Урок з ЯДС "Де живе вода"

Про матеріал
"Я досліджую світ" - це цікавий і багатогранний предмет, який покликаний задовольнити природну дитячу допитливість та сформувати в учнів цілісне уявлення про навколишній світ. Структура уроку з цього предмета може варіюватися залежно від теми, вікової групи учнів та навчальних цілей, однак загалом вона має включати основні етапи.
Перегляд файлу

                                                                                       

Тема уроку « Де живе вода» 1 клас

Мета уроку:

  • Сформувати уявлення про різноманітність водойм.
  • Розвинути пізнавальний інтерес до природи.
  • Виховати бережливе ставлення до води.

Очікувані результати:

  • Діти зможуть назвати різні водойми.
  • Діти зможуть описати властивості води.
  • Діти зможуть пояснити значення води для всього живого.

Матеріали та обладнання:

  • Презентація "Де живе вода"
  • Картинки з різними водоймами
  • Контейнери з водою
  • Різні предмети для дослідів
  • Матеріали для творчих робіт

 

 

Ранкове коло

  • Вітання: Діти вітаються один з одним і вчителем, використовуючи різноманітні способи (вербальні, невербальні). Можна використати привітання, пов'язані з водою (наприклад, "Хлюп-хлюп, всім привіт!").
  • Позитивне твердження: Діти діляться своїми позитивними очікуваннями від дня, пов'язаними з водою (наприклад, "Сьогодні я дізнаюся багато цікавого про воду").
  • Обмін новинами: Діти коротко розповідають про свої враження, пов'язані з водою (наприклад, купання в морі, полив квітів).
  • Установлення настрою: Виконання вправи "Хвиля", де діти передають один одному уявну крапельку води, відчуваючи її рух.

Актуалізація знань

  • Бесіда: Вчитель задає запитання: "Де ми можемо зустріти воду?", "Яку роль відіграє вода в нашому житті?".
  • Демонстрація: Вчитель демонструє різні стани води (лід, вода, пара) та обговорює їх властивості.

Вивчення нового матеріалу

  • Розповідь вчителя: Вчитель розповідає про різні місця, де живе вода (океани, моря, річки, озера, підземні води).
  • Перегляд презентації: Демонструється презентація з яскравими фотографіями різних водойм.
  • Дослідницька діяльність: Діти досліджують властивості води за допомогою простих експериментів (наприклад, розчинення солі у воді, плавання різних предметів).

Закріплення матеріалу

  • Творче завдання: Діти малюють або ліплять свої уявлення про різні водойми.
  • Гра "Знайди пару": Діти підбирають картинки, які відповідають різним видам водойм.
  • Розв'язання загадок: Вчитель загадує загадки про воду.

Рефлексія

  • Бесіда: Діти діляться своїми враженнями від уроку, відповідають на запитання: "Що нового дізналися?", "Що найбільше сподобалося?".
  • "Дерево вражень": Діти прикріплюють на дерево листочки різних кольорів, які відповідають їхньому настрою після уроку.

Додаткові активності

  • Читання казки: Прочитання казки про крапельку води.
  • Перегляд мультфільму: Перегляд мультфільму, пов'язаного з водою.
  • Виготовлення аплікації: Виготовлення аплікації "Підводний світ".

Поради:

  • Використовуйте різноманітні методи навчання (розповідь, демонстрація, практична робота).
  • Залучайте дітей до активної участі в уроці.
  • Створюйте позитивну атмосферу в класі.

 

docx
Додано
7 грудня
Переглядів
38
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку