Українська мова
Л.О.Варзацька, Г.О.Зроль
54 годин (3 години на тиждень)
№ з/п |
Тема |
Дата |
|
Числівник |
|
63 |
Числівник як частинамови. (Впр 267-271) (c123- прав, с.124,впр271) |
|
64 |
Вимова та правопис числівників. (Впр 272-277) (с.125-126 –відм.числ.,с.127,впр277) |
|
65 |
Спостереження за функціональною ролю числівник- ків у реченні.(Впр278-282) (с.128,впр282) |
|
66 |
Вправи на практичнее застосування складних і складених прислівників. (Впр 283-287)(с131,впр287, повт прав про числівник) |
|
67 |
Розвиток мовлення. Складання текстів письмових запрошень(с.25) |
|
|
Займенник |
|
68 |
Аналіз р.м. Займенник як частинамови (Впр 288-291) (с132-вивч.прав., с134-впр291) |
|
69 |
Особові займенники (Впр 292-296) (с.134-135-прав., с236,впр296 ,3,4завд.) |
|
70 |
Займенники першої особи однини і множини. Написання займенників з прийменниками.(Впр 297-301) (с138, прав., с.138-впр301) |
|
71 |
Займенники другої особи однини і множини. (Впр 302-306) (с140,впр306) |
|
72 72 |
Займенники третьої особи однини і множини (Впр 307-311) (с141 –табл.відм.,с.142-впр311) |
|
73 |
Розвиток мовлення. Робота з деформовани текстом с.28 |
|
74 |
Контрольна робота з мовних тем «Числівник»,«Займенник». |
|
75 |
Ан. п. р Роль займенників у текстах. (Впр 312 – 315) (с144-впр315, повт прав-с145) |
|
76 |
Ан.розв.мовл. Підсумковий урок з теми «Займенник» |
Тема |
|
Дієслово |
|
77 |
Повторення вивченого про дієслово як частину мови. Розширення уявлень про лексичні значення дієслів. Спостереження за дієсловами різних семантичних груп. (Впр.316-320) (c.146, с.148-впр320) |
|
78 |
Зв’язок дієслова з іншими частинами мови. Змінювання дієслів за числами. (Впр 321-324) Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми. Багатозначні дієслова. Уживання дієслів у прямому і переносному значеннях. (с.149-прав, с.150-впр324(5завд.) |
|
79 |
Розвиток мовлення. Докладний переказ тексту «Якого кольору слова?» с.32
|
|
80
|
Аналіз р.м. Змінювання дієслів за часами. (Впр.325-329) (с152-прав., с153-впр.329) |
|
81
|
Правопис не з дієсловами. (Впр 330-333) (с.154-прав., с155-впр.333) |
|
82
|
Неозначена форма дієслова. Спостереження за вживанням дієслів неозначеної форми у приказках і прислів’ях.(Впр 334-338) (с.156-прав., с157-впр.338) |
|
83 |
Дієслова, що означають незавершену і завершену дію. (Впр 339-343) (с.158-прав., с.158впр-343) |
|
84 |
Дієслова, що означають незавершену і завершену дію. (Впр344-347) (с160-прав., с160 впр-347, 3завд.) |
|
85 |
Розвиток мовлення. Науковий опис річки Дніпро, с.35 |
|
86 |
Дієслова теперішнього часу. (Впр 348-352) (с162-163 вив.прав,оправ.табл, с.163впр-352 ) |
|
87 |
Дієслова майбутнього часу.(Впр 353-357) (с164-прац.табл., с165-прав, с166-впр-557.) |
|
89 |
Диктант |
|
90 |
Аналіз диктанту. Особові закінчення дієслів. (Впр358-362) (с167-опрац. табл., с.168- впр362)
|
|
91 |
Особові закінчення дієслів 1-ї , 2-їособи теперішнього і майбутнього часу (Впра363-373) (с.170-прав, с170-впр367) (с.172-прав, с172 впр-373) |
|
92 |
Розвиток мовлення. Вибірковий переказ тексту, с.38 |
|
93 |
Аналіз р.м. Змінювання дієслів 3-ї особи теперіш- нього і майбутнього часу. Правопис ненаголошених особових закінчень дієслів теперішнього і майбут- нього часу (Впр374-384) (с.174, 176-првв, с.175 впр 379 або с177-впр384) |
|
94 |
Змінювання дієслів минулого часу за родами і числами. (Вправи385-389) (с179-прав, с.180 впр389)
|
|
95 |
Дієслова на -ся (-сь). Вимова і правопис дієслів на – ся (-сь). (Впр 390-395) (с182-прав, с183–впр395)
|
|
96 |
Контрольна робота з мовної теми«Дієслово» |
|
97 |
Аналіз перевірної роботи. Підсумковий урок з теми «Дієслово». |
|
98 |
Розвиток мовлення. Редагування тексту |
|
|
Прислівник |
|
99 |
Аналіз р.м. Поняття про прислівник як частинумови. (Вправи 396-400) (с184-прав, с.186 впр-400) |
|
100 |
Порівняння прислівників і прикметників. Незміню -ваність – основна грамматична ознака прислівників. (Впр 401-405) (с.188-прав, с188-впр405) |
|
101 |
Інтегрований урок. Спостереження за мовленнєвими явищами – вживанням у мовленні прислівників-антонімів і прислівників-синонімів. (Впр 406-416) (с.190, впр 410 або с.192, впр415) |
|
102 |
Диктант.
|
|
103 |
Аналіз диктанту. Практичне ознайомлення з форма- ми ступенів порівняння прислівників (без уживання термінів). (Впр 416-420) (с194-прав, с.194-впр420) |
|
104 |
Розвиток мовлення. Текст – розповідь за фото слайдами, с.47 |
|
105 |
Аналіз р.м. Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками. (Впр 421-425) (с195-прав, с196-впр435) |
|
106 |
Контрольна робота: списування. |
|
107
|
Аналіз списування. Практичне ознайомлення з правописом найуживаніших прислівників. Узагальнення і систематизація знань з теми «Прислівник» |
Тема. |
|
Повторення вивченого у 1-4 класах |
|
|
Речення. Види речень за метою висловлювання. Звуко-буквений аналіз слів (Впр 426- с.199- впр 430) |
|
109 |
Розвиток мовлення. Розповідь із обґрунтуванням власної думки «Мій улюблений телевізійний проект» |
|
110 |
Аналіз р.м. Речення з однорідними членами. Головні і другорядні члени речення. Розбір слова за будовою. (Впр 431- с.201 впр 435) |
|
111 |
Частини мови. Дієслова. Часові форми дієслів.(Впр 436- с.203 впр 440) |
|
112 |
Частини мови. Зв'язок прикметників з іменниками. Споріднені слова, що належать до різних частин мови. (Впр 441- с .205 впр 445) |
|
113 |
ДПА |
|
114 |
Розбір речення за частинами мови і членами речення. |
|
115 |
Розвиток мовлення. Текст – міркуван «Чому мені подобається власне ім’я » |
|
116 |
Аналіз р.м. Підсумковий урок за рік.
|
Тема |