Урок української літератури у 6 класі за моделлю змішаного навчання «Ротація станцій»
|
|
Модель змішаного навчання: Ротація станцій |
|
Тема (назва): Володимир Винниченко. Дитинство письменника. «Федько-халамидник». Художня розповідь про Федька, його життя, стосунки з однолітками
|
|
Навчальні цілі: Учні: розповідають про цікаві епізоди з життя В.Винниченка; знають зміст оповідання «Федько-халамидник»; називають риси характеру Федька, що вирізняють його з-поміж друзів; називають риси характеру Толі; висловлюють своє ставлення до літературних героїв.
|
|
|
|
Навчальна діяльність онлайн або за межами навчального закладу:
https://www.youtube.com/watch?v=yHGQvt6zkr4&ab_channel=Гномик
|
Очна навчальна діяльність:
Складання анкетної характеристики Федька «Хто? Звідки? Якого роду? Чим займається?» ( І група) Складання анкетної характеристики Толі «Хто? Звідки? Якого роду? Чим займається?» (ІІ група)
|
Послідовність навчальної діяльності:
1) Персонаж епізодичний, другорядний чи головний? 2) Чи є в нього прототип? 3) Портрет героя (відповідність чи невідповідність його внутрішньому світу). 4) Соціальний статус. 5) Характер персонажа (духовне багатство, моральна краса чи потворність у вчинках і поведінці). 6) Мова персонажа. 7) Які стосунки з другорядними персонажами? 8) Ставлення головного героя до інших дійових осіб. 9) Ставлення автора до свого героя. 10) Актуальність твору. 11) Моє сприймання героя. 4. Виконання мовної розминки (виписування учнями прислів’їв, які характеризують Федька) 1. Не одяг красить людину, а добрі справи. 2. Уміє він з чорного біле зробити, а з білого – чорне. 3. Сміливому море по коліна. 4. Лякливий, як заєць, а шкодливий, як кішка. 5. Коли бажаєш пізнати ціну людини, підведи її до чужої біди або до чужої радості. 6. Хто бреше, тому легше, а хто правдує, той бідує. |