Урок з української мови , 7 клас. Дієслово: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

Про матеріал
Мета: формувати в учнів поняття про дієслово як самостійну частину мови, дієслова та їхнє лексичне значення; навчити учнів знаходити в тексті дієслова, пояснювати їхнє лексичне значення; розвивати вміння й навички використовувати дієслова в усному та писемному мовленні; удосконалювати логічне й образне мислення школярів; сприяти збагаченню їхнього словника; виховувати мовну культуру,любов до рідної мови, вміння долати перешкоди та досягати результату.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВІКТОР ОМЕЛЬЧЕНКО

УЧИТЕЛЬУКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ,

 ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

 Херсонська спеціалізована школа І — ІІІ ступенів № 27 з поглибленим вивченням  

  інформатики та іноземних мов  

 

Моя мрія: дуже багато відвідав місць України, котрі надихають, сподіваюсь не втратити можливість побувати в країнах Європи та оселитись на схилі літ у Карпатах.

Чого прагну досягти в професійній діяльності: удосконалити роботу з вихованцями,  створити на уроках атмосферу доброти , любові до життя,  досягти таких показників , щоб діти із задоволенням бігли на урок у світлі вимог нової української школи.

Що мене надихає: подорожі Україною, відвідування місць зі столітньою історією і Карпати.

Улюблене заняття на дозвіллі: Останні роки , як не дивно, долучився до редагування романів у тісній співпраці з письменниками. Ніби виходить, адже грамота сприяє пізнанню світу й розширенню своїх можливостей. Зацікавило.

Чого хочу навчитися: впровадити ІКТ у свою роботу.

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         КЛАС 7

ТЕМА.

 Дієслово: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

Мета: формувати в учнів поняття про дієслово як самостійну частину мови, дієслова та їхнє лексичне значення; навчити учнів знаходити в тексті дієслова, пояснювати їхнє лексичне значення; розвивати вміння й навички використовувати дієслова в усному та писемному мовленні; удосконалювати логічне й образне мислення школярів; сприяти збагаченню їхнього словника; виховувати мовну культуру,любов до рідної мови, вміння долати перешкоди та досягати результату.

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів:

Учень (учениця):

Знаннєва складова

знає значення дієслова, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль;  

розуміє роль дієслів у досягненні точності, інформативності й виразності мовлення;

Діяльнісна складова

знаходить дієслова в реченні;

визначає граматичні ознаки їх, уміє працювати на платформі ZOOM;

використовує правильно форми дієслів у мовленні;

Ціннісна складова

учень/учениця ставиться до здоров’я як до загальнолюдської цінності,

 підвищує культуру шанобливого ставлення до інших, плекає в собі любов до краси рідного слова та мови; з повагою ставиться до демократичних цінностей: уміє висловлювати власні судження, толерантно ставиться до іншої думки, оцінює свої позитивні риси.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОНЛАЙН

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Час

Структурний

Методи, прийоми,

Очікувані

Додаткові освітні  ресурси

Форма

1

2 хв

Забезпечення емоційної готовності до уроку

Вправа «Обери слово»

Учні обирають  дієслова, з якими, на їхню думку ,  у них асоціюється день.

Створення доброзичлово ї атмосфери, ситуації успіху, налаштуван-ня на   урок

Налашту-вання ТЗН онлайн.

Приєднання до  платформи Google-meet

Мультиме- дійний комплімент (учні  у чаті вистав-ляють своє слово

2

4

хв

Актуалізація опорних знань і суб’єктного

досвіду

Учитель пропонує розглянути слайди презентації та зробити дослідження (Додатки

Складають розрізнені факти в єдину картину;

Слайди презентації на екрані

 

 

 

 

1,2)

системати-

 

 

 

 

 

 

зують раніше

 

 

 

 

 

вивчений матеріал про  ДІЄСЛОВО

 

 

 

Відповідають усно в конференції, піднімають

 

 

 

 

 

 

руки в чаті

 

 

 

 

 

 

спеціальною

 

 

 

 

 

 

позначкою


3

15

хв

Етап формування

предметних та ключових

компетентнос- тей

Робота зі слайдом

(додаток 3)

Учні засвоюють теоретичний матеріал

Слайди презентації

Ставлять у чаті запитання

Інформаційна хвилинка (додаток 4)

Аналізують зміст опрацьовано- го матеріалу

Слайди презентації

Ставлять у чаті запитання

Перегляд та пояснення відеоролика

«Хвилинка Олександра Авраменка»

Закріплюють навички застосування ДІЄСЛІВ у мовленні

https://youtu.be/NN3PW1fKhMM

Учні ставлять у чаті смайлики

Гра «ЯК КОЗАКИ ДІЄСЛОВО ВИВЧАЛИ»

Учні вчаться самостійно досліджувати тему

Конференція ZOOM

https://youtu.be/ez_Dxf4UT9A

Учні по черзі піднімають руки

Робота з підручником Учні порівнюють свій висновок з інформацією, вміщеною в підручнику, роблять запис вправи в зошит

Учні засвоюють теоретичний матеріал та застосовують його практично

Підручник

Усні відповіді в конференції ZOOM

(покликання

смайлик)


 

 

 

Творча вправа. Лінгвістична гра «Я письменник».

Уміють працювати самостійно;

Конференція ZOOM

Учні по черзі піднімають руки

4

1 хв

Хвилинка відпочинку

Руханка «ВВЕРХ-ВНИЗ»

Вправа налаштовує учнів на активну діяльність

https://youtu.be/pcLMi59Pqhw

Учні повторюють рухи

5

7 хв

Рефлексивно

-оцінюваль-ний етап

Тестова робота

«Дієслово»

Закріплюють вивчений матеріал про дієслова

Покликання на тест

http://join.naurok.ua/

код доступу 8664441

Виконують тест

Оцінювання

Оцінити участь учнів у кожному етапі уроку, самооцінювання

Слухають зауваження та пропозиції вчителя, оцінюють

свою роботу

Конференція ZOOM

Ставлять відповідні бали

6

1 хв

Домашнє завдання

Вправа 31(ІІ, ІІІ)(за підручником)

 

 

 Виконати завдання за підручни-ком

Слайд презентації

Запитання в чаті

ОФЛАЙН

7

15хв

Письмове виконання вправи у зошиті

Вправа 30(за підручником)

Виконати завдання за підручни-ком

Теоретичний матеріал за підручником

Прикріплен-ня виконаного завдання у https://classroom.google.com/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Література

  1. Заболотний О. В. Українська мова: підруч. для 7 кл. загальноосвіт. навч. закл. /   – К.: «Генеза», 2015. – 256 с.
  2. Інтернет-ресурси

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатки

Додаток 1


 

Додаток 2

 

 

 

Додаток 3

 

 

 

Додаток 4

 

 

Додаток 5

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 6

 

docx
Додано
15 січня 2022
Переглядів
334
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку