Урок за темоюВ.Королів-Старий .Короткі відомості про письменника і його фантастичні казки. «Хуха –Моховинка».Образи фантастичних істот , створені уявою автора на основі українсь

Про матеріал
Урок дозволяє ознайомитись із творчим та життєвим шляхом В.Королів -Старого .Провести порівняльну характеристику міфологічних та вигаданих автором образів.
Перегляд файлу

Тема: В.Королів-Старий .Короткі відомості про письменника  і його фантастичні казки. «Хуха –Моховинка».Образи фантастичних істот , створені уявою автора  на основі українського фольклору.

Мета: ознайомити учнів із життєвим та творчим шляхом  ВасиляКоролів – Старого, розкрити зміст казки  «Хуха-Моховинка»,   формувати вміння вдумливо та виразно читати казку, оцінювати вчинки персонажів з позиції гуманізму, розрізняти героїв – носіїв добра і зла;розвивати мовлення учнів, критичне мислення, уяву;виховувати доброту,порядність, чуйність, уважне ставлення до ближнього, прищеплювати бажання робити добро як спонуку до позитивної життєдіяльності.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Хід уроку.

І Мотивація навчальної діяльності

1.Забезпечення емоційної готовності до уроку

Слово вчителя

За вікном чарує осінь

Жовтий лист упав до ніг.

Відлеті журавлі у  далекії краї.

Нам  ж урок розпочинати

Мрії здійснювать свої.

2.Робота з кольорописом  для визначення настрою учнів та атмосфери в класі. (Учні розповідають якого кольору їхній настрій і чому.Червоний колір – веселий, радісний, бадьорий настрій, чорний – сумний, невеселий настрій)

Усміхніться один одному. Подаруйте і мені вашу посмішку. Адже усмішка

прикрашає людину, дарує всім радісний настрій.

ІІ  Оголошення теми, цілевизначення. Очікувані результати.

1Оголошення теми уроку. Запис у зошити.

2.Прийом « Моя позиція». Учні діляться на 4 групи і заповнюють картки –стікери із чітким завданням: Запишіть свої сподівання одним реченням на листочках, які вам роздано.

Сьогодні на уроці я хочу:

 Ознайомитися з …;

 Поглибити знання про…;

 Учитися робити висновки…;

 Висловлювати власні судження…;

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Картинки по запросу ілюстрації до казки фарбований лисКартинки по запросу ілюстрації до казки фарбований лис1.Прийом «Розгадай комікс» (Учні отримують ілюстрації до какзи «Фарбований лис» та розказують ,що це за епізод.)

Картинки по запросу ілюстрації до казки фарбований лисКартинки по запросу ілюстрації до казки фарбований лисПохожее изображениеПохожее изображение

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу ілюстрації до казки фарбований лис

 

 

 

 

 

 

2.Творча хвилинка.  Скласти усно вільне есе «Чого я навчився у казки «Фарбований лис»».

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Федоренко Віра Юріївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
3 листопада 2019
Переглядів
928
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку