"Я досліджую світ" - це цікавий і багатогранний предмет, який покликаний задовольнити природну дитячу допитливість та сформувати в учнів цілісне уявлення про навколишній світ. Структура уроку з цього предмета може варіюватися залежно від теми, вікової групи учнів та навчальних цілей, однак загалом вона має включати основні етапи.
Перегляд файлу
Тема уроку « Де живе вода» 1 клас
Мета уроку:
Сформувати уявлення про різноманітність водойм.
Розвинути пізнавальний інтерес до природи.
Виховати бережливе ставлення до води.
Очікувані результати:
Діти зможуть назвати різні водойми.
Діти зможуть описати властивості води.
Діти зможуть пояснити значення води для всього живого.
Матеріали та обладнання:
Презентація "Де живе вода"
Картинки з різними водоймами
Контейнери з водою
Різні предмети для дослідів
Матеріали для творчих робіт
Ранкове коло
Вітання: Діти вітаються один з одним і вчителем, використовуючи різноманітні способи (вербальні, невербальні). Можна використати привітання, пов'язані з водою (наприклад, "Хлюп-хлюп, всім привіт!").
Позитивне твердження: Діти діляться своїми позитивними очікуваннями від дня, пов'язаними з водою (наприклад, "Сьогодні я дізнаюся багато цікавого про воду").
Обмін новинами: Діти коротко розповідають про свої враження, пов'язані з водою (наприклад, купання в морі, полив квітів).
Установлення настрою: Виконання вправи "Хвиля", де діти передають один одному уявну крапельку води, відчуваючи її рух.
Актуалізація знань
Бесіда: Вчитель задає запитання: "Де ми можемо зустріти воду?", "Яку роль відіграє вода в нашому житті?".
Демонстрація: Вчитель демонструє різні стани води (лід, вода, пара) та обговорює їх властивості.
Вивчення нового матеріалу
Розповідь вчителя: Вчитель розповідає про різні місця, де живе вода (океани, моря, річки, озера, підземні води).
Перегляд презентації: Демонструється презентація з яскравими фотографіями різних водойм.
Дослідницька діяльність: Діти досліджують властивості води за допомогою простих експериментів (наприклад, розчинення солі у воді, плавання різних предметів).
Закріплення матеріалу
Творче завдання: Діти малюють або ліплять свої уявлення про різні водойми.
Гра "Знайди пару": Діти підбирають картинки, які відповідають різним видам водойм.
Розв'язання загадок: Вчитель загадує загадки про воду.
Рефлексія
Бесіда: Діти діляться своїми враженнями від уроку, відповідають на запитання: "Що нового дізналися?", "Що найбільше сподобалося?".
"Дерево вражень": Діти прикріплюють на дерево листочки різних кольорів, які відповідають їхньому настрою після уроку.
Додаткові активності
Читання казки: Прочитання казки про крапельку води.
Перегляд мультфільму: Перегляд мультфільму, пов'язаного з водою.
Виготовлення аплікації: Виготовлення аплікації "Підводний світ".
Поради:
Використовуйте різноманітні методи навчання (розповідь, демонстрація, практична робота).