Конспект уроку для учнів 6 класу з модулів "Баскетбол", "Волейбол","Гандбол". Під час уроку використано тематичні картки, створені цифровим інструментом :малюнок Smart Art. Ці картки можно використати для подачі та систематизаціїї знань учнів. Для перевірки знань учнів та медійної грамотності (домашне завдання: заповнити картку або створити свою). Учні 6 класу вже опанували цей цифровий інструмент.
План-конспект показового уроку для 6 класу з використанням тематичних карток, створених за допомогою цифрового інструменту: малюнок Smart Art
Тема: Повторення правил з БЖД.
1.Волейбол. Передача м’яча двома руками зверху над собою на місці, прийом м’яча знизу двома руками.
2.Гандбол. Кидки та передача м’яча.
3.Баскетбол. Різновиди ведення. Захист м’яча.
Мета:
- формування мовленнєвих компетентностей: використовувати під час обговорення вивченого матеріалу та заповнення тематичних карток;
- формування математичної компетентності: розраховувати зусилля для досягнення мети;
- формування інформаційно-цифрової компетентності:розвивати інформаційну та медійну культуру здобувачів освіти, виконання творчих завдань;
- формування компетентності уміння вчитися впродовж життя: розуміти потреби постійного фізичного вдосконалення;
- формування соціальної та громадянської компетентності: усвідомлювати значення дбайливого ставлення до власного здоров’я та здоров’я інших;
- формування екологічної грамотності і здорового життя: дотримуватися санітарно-гігієнічних вимог при виконанні фізичних вправ, значення занять фізичними вправами для покращення здоров’я, фізичного розвитку. Дотримуватися правил безпечної поведінки під час уроків та техніки виконання вправ.
Очікувані результати:
Використовує цифровий інструмент малюнок Smart Art для створення карток перевірки та закріплення своїх знань. Усвідомлює значення занять спортивними іграми. Виконує вправи для загального фізичного розвитку. Володіє теоретичними знаннями про спортивні ігри: баскетбол, гандбол, волейбол,
Обладнання:
гаджети, відеозаписи (YouTube), тематичні картки створені цифровим інструментом малюнок Smart Art, відеозапис роботи учня «Челендж вправ з повітряною кулькою», повітряні кульки (м’яч), стілець або табурет, гантелі (пляшки).
Тип уроку: комбінований.
Перебіг уроку
1. Привітання (звернути увагу на самопочуття учнів на початку уроку та під час виконання вправ ).
2. Повідомлення завдань та мети уроку. Повторення правил техніки безпеки на уроках під час дистанційного навчання (бліц-опитування).
3. Виконання патріотичної рухавки «Ми ростемо, ми надія народу».
https://www.youtube.com/watch?v=kixQc1nGPHE
4. Вправи для дихання.
5. Виконання вправ загальної фізичної підготовки на стільцях з гантелями, біля стільців (звертати увагу на стан здоров’я та техніку виконання вправ):
https://www.youtube.com/watch?v=4qFn-iiziTw
6. Повторення техніки виконання прийому та передачі м’яча у волейболі. Перегляд відеозапису на YouTube каналі «Вправи для відпрацювання прийомів та передач у волейболі»:
https://www.youtube.com/watch?v=nE2oVddxjgI
7. Виконання імітаційних рухів прийому та передачі м’яча у волейболі з повітряною кулькою. Перегляд відео учня «Челендж вправ з повітряною кулькою».
https://drive.google.com/file/d/1phgWknArjJt_olVIeTnSyNFxEDv3KDvv/view
8. Вправи на релаксацію та дихання.
9.Повторення матеріалу з теми «Ведення м’яча у баскетболі», «Загальна характеристика гри гандбол. Кидки по воротам» за допомогою тематичних карток, створених цифровим інструментом малюнок Smart Art.
Домашне завдання: заповнити тематичну картку з модуля "Волейбол". Виконувати вправи з м'ячем або повітряною кулькою. Беремо участь у заходах програми "Шкільні ігри".
Тематична картка №2 з модуля «Баскетбол» (ведення м’яча).
Тематична картка №2 з модуля «Гандбол»
(кидки по воротам, кидки обумовлені різними ситуаціями)
Введення м’яча в гру гандбол
Тематична картка №2 з модуля «Волейбол» (прийом та передача м’яча).