ВІКТОР ОМЕЛЬЧЕНКО
УЧИТЕЛЬУКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ,
ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Херсонська спеціалізована школа І — ІІІ ступенів № 27 з поглибленим вивченням
інформатики та іноземних мов
Моя мрія: дуже багато відвідав місць України, котрі надихають, сподіваюсь не втратити можливість побувати в країнах Європи та оселитись на схилі літ у Карпатах.
Чого прагну досягти в професійній діяльності: удосконалити роботу з вихованцями, створити на уроках атмосферу доброти , любові до життя, досягти таких показників , щоб діти із задоволенням бігли на урок у світлі вимог нової української школи.
Що мене надихає: подорожі Україною, відвідування місць зі столітньою історією і Карпати.
Улюблене заняття на дозвіллі: Останні роки , як не дивно, долучився до редагування романів у тісній співпраці з письменниками. Ніби виходить, адже грамота сприяє пізнанню світу й розширенню своїх можливостей. Зацікавило.
Чого хочу навчитися: впровадити ІКТ у свою роботу.
.
КЛАС 7
ТЕМА.
Дієслово: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
Мета: формувати в учнів поняття про дієслово як самостійну частину мови, дієслова та їхнє лексичне значення; навчити учнів знаходити в тексті дієслова, пояснювати їхнє лексичне значення; розвивати вміння й навички використовувати дієслова в усному та писемному мовленні; удосконалювати логічне й образне мислення школярів; сприяти збагаченню їхнього словника; виховувати мовну культуру,любов до рідної мови, вміння долати перешкоди та досягати результату.
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів:
Учень (учениця):
Знаннєва складова
знає значення дієслова, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль;
розуміє роль дієслів у досягненні точності, інформативності й виразності мовлення;
Діяльнісна складова
знаходить дієслова в реченні;
визначає граматичні ознаки їх, уміє працювати на платформі ZOOM;
використовує правильно форми дієслів у мовленні;
Ціннісна складова
учень/учениця ставиться до здоров’я як до загальнолюдської цінності,
підвищує культуру шанобливого ставлення до інших, плекає в собі любов до краси рідного слова та мови; з повагою ставиться до демократичних цінностей: уміє висловлювати власні судження, толерантно ставиться до іншої думки, оцінює свої позитивні риси.
ОНЛАЙН
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ |
Час |
Структурний |
Методи, прийоми, |
Очікувані |
Додаткові освітні ресурси |
Форма |
1 |
2 хв |
Забезпечення емоційної готовності до уроку |
Вправа «Обери слово» Учні обирають дієслова, з якими, на їхню думку , у них асоціюється день. |
Створення доброзичлово ї атмосфери, ситуації успіху, налаштуван-ня на урок |
Налашту-вання ТЗН онлайн. Приєднання до платформи Google-meet |
Мультиме- дійний комплімент (учні у чаті вистав-ляють своє слово |
2 |
4 хв |
Актуалізація опорних знань і суб’єктного досвіду |
Учитель пропонує розглянути слайди презентації та зробити дослідження (Додатки |
Складають розрізнені факти в єдину картину; |
Слайди презентації на екрані |
|
|
|
|
1,2) |
системати- |
|
|
|
|
|
|
зують раніше |
|
|
|
|
|
|
вивчений матеріал про ДІЄСЛОВО |
|
Відповідають усно в конференції, піднімають |
|
|
|
|
|
|
руки в чаті |
|
|
|
|
|
|
спеціальною |
|
|
|
|
|
|
позначкою |
3 |
15 хв |
Етап формування предметних та ключових компетентнос- тей |
Робота зі слайдом (додаток 3)
|
Учні засвоюють теоретичний матеріал |
Слайди презентації |
Ставлять у чаті запитання |
Інформаційна хвилинка (додаток 4)
|
Аналізують зміст опрацьовано- го матеріалу |
Слайди презентації |
Ставлять у чаті запитання |
|||
Перегляд та пояснення відеоролика «Хвилинка Олександра Авраменка» |
Закріплюють навички застосування ДІЄСЛІВ у мовленні |
https://youtu.be/NN3PW1fKhMM |
Учні ставлять у чаті смайлики |
|||
Гра «ЯК КОЗАКИ ДІЄСЛОВО ВИВЧАЛИ» |
Учні вчаться самостійно досліджувати тему |
Конференція ZOOM https://youtu.be/ez_Dxf4UT9A |
Учні по черзі піднімають руки |
|||
Робота з підручником Учні порівнюють свій висновок з інформацією, вміщеною в підручнику, роблять запис вправи в зошит |
Учні засвоюють теоретичний матеріал та застосовують його практично |
Підручник |
Усні відповіді в конференції ZOOM (покликання смайлик) |
|
|
|
Творча вправа. Лінгвістична гра «Я письменник». |
Уміють працювати самостійно; |
Конференція ZOOM |
Учні по черзі піднімають руки |
4 |
1 хв |
Хвилинка відпочинку |
Руханка «ВВЕРХ-ВНИЗ» |
Вправа налаштовує учнів на активну діяльність |
Учні повторюють рухи |
|
5 |
7 хв |
Рефлексивно -оцінюваль-ний етап |
Тестова робота «Дієслово» |
Закріплюють вивчений матеріал про дієслова |
Покликання на тест http://join.naurok.ua/ код доступу 8664441 |
Виконують тест |
Оцінювання |
Оцінити участь учнів у кожному етапі уроку, самооцінювання |
Слухають зауваження та пропозиції вчителя, оцінюють свою роботу |
Конференція ZOOM |
Ставлять відповідні бали |
||
6 |
1 хв |
Домашнє завдання |
Вправа 31(ІІ, ІІІ)(за підручником)
|
Виконати завдання за підручни-ком |
Слайд презентації |
Запитання в чаті |
ОФЛАЙН |
||||||
7 |
15хв |
Письмове виконання вправи у зошиті |
Вправа 30(за підручником) |
Виконати завдання за підручни-ком |
Теоретичний матеріал за підручником |
Прикріплен-ня виконаного завдання у https://classroom.google.com/ |
Література
Додатки
Додаток 1
Додаток 2
Додаток 3
Додаток 4
Додаток 5
Додаток 6