Урок з Я досліджую світ "Золота осінь"

Про матеріал
Мета. Сформувати в учнів уявлення про пори року. Ознайомити зі змінами, які відбуваються у природі восени. Розвивати любов і бережливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

Урок : Я досліджую світ

Тема. Золота осінь.

Мета. Сформувати в учнів уявлення про пори року. Ознайомити зі змінами, які відбуваються у природі восени. Розвивати любов і бережливе ставлення до природи.

 

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Обладнання: ноутбук, телевізор, відеозаписи, корони для інсценізації казки, ляльки-картки для групової роботи, ілюстрації про осінь.

Хід уроку

І. Повідомлення теми уроку.

Сьогодні ми будемо ознайомлюватися з прикметами осені, її місяцями.

ІІ. Бесіда «Прикмети осені»

  1. Вірш О.Роговенко "Осінь".

-Послухайте і подивіться відео з віршем.

-Про що цей вірш?Які ознаки осені ви побачили?

  1.  Розглянути малюнок у підручнику на с. 55.

Запитання для обговорення:

-У якій частині малюнка зображено осінь? Як ви про це здогадалися?

-Яка пора року зображена праворуч (угорі, по діагоналі) від осені?

-Які звуки супроводжують осінь?

-Що ви уявляєте, коли думаєте про осінь?

2. Назвати якомога більше «осінніх» слів (гриби, жоржини, дощ, парасолька, бабине літо).  

3. Прикріпити на дошку картинку осені і навколо різноколірні смужки

- З якими кольорами асоціюється у вас осінь?

- Охочі можете вийти до дошки, вибрати колір, пояснити свій вибір та прикріпити до картинки.

- Давайте зробимо осінь і в нашому класі. Будемо ввесь цей тиждень одягати щось із кольорів осені. Ось я сьогодні вже вдягнула жовтий костюм.. Може, ще в когось є елементи одягу осінніх кольорів?»

ІІІ.Ознайомлення із місяцями осені.

1.Інсценізація казки"Який місяць найкращий".

2. Запитання для обговорення:

-Як звали братів? (Вересень, Жовтень, Листопад.)

-Скільки місяців має осінь?

-Який зараз місяць? (Жовтень.)

-Який місяць був перед ним, який буде після нього?

-Чому другий місяць осені назвали жовтнем?

-Чому третій місяць назвали листопадом?

 

Підсумок: «Отже, осінь має три місяці вересень, жовтень, листопад. Вони всі важливі та гарні по-своєму».

3. Руханка «То не є проблема» (м’язова та емоційна релаксація).

ІV. Бесіда «Погода та одяг восени» (вчимо підбирати одяг відповідно до погоди)

1.Слово вчителя: «З приходом осені скорочується день, раніше темніє, стає холодніше, частіше йдуть дощі».

Запитання для обговорення:

  1. -Якою буває погода восени? (Сонячною, хмарною, дощовою, наприкінці осені може піти сніг; вітряною чи без вітру.)
  2. -Скільки умовних позначень погоди зображено на дошці? (5)
  3. -Які саме? (Сонячно, хмарно, вітряно, дощ, сніг.)
  4. -Як ви розумієте приказку: «Немає поганої погоди, а є одяг, що не підходить до неї»?

2. Дидактична гра"Одягни ляльку на осінню прогулянку".

Діти по групах одягають свої ляльки і презентують їх.

3. Бесіда про одяг за малюнком у підручнику на с.57.

V .Підсумкові завдання (започатковуємо календар погоди, зворотний зв’язок, релаксація)

  1. На стіні плакат «Погода» .Разом визначимо, яка сьогодні погода. Позначте її на календарі.  Щодня спостерігайте за погодою та позначайте її.
  2. Учні по черзі діляться враженнями від цього уроку (за допомогою стікерів).
  3. На завершення  пісня «Парасолька».

- Послухати її, охочі можуть підспівувати або танцювати.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 грудня 2021
Переглядів
630
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку