Урок з використанням QR-кодів "Reading time"

Про матеріал
План-конспект уроку з англійської мови для дітей із затримкою психічного розвитку. Урок проводиться перед контрольною роботою.
Перегляд файлу

План-конспект уроку з англійської мови

 для дітей із затримкою психічного розвитку

Lesson № ____                                                                                                Дата:_____________

Form: 7

Тема: Reading time.

Мета: закріпити вивчений лексичний і граматичний матеріал по темі; розвивати навички усного та діалогічного мовлення, фонетичний слух; виховувати вдумливого читача; інтерес до здорового способу життя.

Обладнання: картки a few\ a little, завдання з платформи learningApps. org, текст для читання та завдання до нього, картки з QR- кодами.

 

ХІД УРОКУ

I. Вступна частина.

Організація класу. Привітання. Фонетична зарядка.

[еı ]

Rain, rain, go away,

Come again another day,

Little Johnny wants to play,

Rain, rain, go away.

Нервово-психічна підготовка: цей день в народі

Мотивація діяльності: наочність, тема

Нервово-дидактична підготовка: мовленнєва зарядка.

Why do you cry, Willy?
Why do you cry?
Why, Willy?
Why, Willy?
Why, Willy? Why?

[s] – [w]

Перевірка домашнього завдання: правило на вживання кількісних займенників a few \ a little. Виконання завдання коло дошки з картками.

Повторення вживання much\ many за допомогою завдань на платформі LearningApps. org

III. Основна частина уроку

1. Робота з текстом. Read and translate.

My New School Is Fantastic

 Rita Nelson is fourteen, and she has changed her school because her parents moved to another town this summer.

 “Let me tell you about my new school. I’m having a great time. All pupils are very friendly, but it’s very different from my old school. I can tell you! First of all school starts at 8.00 here, a whole, hour before it did in that school. This morning I forgot about it and got to school ten minutes late, so the teacher put a note into my record-book. I was really angry!

 There are a lot of other differences in this school, of course. We have seven lessons almost here every day. What else? The school day is different, too. In my former school we finished school at 3.00, and then most pupils went home. Here we finish lessons at 3.30, and then most pupils go to sports practice. Well, they love sports here.

 I joined gymnastics and football clubs here. A lot of girls play football in this school. I had my first practice yesterday, and I feel tired today.

Another important thing here is learning to do practical things. Their metal and wood shops are like small factories, and we are taught to drive as well. It’s fantastic. I had my first lesson in a driving tractor yesterday.”

 

 

2. Виконання завдань до тексту. QR- коди

Завдання учнів прочитати коди та доповнити речення правильними варіантами.

Exercise 1 Choose the right answer.

Rita Nelson is _______

a) 13 b) 14 c) 15

Lessons in Rita’s previous started at school

a) 7 o’clock b) 8 o’clock c) 9 o’clock

Rita has _______ lessons every day.

a) 5 b) 6 c) 7

Rita’s lessons are over at

a) 3. 00 b) 3.30 c) 4.00

After lessons most pupils go

a) to sports practice b) home c) for a walk

    

             

                    

 

 

 

 

 

 

3. Фізхвилинка.

GO BANANAS - THE LEARNING STATION

 

Exercise 2. Name the things in Rita’s new school that are different from her previous school.

  • Number of pupils in Rita’s class.
  • Time when the lessons begin
  • Time when the end lessons
  • Number of subjects in the curriculum (розклад)
  • Number of lessons every day.

 

Exercise 3.True or false?

  • Rita doesn’t like her new school.
  • Today Rita came to school in time.
  • Student don’t love sports in the new school.
  • Many girls play football in the new school.
  • Rita likes to drive a tractor.

 

Exercise 4. Answer the questions on the text “My New School Is Fantastic”.

  • Why has Rita changed her school?
  • When do the lessons begin?
  • Why did the teacher put into a note rita’s record book?
  • What clubs she did join?
  • What games do girls play in her new school?
  • What practical things are the children taught?

ІІІ. Заключна частина уроку

- Рефлексія

 На столі в учнів лежать стіки трьох кольорів ( жовтий-сонце, рожевий-морська зірка та блакитний - хмарка) , які відповідно означають:
«Я все зрозумів - good», «Мені дещо незрозуміло - 50\50», «Мені складно зрозуміти - bad». Учні повинні прикріпити стік до дошки той, який відповідає їхньому стану. .

- Оцінювання знань та умінь учнів;

- Зняття нервової напруги

Вправа «Муха»

Сядьте зручно: руки покладіть на коліна, плечі і голова опущені, очі закриті. Подумки уявіть, що на ваше обличчя намагається сісти муха. Вона сідає то на ніс, то на лоб, то на рот, то на очі. Ваше завдання: не відкриваючи очей, зігнати настирливу муху.

 

IV. Домашнє завдання.

Повторити вивчений граматичний матеріал.

 

doc
Додано
27 жовтня 2020
Переглядів
331
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку