Урок з використанням елементів STEAM-освіти на тему Електромагніти та їх застосування
.Мета:
Навчальна: сформувати знання про найпростіший електромагніт,навчитися складати електромагніт; випробувати його дію за допомогою стрілки компаса.
Розвивальна: Розвивати в учнів практичні навички необхідні для складання електричних кіл, пізнавальний інтерес (на основі фізичного експерименту).
Виховна: Формувати науковий світогляд, збуджувати інтерес до вивчення фізики.
Очікувані результати: учні повинні пояснювати принцип дії магнітного поля; характеризувати найпростіший магніт як фізичний пристрій.
Тип уроку: нестандартний, з використанням елементів STEAM-освіти.
Урок з використанням елементів STEAM-освіти на тему «Електромагніти та їх застосування»
Тема уроку : «Електромагніти та їх застосування»
Мета:
Навчальна: сформувати знання про найпростіший електромагніт,навчитися складати електромагніт; випробувати його дію за допомогою стрілки компаса.
Розвивальна: Розвивати в учнів практичні навички необхідні для складання електричних кіл, пізнавальний інтерес (на основі фізичного експерименту).
Виховна: Формувати науковий світогляд, збуджувати інтерес до вивчення фізики.
Очікувані результати: учні повинні пояснювати принцип дії магнітного поля на рамку зі струмом; характеризувати найпростіший магніт як фізичний пристрій.
Тип уроку: нестандартний, з використанням елементів STEAM-освіти.
Обладнання: джерело постійного струму, набір деталей для складання електромагніту, реостат, з’єднувальні провідники, амперметр, магнітна стрілка.
Хід уроку
Перевірка готовності учнів до уроку.
Питання до учнів.
Оголошення теми і мети уроку.
Додаток 1
Опишіть будову найпростішого магніту струму
|
1)_________________________
2)_________________________
3)_________________________
4)_________________________ |
Підключіть до електромагніт джерело живлення, переконайтеся що він працює!!!
|
|
Що являє собою обмотка електромагніту? |
________________________________________ ________________________________________ ________________________________________ ________________________________________
|
Яка сила змушує магніт притягувати металеві частини? |
________________________________________ ________________________________________ ________________________________________ ________________________________________
|
Який пристрій відповідає за безперервну роботу магніту? Чи працюватиме магніт без цього пристрою? Чому? |
________________________________________ ________________________________________ ________________________________________ ________________________________________
|
Яким чином можна збільшити потужність магніту? |
________________________________________ ________________________________________ ________________________________________ ________________________________________
|
Приєднайте магніт до джерела живлення та зверніть увагу на електричного поля. Яким чином можна змінити напрямокмагнітного поля? Перевіртесвоє припущення практично. |
________________________________________ ________________________________________ ________________________________________ ________________________________________
|
Для чого призначані магніти? Дослідіть, які переваги мають електричні магніти на звичайним. |
________________________________________ ________________________________________ ________________________________________ ________________________________________ ________________________________________
|
1