Тема: В.Королів-Старий .Короткі відомості про письменника і його фантастичні казки. «Хуха –Моховинка».Образи фантастичних істот , створені уявою автора на основі українського фольклору.
Мета: ознайомити учнів із життєвим та творчим шляхом ВасиляКоролів – Старого, розкрити зміст казки «Хуха-Моховинка», формувати вміння вдумливо та виразно читати казку, оцінювати вчинки персонажів з позиції гуманізму, розрізняти героїв – носіїв добра і зла;розвивати мовлення учнів, критичне мислення, уяву;виховувати доброту,порядність, чуйність, уважне ставлення до ближнього, прищеплювати бажання робити добро як спонуку до позитивної життєдіяльності.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Хід уроку.
І Мотивація навчальної діяльності
1.Забезпечення емоційної готовності до уроку
Слово вчителя
За вікном чарує осінь
Жовтий лист упав до ніг.
Відлеті журавлі у далекії краї.
Нам ж урок розпочинати
Мрії здійснювать свої.
2.Робота з кольорописом для визначення настрою учнів та атмосфери в класі. (Учні розповідають якого кольору їхній настрій і чому.Червоний колір – веселий, радісний, бадьорий настрій, чорний – сумний, невеселий настрій)
Усміхніться один одному. Подаруйте і мені вашу посмішку. Адже усмішка
прикрашає людину, дарує всім радісний настрій.
ІІ Оголошення теми, цілевизначення. Очікувані результати.
1Оголошення теми уроку. Запис у зошити.
2.Прийом « Моя позиція». Учні діляться на 4 групи і заповнюють картки –стікери із чітким завданням: Запишіть свої сподівання одним реченням на листочках, які вам роздано.
Сьогодні на уроці я хочу:
• Ознайомитися з …;
• Поглибити знання про…;
• Учитися робити висновки…;
• Висловлювати власні судження…;
ІІІ. Актуалізація опорних знань
1.Прийом «Розгадай комікс» (Учні отримують ілюстрації до какзи «Фарбований лис» та розказують ,що це за епізод.)
2.Творча хвилинка. Скласти усно вільне есе «Чого я навчився у казки «Фарбований лис»».