. Урок з української мови "Слова – назви ознак, протилежні за значенням."

Про матеріал
Урок для 2 класу по темі . "Слова – назви ознак, протилежні за значенням." Використані сучасні форми і методи роботи з дітьми на уроці, які направлені на закріплення і вдосконалення вмінь і навичок дітей добирати слова -ознаки протилежні за значенням.
Перегляд файлу

 

Тема. Слова – назви ознак, протилежні за значенням.

Хід  уроку

І. Організаційна частина

Емоційний настрій уроку. ( Слайд 1.)

          Сьогодні у нас незвичайний урок                                                                  Сьогодні ми зробимо ще один крок                                                                     В країну відому, в країну чудову,                                                                          Що нас так чекає й збагачує мову.

         Так, перед нами нелегкі задачі,

        То ж  побажаємо собі ми удачі,

        Терпеливості для вас.

        За роботу, в добрий час.

 

Технологія «Кубування».

Завітав сьогодні в клас

На урок знову до нас

Кубик, діти, не простий,

Кубик, діти, чарівний.

Він доріжку прокладає,

Знання ваші перевіряє

 

І.   Організація класу до уроку.

Любі діти!

Продзвенів уже дзвінок,

всіх покликав на урок.

Дарма часу ви не гайте,

працювати починайте.

 

Я починаю , а ви продовжуйте.

 

- Сидимо - … (рівно)!

Пишемо – (гарно)!

Слухаємо – (уважно)!

Відповідаємо – (правильно)!

 

  1. Організація початку уроку.

«Доброго здоров’я, діти, доброго вам дня!

Хай вам ясно сонце світить у вікно щодня,

Хай сміється мирне небо і дивує світ,

А Земля нехай дарує, вам  барвистий цвіт.

Бо здоров’я, любі діти, в світі головне.

А здоровий і веселий -  щастя не мине!»

Уважно слухали моє побажання?

То, що є найголовнішим у житті?

Запам’ятайте, любі діти.

  1. Мотивація навчальної діяльності.

Вправа «Надія»

  •     Які надії ви покладаєте на урок?
  •     А я хочу бачити  його:        Слайд №1

У –улюбленим……..

Р – розвиваючим, радісним….

О – особливим…

К – кольоровим, корисним…

-  Яким хочете бачити вчителя?

-  Якими хочете бачити себе, однокласників ?(картки настрою)

3. Актуалізація опорних знань.

- Не за морями, не за горами і лісами, а в королівтві «Граматики» жив король.  Любив він всім давати ознаки. Нікого не промине. Почувши що в нас на уроці  гості, вирішив і він  завітати і до нас.

- Які вишукані,строгі пані прийшли на урок.

- Які чудові,охайні, виховані діти в цьому класі, вигукнув він. Послухаю, як вони працюють на уроці.

Та коли йшов по  класу зустрів злу чарівницю Помилку – дав ознаку і їй.

- А як ви гадаєте яку ознаку дав їй король, якою буває Помилка?

(Брудна, неохайна.,неуважна,непрохана, зайва, хитра,.)

Розсердилася вона на нього і зачарувала.

«Ти добре жив , все прикрашав.         Слайд №2

Тепер забудеш , все що знав.

А порятунок твій – «УРОК!»

Де б кожен знав все на зубок!»

І. Організація учнів до уроку.

           Пролунав дзвінок

 Починається урок

 Працюватимем старанно

 Щоб побачити в кінці

 Що у нашім другім класі

 Діти – просто молодці!

Привітання до гостей.

            Добрий день!

            У добрий час,

            Радо ми вітаєм Вас!

 

       Всі за парти ми сідаєм

       До роботи приступаєм.

 

І . Організація учнів до уроку.

  • Все у нас уже на місці,

Залишилось тільки сісти!

Сядьте, дітки, всі гарненько,

Руки покладіть рівненько.

Голову вище підніміть,

Плечі свої розведіть.

Всі на мене подивіться,

і приємно посміхніться

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
2 березня 2021
Переглядів
793
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку