Урок за оповіданням Е.Сетона-Томпсона "Снап"

Про матеріал

Мета уроку:пробудити інтерес до творчості письменника, до творів про природу, ознайомити із значенням терміну « анімалізм».

Обладнання:портрет письменника,збірки його творів.

Перегляд файлу

Урок за оповіданням Е.Сетона-Томпсона        «Снап»

 

 

Мета уроку:пробудити інтерес до творчості письменника, до творів про природу, ознайомити із значенням терміну « анімалізм».

Обладнання:портрет письменника,збірки його творів.

 

                                                             Хід уроку

  1. Слово вчителя.

    Ернест Сетон-Томпсон все життя вивчав природу. Це той щасливий випадок, коли робота і захоплення співпадають. Прочитаємо статтю підручника про письменника у підручнику-хрестоматії.

  • Який випадок визначив долю цієї людини?(«Маленька сіра пташечка прилетіла на тополю біля нашого будинку і тихо заспівала….Мені здалося, що я бачив її синю спинку...Не знаю чому, але я раптом розплакався. Я був зворушений цією піснею...З того часу я кожного року чекав на свою синю пташку і разом з нею-на весну») .

     Ернест Сетон-Томпсон називав себе анімалістом. Що ж означає це слово?

Прочитаємо про це у підручнику та випишемо до зошита визначення та прізвища інших письменників-анімалістів.

    Сетон-Томпсон з великою ніжністю пише про тварин. Він же й автор прекрасних малюнків, що зображують тварин - героїв його творів. Сьогодні в нас оповідання «Снап»

 

2.  Бесіда за питаннями.

3.  Робота з текстом.

 

  • Як поводив себе Снап під час знайомства з новим господарем?Як він проявляє свій характер?

 

  • Який спосіб виховання обрав оповідач?

 

  • Яка якість Снапа викликала повагу людей?

 

  • Як Снап опинився разом із хазяїном у його поїздці до Північної Дакоти?

 

  • Які епізоди оповідання викликають посмішку?

 

  • Як проявляється ставлення оповідача до Снапа?

 

  • Як оповідач описує зграю мисливських собак і вовка?

 

  • Що примусило старого Пенруфа промовити тремтячим голосом: «Краще     

      би  в мене пропало двадцять биків»?

 

4.  Прочитаємо епізод сумної, але славної загибелі Снапа.

 

  • Чи зустрічалися вам у житті такі мужні тварини?

 

  • Чи читали ви інші оповідання Сетона-Томпсона?

 

  • Чи знаєте ви інших письменників,що писали про життя тварин?

 

5.   Домашнє завдання.

 

1) Написати невеликий твір про життя тварин чи птахів, яких вам доводилося спостерігати.

2) Проілюструвати твір(за бажанням)

3) Прочитати оповідання і повісті письменників-анімалістів.

 

    -

 

 

doc
Додано
19 квітня 2018
Переглядів
5140
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку