19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Урок з використанням елементів STEAM-освіти на тему Електромагніти та їх застосування

Про матеріал

Урок з використанням елементів STEAM-освіти на тему Електромагніти та їх застосування

.Мета:

Навчальна: сформувати знання про найпростіший електромагніт,навчитися складати електромагніт; випробувати його дію за допомогою стрілки компаса.

Розвивальна: Розвивати в учнів практичні навички необхідні для складання електричних кіл, пізнавальний інтерес (на основі фізичного експерименту).

Виховна: Формувати науковий світогляд, збуджувати інтерес до вивчення фізики.

Очікувані результати: учні повинні пояснювати принцип дії магнітного поля; характеризувати найпростіший магніт як фізичний пристрій.

Тип уроку: нестандартний, з використанням елементів STEAM-освіти.

Перегляд файлу

Урок з використанням елементів STEAM-освіти на тему «Електромагніти та їх застосування»

Тема уроку : «Електромагніти та їх застосування»

 

Мета:       

Навчальна: сформувати знання про  найпростіший електромагніт,навчитися складати електромагніт; випробувати його дію за допомогою стрілки компаса.

Розвивальна: Розвивати в учнів практичні навички необхідні для складання електричних кіл, пізнавальний інтерес (на основі фізичного експерименту).

Виховна: Формувати науковий світогляд, збуджувати інтерес до вивчення фізики.

Очікувані результати: учні повинні пояснювати принцип дії магнітного поля на рамку зі струмом; характеризувати найпростіший магніт як фізичний пристрій.

 

Тип уроку: нестандартний, з використанням елементів STEAM-освіти.

 

Обладнання: джерело постійного струму, набір деталей для складання електромагніту, реостат, з’єднувальні провідники, амперметр, магнітна стрілка.

Хід уроку

  1. Організаційний етап

Перевірка готовності учнів до уроку.

  1. Актуалізація опорних знань

Питання до учнів.

  1. Які тіла називають магнітами?
  2. Які частини магніту називають полюсами?
  3. Що називають магнітним полем?
  4. Дайте означення сили Ампера.
  5. Від яких чинників залежить значення сили Ампера? За якою формулою її визначають?
  6. Сформулюйте правило для визначення напрямку сили Ампера.
  1. Картинки по запросу найпростішого електромагнітуМотивація навчальної діяльності

Оголошення теми і мети уроку.

  1. Дослідницька діяльність учнів (STEAM)
  1. Роздаю учням конструктори-моделі  найпростіших магнітів (по одному на парту) та пропонує учням самостійно їх скласти, згідно правил техніки безпеки.
  2. Картинки по запросу найпростішого ÐµÐ»ÐµÐºÑ‚Ñ€Ð¾Ð¼Ð°Ð³Ð½Ñ–Ñ‚ÑƒПісля того як учні складуть свої моделі найпростіших двигунів, роздаю учням картки із завданнями (додаток 1), та пропонує заповнити їх з використанням інформації підручника, мережі Інтернет. Наголошую, що по завершенні даного завдання учні звітуватимуть про проведену роботу.
  3. Заслуховую звіти учнів про виконану роботу.
  1. Повідомлення домашнього завдання
  • Опрацювати відповідний параграф підручника.
  • Підготувати електронну презентацію на тему «Використання електромагнітів в техніці» (за бажанням).

 

 Додаток 1

 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\media\image1.jpeg 

 

 

 

 

 

 

 

Опишіть будову найпростішого магніту струму

 

 

 

1)_________________________

 

2)_________________________

 

3)_________________________

 

4)_________________________

 

Підключіть до електромагніт джерело живлення, переконайтеся що він працює!!!

 

Що являє собою обмотка електромагніту?

________________________________________

________________________________________

________________________________________

________________________________________

 

Яка сила змушує  магніт притягувати металеві частини?

________________________________________

________________________________________

________________________________________

________________________________________

 

Який пристрій відповідає за безперервну роботу магніту? Чи працюватиме магніт без цього пристрою? Чому?

________________________________________

________________________________________

________________________________________

________________________________________

 

Яким чином можна збільшити потужність магніту?

________________________________________

________________________________________

________________________________________

________________________________________

 

Приєднайте магніт до джерела живлення та зверніть увагу на електричного поля. Яким чином можна змінити напрямокмагнітного поля? Перевіртесвоє припущення практично.

________________________________________

________________________________________

________________________________________

________________________________________

 

Для чого призначані магніти? Дослідіть, які переваги мають електричні магніти на звичайним.

________________________________________

________________________________________

________________________________________

________________________________________

________________________________________

 

 

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, 9 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 9 клас (Бар'яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Кирюхіна О.О. (за редакцією Баряхтара В.Г., Довгого С.О.))
До уроку
§ 27. Електромагніти та їх застосування
Додано
24 вересня 2018
Переглядів
994
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку