Урок з української мови 5 клас на тему: "Апостроф"

Про матеріал
Презентація стане в нагоді під час проведення уроку з української мови у 5-му класі в режимі дистанційного навчання на тему: "Апостроф". Велике прохання до користувачів оцінити мою роботу. Для мене це дуже важливо.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Перевір себе сама: ВДОМА: впр. на с.130. (Авраменко) Дев’ятнадцяте лютого Домашня робота Вправа с. 1301. Скільки років землі — і мільярд, і мільйон, а яка вона й досі ще гарна! 2. Це ще не сльози — це квітуча вишенька, що на світанку струшує росу. 3. Курличуть хмари, тьохкає вода, дерева казку шепчуть на світанні. 4. Помилки друзів ми повинні виправляти або прощати, коли вони не серйозні. 5. Ложка дьогтю зіпсує бочку з медом. 6. Горнець котлові докоряє, а обидва засмальцьовані.3. Курличуть хмари, тьохкає вода, дерева казку шепчуть на світанні.дієсл. ім. дієсл. ім. ім. ім. дієсл. прийм. ім.

Номер слайду 2

20.02.2024. Українська мова. 5 клас Тема уроку: Апостроф ПРЕЗЕНТАЦІЮ ДО УРОКУ ПІДГОТУВАЛА: вчитель початкових класів Красноградського ліцею № 4 Красноградської міської ради Харківської області ПАЮНОВА ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА

Номер слайду 3

§ 57–58. АПОСТРОФр’я р’ю р’є р’ї131 Буряк – бур’ян, бюро- б’ю, ‘свято – зв’язок.

Номер слайду 4

ОРФОГРАМА апостроф

Номер слайду 5

2. Доберіть до кожного слова номер правила, згідно з яким ужито апостроф. 1 — губний + я, ю, є, ї; 2 — р + я, ю, є, ї; 3 — префікс на приголосний + я, ю, є, ї; 4 — на межі двох основ. Хом’як, перед’ювілейний, подвір’я, роз’юшити, перев’язати, чотирьох’ядерний, нез’ясований, хлоп’я, Заполяр’я, дит’ясла, Стеф’юк, Мін’юст, пір’їна, дев’ять, від’єднати. Вправа 2 с.132132{F5 AB1 C69-6 EDB-4 FF4-983 F-18 BD219 EF322}1234 Хом’як, перед’ювілейний, подвір’я, роз’юшити, перев’язати, чотирьох’я дерний, нез’ясований, хлоп’я, Заполяр’я, дит’ясла, Стеф’юк, Мін’юст, пір’їна, дев’ять, від’єднати.

Номер слайду 6

Вправа 4 с.132132 1. Тішило зір ряхтіння налитих сонцем медвяних грон. 2. Бджоли сонячним дощем падають на духмяний лан. 3. Озеро оточене зеленими, як рутвяний вінок, берегами. 4. Так без кохання і життя тьмяніє, як лист осінній, піде в небуття. 5. Степ мов палав під тим світом, зв’ялена трава хилилася додолу. 1. Тішило зір ряхтіння налитих сонцем медвяних грон. 2. Бджоли сонячним дощем падають на духмяний лан. 3. Озеро оточене зеленими, як рутвяний вінок, берегами. 4. Так без кохання і життя тьмяніє, як лист осінній, піде в небуття. 5. Степ мов палав під тим світом, зв’ялена трава хилилася додолу.

Номер слайду 7

Вправа 5 с.132132 Морква – морквяний, олово – олов’яний, торф – торф’яний, дерево – дерев’яний, буря – буряний, тьма – тьмяний, зоря – зоряний, кров – кров’яний, солома – солом’яний, бруква – бруквяний.

Номер слайду 8

Вправа 7 с.133133 А. Здоров’я- [з д о р о в й а]. Б. Я розумію це прислів’я так, що здоров’я потрібно берегти змолоду, так як у старості можуть бути проблеми. Потрібно дихати свіжим повітрям, займатися спортом, відмовлятися від поганих звичок, що позбавить від в’ялості. Такі дії допоможуть здоров’ю не тьмяніти.7. Прочитайте прислів’я та виконайте завдання. Бережи одяг, поки новий, а здоров..я — поки молодий. А. Зробіть звуковий запис виділеного слова. Б. Письмово розкрийте зміст цього прислів’я (три–п’ять речень), використавши слова повітр..я, здоров..я, р..юмсати, в..ялий, су- хом..ятка, тьм..яніти.

Номер слайду 9

ВИКОНАЙ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ: 1. Апостроф на місці пропуску треба писати в усіх словах варіанта А Дем..ян, роз..ятрити, обм..яклий Б ув..язнений, з..йомка, Заполяр..я В з..явитися, сер..йозний, об..їдки Г з..єднати, р..юмсати, об..єктив2. Апостроф на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка А без..язикий, хутор..янин, в..юнкий Б скип..ятити, вп..ястися, духм..яний В вим..я, злопам..ятний, з..ініціювати Г жаб..ячий, над..яскраво, зв..язківець3. Апостроф на місці пропуску треба писати в усіх словах варіанта А хлоп..ята, Св..ятослав, зап..ястя Б прислів..я, тьм..яніти, здоров..я В В..ячеслав, кав..яр, Придунав..я Г полум..я, Лук..яненко, пор..ядок133

Номер слайду 10

127 КУЛЬТУРА СЛОВА: Запам’ятайте правильний варіант слововживанн.

Номер слайду 11

ВДОМА:впр. на с.133. Вчити правило с.132 (Авраменко). Фотозвіт надіслати вчителю.127

Номер слайду 12

Перевір себе сама: ВДОМА: впр. на с.133. (Авраменко) Двадцяте лютого Домашня робота Вправа 1 с. 133 Тьмяний, м’якотілий, черв’як, розм’якшити, п’янкий, безаварійний, лижвяр, В’ячеслав, в’їдатися, Святослав, здоров’ячко, мавпячий, надхмар’я, уп’ятьох, горохвяний, над’яскравий, різьбяр, подзвякувати, між’ярусний, верб’я. Вправа 2 с. 133 А. 1. Гірко заробиш — солодко з’їси. 2. Ранні пташки росу п’ють, а пізні — слізки ллють. 3. Удар забувається, а слово пам’ятається. 4. Буряк червоний, хоч і в чорній землі зростає. 5. З любов’ю скрізь простір, а з примусом — тіснота. 6. Нащо клад, коли в сім’ї лад. 7. До свята готуйся, а будень шануй. Б.

Номер слайду 13

В презентації використано матеріал підручника «Українська мова» для 5 кл. закл.загальн.середн. освіти / О. Авраменко. — Київ : Грамота,

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 5 клас, Презентації
Інкл
Додано
18 лютого
Переглядів
344
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку