Тема: Усна розповідь за малюнковим планом.
Мета навчальна: визначити на слух неправильно вимовлені і незнайомі слова; переказати сюжетний текст; вчити складати підписи до малюнків, збагачувати словник;
Розвиваюча: розвивати і вдосконалювати мовні вміння;
Виховна: виховувати бережливе ставлення до птахів.
Перебіг уроку
І. Організація класу.
ІІ. Мовна розминка.
Лічилка
Один, один, одиничка –
До вікна летить синичка.
Та синичка лиш одна:
Дінь, дінь, дінь
біля вікна!
Один, один, одиничка
Полетіла геть синичка.
( Чітко вимовити звук О)
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
Гуси, горобці, голуби – це….. (птахи)
Снігур, ластівка, шпак, качка, ворона. Чому?
ІV. Повідомлення теми уроку.
Загадки. Швидко скрізь цей птах літає,
Безліч мошок поїдає, за вікном гніздо будує,
Тільки в нас він не зимує (ластівка)
День і ніч я стукаю, всі дерева слухаю (Дятел)
У садочку понад тином
я зробив йому хатину
він навколо обдивився,
засміявся й оселився (шпак)
Маленький хлопчик
У сірій свитинці
По дворі стрибає
Крихти збирає. (горобець)
Пташка невеличка в неї білі щічки,
Сірі лапки, чорна шапка,
Фартушок жовтенький, голосок тоненький.
Та ж ця птичка невеличка називається (синичка)
1.Вправа «Дивись не помились!»малюнки птахів. (Впізнати пташку за малюнком)
2.Що змінилося?( По одному вилучаємо малюнок - очі у дітей закриті)
3. Слухання і переказування тексту
Скласти розповідь за малюнковим планом «Журавлик»
Усна розповідь всіх учнів класу.
V. Підсумок уроку
Журавель великий перелітний птах з довгими ногами, шиєю і прямим гострим дзьобом, живе на лісових та степових болотах.
Додаток птахи
1
2
3
4