Урок за моделлю змішаного навчання "В.Винниченко. Дитинство письменника. "Федько-халамидник". Художня розповідь про Федька, його життя, стосунки з однолітками"

Про матеріал
Даний конспект допоможе учителю провести урок української літератури у 5 класі за моделлю змішаного навчання
Перегляд файлу

Урок української літератури у 6 класі за моделлю змішаного навчання «Ротація станцій»

 

Модель змішаного навчання: Ротація станцій

Тема (назва):

Володимир Винниченко. Дитинство письменника. «Федько-халамидник». Художня розповідь про Федька, його життя, стосунки з однолітками

 

Навчальні цілі:

Учні:

     розповідають про цікаві епізоди з життя В.Винниченка;

     знають зміст оповідання «Федько-халамидник»;

     називають риси характеру Федька, що вирізняють його з-поміж друзів;

     називають риси характеру Толі;

     висловлюють своє ставлення до літературних героїв.

 

 

 

Навчальна діяльність онлайн або за межами навчального закладу:

  1. Переглянути презентацію про В. Винниченка (Станція «Онлайн»)

https://www.youtube.com/watch?v=yHGQvt6zkr4&ab_channel=Гномик

  1. Прочитати оповідання В.Винниченка «Федько-халамидник» 
  2. Виписати незрозумілі слова із тексту оповідання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Очна навчальна діяльність:

  1. Літературна вікторина (І станція)
  2. Словникова робота (пояснення незрозумілих слів, які учні виписали під час прочитання оповідання – ІІ станція. Станція «Учитель»).
  3. Інструкція для роботи у групах»
  4. Робота в групах.

      Складання анкетної характеристики Федька «Хто? Звідки? Якого роду? Чим займається?»  ( І група)

      Складання анкетної характеристики Толі «Хто? Звідки? Якого роду? Чим займається?» (ІІ група)

  1. Мовна розминка (обрати і виписати у зошити ті прислів’я, які характеризують головного героя.
  2. Гра «Відповідники» https://wordwall.net/uk/resource/1307568/федько-халамидник 

Послідовність навчальної діяльності:

 

  1. Учні відповідають на питання вікторини.
  2. Робота в групах.
  3. Складання анкетної характеристики героїв  «Хто? Звідки? Якого роду? Чим займається?»  за поданим нижче планом.

1)    Персонаж епізодичний, другорядний чи головний?

2)    Чи є в нього прототип?

3)    Портрет героя (відповідність чи невідповідність його внутрішньому світу).

4)   Соціальний статус.

5)   Характер персонажа (духовне багатство, моральна краса чи потворність у вчинках і поведінці).

6)   Мова персонажа.

7)   Які стосунки з другорядними персонажами?

8)   Ставлення головного героя до інших дійових осіб.

9)   Ставлення автора до свого героя.

10)  Актуальність твору.

11)  Моє сприймання героя.

4. Виконання мовної розминки (виписування учнями прислів’їв, які характеризують  Федька)

1.              Не одяг красить людину, а добрі справи.

2.              Уміє він з чорного біле зробити, а з білого – чорне.

3.              Сміливому море по коліна.

4.              Лякливий, як заєць, а шкодливий, як кішка.

5.              Коли бажаєш пізнати ціну людини, підведи її до чужої біди або до чужої радості.

6.              Хто бреше, тому легше, а хто правдує, той бідує.

5. Рефлексія «Моє ставлення до героїв»

 

docx
Додано
25 січня
Переглядів
91
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку