов’яжіть між собою, визначте відмінок іменника. Рідним, край; відпочивати, море; повернутися , земля ; дати, чайка; бачити, дельфін. |
Подані слова пов’яжіть між собою, визначте відмінок іменника. Рідним, край; відпочивати, море; повернутися , земля ; дати, чайка; бачити, дельфін. |
Подані слова пов’яжіть між собою, визначте відмінок іменника. Рідним, край; відпочивати, море; повернутися , земля ; дати, чайка; бачити, дельфін. |
Подані слова пов’яжіть між собою, визначте відмінок іменника. Рідним, край; відпочивати, море; повернутися , земля ; дати, чайка; бачити, дельфін. |
Подані слова пов’яжіть між собою, визначте відмінок іменника. Рідним, край; відпочивати, море; повернутися , земля ; дати, чайка; бачити, дельфін. |
Подані слова пов’яжіть між собою, визначте відмінок іменника. Рідним, край; відпочивати, море; повернутися , земля ; дати, чайка; бачити, дельфін. |
1. Позначити вираз, у якому є іменник, ужитий у переносному значенні. а)книжка на столі; б)людина-гора; в)сніжинка за вікном. 2. Іменники, до яких можна підставити слова вона, моя, належать до: а)чоловічого роду; б)жіночого роду; в)середнього роду. 3. Оберіть рядок з іменниками середнього роду. а)температура, зірочка, держава; б)аеропорт, корабель, дельфін; в)життя, поле, сонце. 4. Іменники, що стоять у множині, у формі місцевого відмінка мають закінчення : а)-ах,-ях; б)-ам, -ям; в) –ами, -ями.
|
1. Позначити вираз, у якому є іменник, ужитий у переносному значенні. а)книжка на столі; б)людина-гора; в)сніжинка за вікном. 2. Іменники, до яких можна підставити слова вона, моя, належать до: а)чоловічого роду; б)жіночого роду; в)середнього роду. 3. Оберіть рядок з іменниками середнього роду. а)температура, зірочка, держава; б)аеропорт, корабель, дельфін; в)життя, поле, сонце. 4. Іменники, що стоять у множині, у формі місцевого відмінка мають закінчення : а)-ах,-ях; б)-ам, -ям; в) –ами, -ями.
|
Картка для самооцінювання роботи Прізвище |
1-2 бали |
Я був на уроці уважним |
|
Я працював самостійно |
|
Я був активним |
|
Я виконав всі завдання вчителя |
|
Я навчився визначати відмінки іменників |
|
Я зрозумів тему |
|
Усього: |
|
Картка для самооцінювання роботи Прізвище |
1-2 бали |
Я був на уроці уважним |
|
Я працював самостійно |
|
Я був активним |
|
Я виконав всі завдання вчителя |
|
Я навчився визначати відмінки іменників |
|
Я зрозумів тему |
|
Усього: |
|
Картка для самооцінювання роботи Прізвище |
1-2 бали |
Я був на уроці уважним |
|
Я працював самостійно |
|
Я був активним |
|
Я виконав всі завдання вчителя |
|
Я навчився визначати відмінки іменників |
|
Я зрозумів тему |
|
Усього: |
|
Картка для самооцінювання роботи Прізвище |
1-2 бали |
Я був на уроці уважним |
|
Я працював самостійно |
|
Я був активним |
|
Я виконав всі завдання вчителя |
|
Я навчився визначати відмінки іменників |
|
Я зрозумів тему |
|
Усього: |
|
Картка для самооцінювання роботи Прізвище |
1-2 бали |
Я був на уроці уважним |
|
Я працював самостійно |
|
Я був активним |
|
Я виконав всі завдання вчителя |
|
Я навчився визначати відмінки іменників |
|
Я зрозумів тему |
|
Усього: |
|
Картка для самооцінювання роботи Прізвище |
1-2 бали |
Я був на уроці уважним |
|
Я працював самостійно |
|
Я був активним |
|
Я виконав всі завдання вчителя |
|
Я навчився визначати відмінки іменників |
|
Я зрозумів тему |
|
Усього: |
|
|
Напрямок руху |
Завдання |
1 |
Старт |
Відгадування загадки. |
2 |
Пн. |
Гра «Обери каюту» |
3 |
Пн.Сх. |
Гра «Злови рибку» |
4 |
Сх. |
У бухті Синонімів |
5 |
Пд.Сх. |
На острові Антонімів |
6 |
Пд. |
Танцювальний острів |
7 |
Пд.Зх. |
Завдання від альбатросів |
8 |
Зх. |
Течія відмінків |
9 |
Пн.Зх. |
Сигнал «SOS» |
10 |
Пн. |
Фото напам’ять |
11 |
Фініш |
У порту |
|
Напрямок руху |
Завдання |
1 |
Старт |
Відгадування загадки. |
2 |
Пн. |
Гра «Обери каюту» |
3 |
Пн.Сх. |
Гра «Злови рибку» |
4 |
Сх. |
У бухті Синонімів |
5 |
Пд.Сх. |
На острові Антонімів |
6 |
Пд. |
Танцювальний острів |
7 |
Пд.Зх. |
Завдання від альбатросів |
8 |
Зх. |
Течія відмінків |
9 |
Пн.Зх. |
Сигнал «SOS» |
10 |
Пн. |
Фото напам’ять |
11 |
Фініш |
У порту |
|
Напрямок руху |
Завдання |
1 |
Старт |
Відгадування загадки. |
2 |
Пн. |
Гра «Обери каюту» |
3 |
Пн.Сх. |
Гра «Злови рибку» |
4 |
Сх. |
У бухті Синонімів |
5 |
Пд.Сх. |
На острові Антонімів |
6 |
Пд. |
Танцювальний острів |
7 |
Пд.Зх. |
Завдання від альбатросів |
8 |
Зх. |
Течія відмінків |
9 |
Пн.Зх. |
Сигнал «SOS» |
10 |
Пн. |
Фото напам’ять |
11 |
Фініш |
У порту |